Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
216z dziś
6376z ostatnich 7 dni
24676z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa infrastruktury rekreacyjnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa infrastruktury rekreacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Klub Sportowy ,,PARTYZANT" w Radoszycach
ul. Żeromskiego 28
26-230 Radoszyce
powiat: konecki
tel. 41 373 50 83
przetargi@radoszyce.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Radoszyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 373 50 83
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W zawiązku z realizacją operacji pn.: ,,Budowa infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Grodzisko" w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Poddziałanie z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
Miejski Klub Sportowy ,,PARTYZANT" w Radoszycach
zaprasza do składania ofert w postępowaniu pn.: Pn.: ,,Budowa infrastruktury rekreacyjnej w
miejscowości Grodzisko"
I. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Grodzisko dla Część 2. Budowa obiektów małej architektury - placu zabaw
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wbudowanie:
a) Toru z przeszkodami składającego się z minimum trzech wieżyczek z daszkiem, 2 pomostów w tym jeden rurowy, wejścia, zjeżdżalni i piaskownicy. Dno piaskownicy wyłożyć geowłókniną i wypełnić piaskiem.
b) Zestawu zabawowego składającego się z 1 wieżyczki z daszkiem i minimum 4 elementów w tym wejścia i zjeżdżalni, dwa pozostałe elementy to np. rura strażacka, ścianka wspinaczkowa itp.
c) Drążka gimnastycznego potrójnego - 1szt
d) Bujaka na sprężynie - 2szt
e) Huśtawki wahadłowej podwójnej
f) Huśtawki ważki pojedynczej
g) Koszy metalowych na śmieci o pojemności min. 35 litrów - 3szt
h) Tablicy z regulaminem placu zabaw - 1szt
Oraz wykonanie w strefach bezpieczeństwa nawierzchni z piasku (korytowanie, włóknina, piasek min. 30cm)
Wskazane w projekcie urządzenia są urządzeniami poglądowymi. Każde urządzenie obecne na placu zabaw musi posiadać odpowiednie certyfikaty świadczące o tym, że urządzenia, na których bawią się dzieci spełniają normy pod kątem jakości (PN-EN 1176 i PN-EN 1177). Wykonawca treść tablicy z regulaminem uzgodni z zamawiającym. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do zapytania.
Miejsce realizacji zamówienia - miejscowość Grodzisko, gmina Radoszyce, działka 258 Grodzisko, obręb ewidencyjny Grodzisko, województwo świętokrzyskie - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
UWAGA! Zamawiający informuje, iż wszelkie prace prowadzone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia prowadzone będą na placu budowy, na którym znajduje się budynek podlegający przebudowie. Wszelkie prace należy uzgadniać z Zamawiającym z uwzględnieniem prac wykonywanych przez innych wykonawców.

Składanie ofert:
V. TERMIN SKŁADANIA ofert: data: 12.06.2023r, godz.: 10:00
) Oferta złożona w formie pisemnej w postaci papierowej (z własnoręcznym podpisem) złożona w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach, Ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, pokój 32 (sekretariat)

Miejsce i termin realizacji:
IX. Termin realizacji zamówienia: od 01.08.2023 roku do dnia 29.09.2023r.

Wymagania:
Postepowanie zostało opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego http://partyzantradoszyce.pl/ oraz na stronie Gminy Radoszyce www.radoszyce.pl - aktualności
Przeprowadzenie postępowania nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)

II. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. Dla części 2
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
a) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zapytaniem ofertowym -zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
b) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia - zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga aby oferent złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do zapytania.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z postępowania potwierdzający, iż stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłość, którego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza nie jest zawieszona albo nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, które stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
ouczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, oposiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
opełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, opozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, które stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
III. Kryteria oceny ofert dla części 2:
1) cena - 90 pkt - 90%
2) okres udzielonej gwarancji - 10 pkt -10%
IV. Opis sposobu przyznawania punktacji dla wszystkich części za spełnienie danego
kryterium oceny ofert:
1) Kryterium ,,Cena" w PLN: znaczenie kryterium - 90% (0,9);
opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,Ceny":
Lcena = (Cmin / C) x 0,9 x 100 pkt
gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena" ocenianej oferty Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną, która nie podlega odrzuceniu C - cena w ofercie ocenianej
2) Kryterium ,,Okres gwarancji" w miesiącach: znaczenie kryterium - 10% (0,1);
opis sposobu oceny ofert dla kryterium ,,Okres gwarancji":
LOG = (OG / OGmax) x 0,1 x 100 pkt
gdzie:
LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Okres gwarancji" ocenianej oferty
OG - okres gwarancji jakości w ofercie ocenianej
OGmax - okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji
Okres udzielonej gwarancji jest zrównany z okresem rękojmi. Wyniki z powyższych kryteriów zostaną zsumowane według poniższego wzoru dla każdej oferty LP =Lcena + OG
LP - całkowita liczba przyznanych punktów
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena"
LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Okres gwarancji"
Minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi to 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego. Maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi nie może przekroczyć 60 miesięcy Cenę oferty należy podać w złotych polskich (PLN) wartość netto i brutto.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferta w formie elektronicznej lub postaci
elektronicznej! Oferty złożone w tej formie będą odrzucone.
VII. Sposób sporządzenia oferty:
1. Wykonawca do oferty załącza
a) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zapytania)
b) oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 2 do zapytania)
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do zapytania)
d) oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (załącznik nr 4 do zapytania)
e) karty techniczne zaoferowanego sprzętu
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Ofertę sporządza się w języku polski.
4. Oferta składana w formie pisemnej w postaci papierowej powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie i otwarcie. Oferta powinna być złożona w zamkniętym opakowaniu oraz zawierać oznaczenie wykonawcy oraz dopisek oferta złożona na zapytanie pn.: ,,Budowa infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Grodzisko"
5. Oferta powinna być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji oferenta (oznacza to że jeśli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy wynika, iż do reprezentowania upoważnionych jest kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie reprezentujące osoby. W przypadku udzjelenia pełnomocnictwa do podpisania oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie w oryginale. Pełnomocnictwo składa się w formie papierowej w postaci oryginału dokumentu w formie papierowej.
6. Załączniki składa się w formie papierowej w oryginale.
VIII. Warunki wykluczenia
1. Z postępowania zostaną wykluczeni wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
ouczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, oposiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
opełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, opozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia (wzór załączony do zapytania- załącznik nr 4 do zapytania).
X. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub
2) złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.
XI. Termin ważności oferty
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z dniem otwarcia ofert.
XII. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym są bez
rozpatrzenia oraz zamawiający niezwłocznie zwraca nie otwarte oferentom.
XIII. Warunki płatności
Wykonawca za zrealizowanie przedmiotu zamówienia otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną podaną w ofercie. Faktura może być wystawiona przez wykonawcę po zrealizowaniu całości robót oraz protokolarnym (bez zastrzeżeń) odbiorze. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek wykonawcy wskazany na fakturze w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo złożonej faktury do siedziby zamawiającego.
XIV. Zmiana umowy
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do zapytania
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadkach wskazanych w umowie stanowiącej załącznik nr 5 do zapytania.
3. Nie jest możliwe dokonywanie zmian w umowie polegających na zmniejszeniu zakresu świadczenia wykonawcy w stosunku do zobowiązania zawartego w ofercie.
XVI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
0 wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów drogą mailową oraz zamieszczając informację na stronie na której zostało opublikowane zapytanie ofertowe.
XVII. Zamawiający może unieważnić oprowadzone postępowanie bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
XX. Postanowienia końcowe
1. Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie bez podania przyczyny.
2. Dodatkowe informacje odnośnie zapytania można uzyskać składając zapytanie pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@radoszyce.pl w terminie nie później niż na 4 dni
przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający udzieli odpowiedzi nie później niż w terminie na 2 dni przed upływem terminu składania ofert zamieszczając na stronie na której zostało opublikowane zapytanie cenowe.
3. Oferent może dokonać wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu kontaktując się pod nr telefonu 41 373 50 83 wew. 207
4. Zawarcie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Uwagi:
XVIII. Informacja z RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: ,,Budowa infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Grodzisko" w Gminie Radoszyce Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
b) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany
1 nie będą profilowane.
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Radoszycach,
ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, tel. 41 373 50 83, fax. 41 373 50 84, mail: gmina@radoszyce.pl;
w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Panią Pauliną Bojanowską pod adresem e-mail: tel. 82 5611302, mail: inspektor@cbi24.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp";
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.
6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
- ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
XIX. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia Mariusz Borowski - tel. 41 373 50 83 wew. 207

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.