Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN, KD, CCTV oraz innych systemów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN, KD, CCTV oraz innych systemów niskonapięciowych

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sekcja Gospodarcza Sądu Rejonowego w Opolu
ul. Ozimska 60A
45-368 Opole
powiat: Opole
tel.: 77 54 15 419, 77 54 15 406
gospodarka@opole.sr.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 77 54 15 419,
Termin składania ofert: 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sąd Rejonowy w Opolu (dalej: Zamawiający)

zwraca się z zapytaniem ofertowym i z zaproszeniem do składania
ofert w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U. 2022.1710, z późn. zm.) - dalej PZP. Przedmiot zapytania:
,,Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN, KD, CCTV oraz innych systemów niskonapięciowych"
Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN, KD, CCTV oraz innych
systemów niskonapięciowych, zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy Ul. Ozimskiej
60A oraz Ozimskiej 60B.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy i załączniku do zapytania.
2. Wymagania

Dokument nr: G-2503-2-2/23

Składanie ofert:
Uzupełniony FORMULARZ OFERTOWY proszę przesłać
w terminie do 1 czerwca 2023 roku
do godz. 12:00
w formie skanu na adres e-mail:
gospodarka@opole.sr.gov.pl
wpisując w tytule:
,,Zapytanie ofertowe nr G-2503-2-2/23"
lub - papierowo na adres sądu:
Sąd Rejonowy w Opolu
Sekcja Gospodarcza
ul. Ozimska 60A
45-368 Opole
lub - papierowo przez Biuro Podawcze SR w Opolu.

Wymagania:
2.1.
Wykonawca będzie dysponował zasobami i uprawnieniami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
2.2.
Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN i/lub KD i/lub
CCTV i/lub innych systemów niskonapięciowych dla sądów powszechnych.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym
przedmiot zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony przy wykazaniu minimum dwóch usług dotyczących realizacji
przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN i/lub KD i/lub CCTV i/lub innych systemów niskonapięciowych
dla sądów powszechnych, o czasie trwania nie krótszym niż 12 miesięcy (w przypadku usług wykonywanych
tzn. niezakończonych na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia - liczony będzie czas od rozpoczęcia
świadczenia usługi do daty poświadczenia prawidłowego jej wykonywania). Dla umów zakończonych
(wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe ich wykonanie musi być wystawiony po dacie
zakończenia umowy, chyba że pełny zakres umowy został zrealizowany przed datą zakończenia umowy,
a załączony dokument potwierdza prawidłowe wykonanie całego zakresu umowy.
Dowodami, o których mowa wyżej jest poświadczenie, lub oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu
do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi
wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów.
2.3.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed złożeniem oferty odbycia wizji lokalnej, w celu zapoznania się
z przedmiotem zamówienia. Osoba uczestnicząca w wizji lokalnej zobowiązana będzie do podpisania
klauzuli poufności. Termin wizji lokalnej musi zostać wcześniej ustalony z pracownikami zamawiającego -
wg pkt 5. Oferta wykonawcy, który nie spełnił wymogu odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu na
podstawie.
Klauzula poufności:
1) Wykonawca uczestniczący w wizji lokalnej zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie
związanym z przedmiotem postępowania.
2) W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do
a) zachowania tajemnicy wszelkich informacji pozyskanych w trakcie wizji lokalnej;
b) przestrzegania wytycznych Zamawiającego o ochronie udostępnianych informacji;
c) przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych.
3) Zamawiający zastrzega, iż informacje dotyczące rozwiązań ochrony fizycznej i technicznej oraz
organizacji działania Zamawiającego stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
4) Przekazanie, ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o której mowa w pkt 1), 2) oraz 3) niniejszej
klauzuli w zakresie wykraczającym poza cel wizji lokalnej, będzie stanowić naruszenie istotnych
interesów Zamawiającego.
5) Obowiązek zachowania tajemnicy jest nieograniczony w czasie. Jego uchylenie może być
dokonane wyłącznie przez Zamawiającego w formie pisemnej.
3. Wymagane dokumenty
3.1.
Ofertę proszę przygotować na podstawie przesłanego formularza ofertowego.
3.2.
W ofercie we wskazanym polu należy podać rodzaj dokumentu rejestrowego firmy lub innego dokumentu
wskazującego osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez
pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo wskazujące na uprawnienie
do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w
dokumencie rejestrowym.
3.3.
Wykaz stanowiący załącznik nr 3 wraz z niezbędnymi dowodami.
3.4.
Od wybranego wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wymagane będzie przedstawienie
zamawiającemu wykazu pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności. Lista
pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 dzień przed przystąpieniem
do wykonywania prac.
4.
Kryterium wyboru oferty
a. Przegląd wiosenny (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. a) - 25 %
b. Przegląd jesienny (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. b) - 25 %
c. Przegląd roczny (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. c)
- 30 %
d. Koszt dojazdu grupy serwisowej do jednego zlecenia (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. d) - 10 %
e. stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania niesprawności lub awarii (wg wzoru umowy §2
ust 1 lit. e.) - 5%
f. stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania awarii krytycznej (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit.
f. ) - 5%
Ad. a. Kryterium ,,Przegląd wiosenny" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru
W = (W n / W b) x 25
gdzie:
W
- ilość punktów za kryterium Przegląd wiosenny
W n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
W b
- cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 25
Ad. b. Kryterium ,,Przegląd jesienny" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru
J = (J n / J b) x 25
gdzie:
J
- ilość punktów za kryterium Przegląd jesienny
J n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
J b
- cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 25
Ad. c. Kryterium ,,Przegląd roczny" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru
R = (R n / R b) x 30
gdzie:
R
- ilość punktów za kryterium Przegląd roczny
R n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
R b
- cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 30
Ad. d. Kryterium ,,Koszt dojazdu grupy serwisowej do jednego zlecenia" rozpatrywane będzie na
podstawie następującego wzoru
S = (S n / S b) x 10
gdzie:
S
- ilość punktów za kryterium przyjazd grupy serwisowej
S n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
S b
- cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 10
Ad. d. Kryterium ,,stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania niesprawności lub awarii"
rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru
N = (N n / N b) x 5
gdzie:
N
- ilość punktów za kryterium
N n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
N b
- cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 5
Ad. e. Kryterium ,,stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania awarii krytycznej"
rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru
K = (K n / K b) x 5
gdzie:
K
- ilość punktów za kryterium
K n
- najniższa cena spośród złożonych ofert
K b
- cena oferty badanej
Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 5
4.1.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która - po zsumowaniu liczby punktów - we
wskazanych wyżej kryteriach - uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.2.
4.3.
4.4.
4.5.
Strona 4 z 5
Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać
wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia - cena
ryczałtowa. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną przesłane do Wykonawców, którzy złożyli oferty
na wskazany w ofercie adres e-mail.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1.
Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem FORMULARZA OFERTOWEGO, który stanowi Załącznik nr 1 do
Zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć Wykaz - załącznik nr 3 do zapytania, wraz z niezbędnymi
dowodami.
6.2.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej;
6.3.
Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty;
6.4.
Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy;
6.5.
Cenę należy obliczyć w oparciu o kalkulacje własną, uwzględniając zakres, o którym mowa w pkt 1.
6.6.
Cenę za przedmiot zamówienia należy podać cyframi;
6.8.
Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską), o terminie złożenia
oferty decyduje termin dostarczenia do Zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym bądź
złożenia zlecenia poczcie kurierskiej. Termin zostanie zachowany jeżeli Wykonawca prześle skan oferty na
wskazany w pkt 6.7 adres e-mail a Zamawiający potwierdzi wpływ takiej oferty.
7. Informacje dodatkowe:
7.1.
Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do
powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez
kwoty podatku.
7.2.
Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o wyborze jego oferty oraz zawiadomiony o terminie i
miejscu podpisania umowy na wskazany adres e-mail.
7.3.
Brak potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia w wyznaczonym czasie, lub brak przesłania
wymaganych dokumentów skutkować będzie wyborem innego Wykonawcy (który złożył kolejną,
najkorzystniejszą ofertę).
7.4.
Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kc, tj. i nie
jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie poniższego zapytania
ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy.
7.5
Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy.
7.6.
Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do
podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim wypadku
Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy (który złożył kolejną, najkorzystniejszą ofertę).
7.7.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, w zależności od
posiadanych środków

Uwagi:
Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych, RODO) informujemy:
8.1.
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SĄD REJONOWY W OPOLU Z SIEDZIBĄ PRZY UL.
OZIMSKIEJ 60A, 45-368 OPOLE ;
8.2
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
e-mail: iod@opole.sr.gov.pl
8.3.
Pana/Pani dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą w celu związanym z udzieleniem
zamówienia publicznego G-2503-2-2/23.
8.4.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5.
Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania oraz prawo do
ograniczenia przetwarzania w zakresie, w jakim uprawnienia te nie są odmiennie uregulowane lub
wyłączone na podstawie odrębnych przepisów.
8.6.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani,
iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych.
8.7.
Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie osobom, jednostkom lub instytucjom
upoważnionym do tego na postawie odrębnych przepisów prawa.
8.8.
Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
oraz profilowaniu.
8.9.
Administrator danych nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej.
8.10.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikające z przepisów
dotyczących archiwizacji lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej
potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
Pracownicy Sekcji Gospodarczej SR w Opolu - tel.: 77 54 15 406 / 77 54 15 419
e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.