Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa budynku o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa budynku o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych związanych z budową windy

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
Poczdamska 1
67-200 Głogów
powiat: głogowski
76-853-11-31
przetargi@zgm.glogow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 76-853-11-31
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych związanych z budową windy
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej w ramach zadania pn.:
Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń
przeciwpożarowych związanych z budową windy
Ogólny zakres zamówienia:
Roboty ogólnobudowlane w celu przystosowania klatki schodowej do montażu dźwigu osobowego z osprzętem
Prace rozbiórkowe
o Demontaż istniejącej stalowej obudowy starego szybu windowego
o Demontaż płytek podłogowych na parterze oraz parkietów drewnianych na I II i III piętrze wg zakresu podanego w części
rysunkowej projektu
o Rozbiórka części stropów nad piwnicą, parterem, I II i III piętrem oraz belek żelbetowych
o Rozbiórka fragmentów ścian nośnych w piwnicy
o Rozbiórka ściany w piwnicy
Prace ogólnobudowlane
o wytyczenie geodezyjnie szybu windowego według projektu oraz sprawdzić projektowaną szerokość minimalną przejścia 90
cm
o wykonanie fundamentu szybu windowego
o Wykonanie ławy fundamentowej pod ścianę w piwnicy o wymiarach 50 x 30 cm
o Wykonanie ściany w piwnicy z bloczków betonowych
o Wykonanie nadproża w ścianie oraz montaż drzwi technicznych do projektowanego pomieszczenia maszynowni
o wykonanie stropów z pozostawieniem wytyczonego otworu przeznaczonego na konstrukcję szybu windowego
o wytynkowanie ścian w pomieszczeniu maszynowni
o wytynkowanie projektowanych stropów żelbetowych
o montaż konstrukcji stalowej szybu windowego wraz z montażem windy
o obudowanie szybu windowego systemowymi panelami blaszanymi
o zabudowa przestrzeni między szybem windowym a istniejącym słupem żelbetowym z płyt karton gips
o Prace wykończeniowe
o Wykończenie podłóg w miejscach demontażu płytek oraz parkietów drewnianych płytkami gresowymi antypoślizgowymi w
kolorze do uzgodnienia z inwestorem
o Wykończenie podłóg maszynowni płytkami olejoodpornymi w kolorze do uzgodnienia z inwestorem
o Gipsowanie i malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu maszynowni
o Gipsowanie i malowanie sufitów (projektowane stropy żelbetowe międzykondygnacyjne)
o Gipsowanie i malowanie zabudowy przestrzeni między szybem windowym a istniejącym słupem żelbetowym
Wymagania dotyczące urządzenia dźwigowego
Dźwig osobowy, hydrauliczny
o napęd hydrauliczny
o udźwig 480 kg 6 osób
o kabina o wymiarach 1000 x 1350 mm w konstrukcji samonośnej
o prędkość jazdy 0,40 ; 0,52 ; 0,62 m/s - do ustalenia z inwestorem
o ilość przystanków 5, ilość drzwi szybowych 5;
o wysokość podnoszenia ok.18,00 m;
o kabina nieprzelotowa
o głęb. podszybia - w zależności od konkretnie montowanej windy dla przyjętej windy wynosi 105 cm
o wysokość nadszybia (ostatnia kondygnacja) dla przyjętej windy min 260 cm. W istniejącym budynku dysponujemy
wysokością 286 cm.
o sterowanie mikroprocesorowe zbiorcze góra dół
Uwaga! Zamawiający dopuszcza zastosowanie dźwigu wyposażonego w napęd elektryczny przy przyjęciu ww. wymiarów i
innych danych.
Wykonanie I etapu zabezpieczeń przeciwpożarowych budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie związanych z budową
windy w ramach zadania pn:
Przebudowa budynku przy Ul. Poczdamskiej 1 w Głogowie o budowę windy osobowej oraz wykonanie I etapu zabezpieczeń
przeciwpożarowych związanych z budową windy
Ogólny zakres prac:
o przebudowa i budowa ścian działowych
o wymiana stolarki
o wymiana hydrantów
o rozbudowa instalacji oświetlenia awaryjnego
o prace wykończeniowe.

CPV: 45113000-2, 45111100-9,45262520-2,45313100-5,51110000-6,45310000-3, 45111100-9,45262520-2,45421160-3,51110000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00234779, ZT-PN/03/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-09 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3153f05-fb9f-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
http://www.zgm.glogow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e
Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które
są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z: ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do
komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
5. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.
6. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
7. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy
e-Zamówienia
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,
Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie na dostęp do formularzy: złożenia,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz
zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
9. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski i prace
konkursowe" pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony wszelkie dane osobowe pozyskane od siebie w związku z prowadzeniem
postępowania przetargowego będą przetwarzały wyłącznie na potrzeby postępowania oraz chroniły przed dostępem osób
nieupoważnionych, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych wynikającymi z Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.
UE L 119 z 04.05.2016 r.) zwanym dalej ,,RODO".
2. W związku z udostępnianiem sobie wzajemnie przez strony danych osobowych, strony zamieszczają postanowienia określające jego zakres oraz wymagane informacje:
a) dane osobowe osób wskazanych do kontaktów reprezentujących każdą ze stron udostępniane będą drugiej stronie, która stanie
się administratorem danych osobowych, i przetwarzane będą przez nią w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego
(prawnie usprawiedliwiony interes administratora jako podstawa prawna przetwarzania),
b) oferent w związku z przygotowaną ofertą udostępnia dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie dane osobowe osób
uprawnionych do reprezentowania firmy, pełnomocników do zaciągania zobowiązań oraz informacje potwierdzające kwalifikacje i
uprawnienia osób wskazanych do realizacji zadania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-09 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.