mazowieckie (Garwolin)
warmińsko-mazurskie (Rybno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN, KD, CCTV oraz innych systemów niskonapięciowych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sekcja Gospodarcza Sądu Rejonowego w Opolu ul. Ozimska 60A 45-368 Opole powiat: Opole tel.: 77 54 15 419, 77 54 15 406 gospodarka@opole.sr.gov.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 77 54 15 419, |
Termin składania ofert: | 2023-06-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sąd Rejonowy w Opolu (dalej: Zamawiający) zwraca się z zapytaniem ofertowym i z zaproszeniem do składania ofert w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 roku (Dz.U. 2022.1710, z późn. zm.) - dalej PZP. Przedmiot zapytania: ,,Realizacja przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN, KD, CCTV oraz innych systemów niskonapięciowych" Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN, KD, CCTV oraz innych systemów niskonapięciowych, zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy Ul. Ozimskiej 60A oraz Ozimskiej 60B. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy i załączniku do zapytania. 2. Wymagania Dokument nr: G-2503-2-2/23 Składanie ofert: Uzupełniony FORMULARZ OFERTOWY proszę przesłać w terminie do 1 czerwca 2023 roku do godz. 12:00 w formie skanu na adres e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl wpisując w tytule: ,,Zapytanie ofertowe nr G-2503-2-2/23" lub - papierowo na adres sądu: Sąd Rejonowy w Opolu Sekcja Gospodarcza ul. Ozimska 60A 45-368 Opole lub - papierowo przez Biuro Podawcze SR w Opolu. Wymagania: 2.1. Wykonawca będzie dysponował zasobami i uprawnieniami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 2.2. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN i/lub KD i/lub CCTV i/lub innych systemów niskonapięciowych dla sądów powszechnych. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony przy wykazaniu minimum dwóch usług dotyczących realizacji przeglądów, konserwacji i napraw SSWIN i/lub KD i/lub CCTV i/lub innych systemów niskonapięciowych dla sądów powszechnych, o czasie trwania nie krótszym niż 12 miesięcy (w przypadku usług wykonywanych tzn. niezakończonych na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia - liczony będzie czas od rozpoczęcia świadczenia usługi do daty poświadczenia prawidłowego jej wykonywania). Dla umów zakończonych (wykonanych) dokument potwierdzający prawidłowe ich wykonanie musi być wystawiony po dacie zakończenia umowy, chyba że pełny zakres umowy został zrealizowany przed datą zakończenia umowy, a załączony dokument potwierdza prawidłowe wykonanie całego zakresu umowy. Dowodami, o których mowa wyżej jest poświadczenie, lub oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 2.3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed złożeniem oferty odbycia wizji lokalnej, w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia. Osoba uczestnicząca w wizji lokalnej zobowiązana będzie do podpisania klauzuli poufności. Termin wizji lokalnej musi zostać wcześniej ustalony z pracownikami zamawiającego - wg pkt 5. Oferta wykonawcy, który nie spełnił wymogu odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu na podstawie. Klauzula poufności: 1) Wykonawca uczestniczący w wizji lokalnej zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie związanym z przedmiotem postępowania. 2) W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do a) zachowania tajemnicy wszelkich informacji pozyskanych w trakcie wizji lokalnej; b) przestrzegania wytycznych Zamawiającego o ochronie udostępnianych informacji; c) przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych. 3) Zamawiający zastrzega, iż informacje dotyczące rozwiązań ochrony fizycznej i technicznej oraz organizacji działania Zamawiającego stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) Przekazanie, ujawnienie lub wykorzystanie informacji, o której mowa w pkt 1), 2) oraz 3) niniejszej klauzuli w zakresie wykraczającym poza cel wizji lokalnej, będzie stanowić naruszenie istotnych interesów Zamawiającego. 5) Obowiązek zachowania tajemnicy jest nieograniczony w czasie. Jego uchylenie może być dokonane wyłącznie przez Zamawiającego w formie pisemnej. 3. Wymagane dokumenty 3.1. Ofertę proszę przygotować na podstawie przesłanego formularza ofertowego. 3.2. W ofercie we wskazanym polu należy podać rodzaj dokumentu rejestrowego firmy lub innego dokumentu wskazującego osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym. 3.3. Wykaz stanowiący załącznik nr 3 wraz z niezbędnymi dowodami. 3.4. Od wybranego wykonawcy, przed podpisaniem umowy, wymagane będzie przedstawienie zamawiającemu wykazu pracowników posiadających aktualne świadectwo niekaralności. Lista pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 dzień przed przystąpieniem do wykonywania prac. 4. Kryterium wyboru oferty a. Przegląd wiosenny (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. a) - 25 % b. Przegląd jesienny (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. b) - 25 % c. Przegląd roczny (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. c) - 30 % d. Koszt dojazdu grupy serwisowej do jednego zlecenia (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. d) - 10 % e. stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania niesprawności lub awarii (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. e.) - 5% f. stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania awarii krytycznej (wg wzoru umowy §2 ust 1 lit. f. ) - 5% Ad. a. Kryterium ,,Przegląd wiosenny" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru W = (W n / W b) x 25 gdzie: W - ilość punktów za kryterium Przegląd wiosenny W n - najniższa cena spośród złożonych ofert W b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 25 Ad. b. Kryterium ,,Przegląd jesienny" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru J = (J n / J b) x 25 gdzie: J - ilość punktów za kryterium Przegląd jesienny J n - najniższa cena spośród złożonych ofert J b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 25 Ad. c. Kryterium ,,Przegląd roczny" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru R = (R n / R b) x 30 gdzie: R - ilość punktów za kryterium Przegląd roczny R n - najniższa cena spośród złożonych ofert R b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 30 Ad. d. Kryterium ,,Koszt dojazdu grupy serwisowej do jednego zlecenia" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru S = (S n / S b) x 10 gdzie: S - ilość punktów za kryterium przyjazd grupy serwisowej S n - najniższa cena spośród złożonych ofert S b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 10 Ad. d. Kryterium ,,stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania niesprawności lub awarii" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru N = (N n / N b) x 5 gdzie: N - ilość punktów za kryterium N n - najniższa cena spośród złożonych ofert N b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 5 Ad. e. Kryterium ,,stawka roboczogodziny dla przypadku usuwania awarii krytycznej" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru K = (K n / K b) x 5 gdzie: K - ilość punktów za kryterium K n - najniższa cena spośród złożonych ofert K b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać oferta za to kryterium - 5 4.1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która - po zsumowaniu liczby punktów - we wskazanych wyżej kryteriach - uzyska najwyższą liczbę punktów. 4.2. 4.3. 4.4. 4.5. Strona 4 z 5 Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia - cena ryczałtowa. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną przesłane do Wykonawców, którzy złożyli oferty na wskazany w ofercie adres e-mail. 6. Opis sposobu przygotowania oferty 6.1. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem FORMULARZA OFERTOWEGO, który stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć Wykaz - załącznik nr 3 do zapytania, wraz z niezbędnymi dowodami. 6.2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej; 6.3. Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty; 6.4. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy; 6.5. Cenę należy obliczyć w oparciu o kalkulacje własną, uwzględniając zakres, o którym mowa w pkt 1. 6.6. Cenę za przedmiot zamówienia należy podać cyframi; 6.8. Jeżeli oferta wpłynie do Zamawiającego pocztą lub inną drogą (np. pocztą kurierską), o terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia do Zamawiającego, a nie termin wysłania np. listem poleconym bądź złożenia zlecenia poczcie kurierskiej. Termin zostanie zachowany jeżeli Wykonawca prześle skan oferty na wskazany w pkt 6.7 adres e-mail a Zamawiający potwierdzi wpływ takiej oferty. 7. Informacje dodatkowe: 7.1. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 7.2. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o wyborze jego oferty oraz zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy na wskazany adres e-mail. 7.3. Brak potwierdzenia przyjęcia do realizacji zamówienia w wyznaczonym czasie, lub brak przesłania wymaganych dokumentów skutkować będzie wyborem innego Wykonawcy (który złożył kolejną, najkorzystniejszą ofertę). 7.4. Zamawiający informuje, że przedmiotowe ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kc, tj. i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego na podstawie poniższego zapytania ofertowego oraz nie stanowi podstawy do roszczenia prawa ze strony Wykonawcy do zawarcia umowy. 7.5 Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy. 7.6. Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy (który złożył kolejną, najkorzystniejszą ofertę). 7.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia, w zależności od posiadanych środków Uwagi: Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO) informujemy: 8.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SĄD REJONOWY W OPOLU Z SIEDZIBĄ PRZY UL. OZIMSKIEJ 60A, 45-368 OPOLE ; 8.2 administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@opole.sr.gov.pl 8.3. Pana/Pani dane osobowe zawarte w ofercie przetwarzane będą w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego G-2503-2-2/23. 8.4. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8.5. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania w zakresie, w jakim uprawnienia te nie są odmiennie uregulowane lub wyłączone na podstawie odrębnych przepisów. 8.6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. 8.7. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie osobom, jednostkom lub instytucjom upoważnionym do tego na postawie odrębnych przepisów prawa. 8.8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu. 8.9. Administrator danych nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 8.10. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane i archiwizowane przez okresy wynikające z przepisów dotyczących archiwizacji lub przez okres niezbędny do zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami Pracownicy Sekcji Gospodarczej SR w Opolu - tel.: 77 54 15 406 / 77 54 15 419 e-mail: gospodarka@opole.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024