Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1074z dziś
7153z ostatnich 7 dni
25459z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu oświetlenia ewakuacyjnego oraz głównego wyłącznika przeciwpożarowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu oświetlenia ewakuacyjnego oraz głównego wyłącznika przeciwpożarowego

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18
21-040 Świdnik
powiat: świdnicki (lubelski)
+48 81 464 87 22, 081 46 48 701
jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Świdnik
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 81 464 87 22, 08
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie Ofertowe
na wykonanie przeglądu oświetlenia ewakuacyjnego oraz głównego wyłącznika przeciwpożarowego w budynku Sądu prowadzone w trybie konkurencyjnym uproszczonym
Nazwa przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu:
a. instalacji oświetlenia ewakuacyjnego;
b. głównego wyłącznika przeciwpożarowego,
w budynku Sądu Rejonowego Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r.
w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (tj. z Dz.U. z 2023 r., poz. 822 ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zapytania.

CPV: 71.35.61.00 - 9

Dokument nr: LWOG-2402-35/23

Składanie ofert:
Ofertę należy:
złożyć w formie pisemnej w terminie do 02 czerwca 2023 r. do godz. 12:00 (osobiście -
pok.114 (pierwsze piętro) lub e-mailem: jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl według wzoru
Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia w zakresie dokonania przeglądu - do dnia 30 czerwca 2023 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 1/21 Dyrektora Sądu dotyczącego zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty
130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100).
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert,
b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie postępowania", w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
VI. Wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, doświadczenie i odpowiednią wiedzę techniczną związaną z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Oferowane ceny nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania Umowy.
3. W podanej cenie powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia, tj. czynności wskazane w pkt. 1, w tym ocena uszkodzenia i wykonanie kosztorysu oraz m.in. koszty dojazdu.
4. Usługa wykonywana będzie w dni robocze dla Zamawiającego, w godzinach pracy pomiędzy 8.00 a 15.00, przy obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał wizji lokalnej.
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zapytaniu.
2. Wykonawca, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania, kierując swoje zapytania w formie pisemnej. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Zapytania należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie.
5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania. Dokonana zmiana zostaje zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania.
7. Zmiany Zapytania są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
IX. Kryterium oceny ofert
1. Jedynym kryterium wybory oferty jest cena brutto. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spośród ofert nieodrzuconych.
2. Cena brutto stanowi 100% kryterium wyboru. Maksymalną cenę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.
3. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty.
4. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, żeww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert.
5. Zamawiający ustali ranking ofert i udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zaproszeniu oraz w Załącznikach i która została oceniona zgodnie z postanowieniem ppkt. 1 jako najkorzystniejsza. W przypadku uchylenia się przez tego Wykonawcę od zawarcia umowy - zostanie wybrana oferta Wykonawcy następnego w kolejności oferującego najniższą cenę.
6. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
7. Oferty nie spełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane.
8. Oferta, która wpłynie po terminie zostanie odrzucona.
9. W przypadku nie złożenia żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, Zamawiający zamyka postępowanie bez wyboru oferty.
X. Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania jest Sąd Rejonowy Lublin - Zachód z siedzibą w Lublinie albo Sąd Okręgowy w Lublinie.

Kontakt:
BOI: +48 81 464 87 22
KRS: +48 81 464 87 00
Rejestr Zastawów: +48 81 464 87 18
Księgi Wieczyste: +48 81 464 89 13

boi@lublin-wschod.sr.gov.pl
Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia: Jacek Kowalski.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.