Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi powiatowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi powiatowej

Data zamieszczenia: 2023-05-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE
ul. Świętojańska 20D
62-500 Konin
powiat: Konin
63 243 02 80
przetargi@zdp.konin.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 63 243 02 80
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi powiatowej nr 3231P Brzeźniak - Głodowo
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3231P Brzeźniak - Głodowo.
2. Zakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
1) robót pomiarowych;
2) zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej;
3) rozbiórki elementów dróg;
4) robót ziemnych (wykopów i nasypów);
5) regulacji pionowej studzienek i urządzeń podziemnych;
6) przestawienia latarni ulicznej (solarnej);
7) wykopów i nasypów;
8) osadzenia krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem;
9) ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej;
10) korytowania wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża;
11) warstw odsączających i odcinających;
12) podbudowy z betonu cementowego;
13) nawierzchni z betonowej kostki brukowej dla chodnika, miejsc postojowych i zjazdów;
14) podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego;
15) podbudowy z betonu asfaltowego;
16) nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza, wiążąca i ścieralna);
17) nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego;
18) nawierzchni ciągów pieszo-rowerowych z betonu asfaltowego;
19) połączenia nowej konstrukcji nawierzchni z nawierzchnią istniejącą;
20) wzmocnienia nawierzchni siatką z kordu stalowego;
21) nowego oznakowania pionowego, w tym znaków aktywnych i radarowego wyświetlacza prędkości;
22) nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego chemoutwardzalnego;
23) montażu barier rurowych U11a koloru żółtego;
24) rozbiórkę nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową z tłucznia w miejscach lokalizacji przykanalików;
25) przygotowanie podłoża i wykonanie podsypki z piasku pod kanały z rur PVC;
26) ułożenie kanałów z rur PVC o średnicy 200 mm;
27) zasypki z piasku;
28) montażu studzienek ściekowych ulicznych betonowych prefabrykowanych z betonu C35/45 o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu i kratą żeliwną klasy D400;
29) umocnienia wylotów przykanalików kamieniem polnym na warstwie chudego betonu;
30) przepustów pod zjazdami z rur PEHD SN8 spiralnie karbowanych O400;
31) zabezpieczenia kabli sieci telekomunikacyjnej oraz energetycznej;
32) umocnienia powierzchniowego skarp, rowów i ścieków;
33) umocnienia pobocza kruszywem łamanym;
34) plantowania powierzchni gruntu;
35) humusowania, obsiania trawą wraz z pielęgnacją powierzchni pasów zieleni;
36) robót wykończeniowych.

CPV: 45000000-7, 45233120-6,45100000-8,45233000-9, 45233220-7,45232130-2,45233140-2,45233162-2,45233222-1,45233253-7

Dokument nr: 2023/BZP 00235785, ZDP.ZZ.3302.06.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa. Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021, ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer
przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie jest zalecane. d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 3. Oferta powinna być: a)
sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_konin/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80.000,00 ZŁ (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pocztowym S.A. nr rachunku 52 1320 1016 2790 0004 2000 0023dopiskiem ,,Wadium - postępowanie nr ZDP.ZZ.3302.06.2023 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3231P Brzeźniak - Głodowo".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.ZZ.3302.06.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3231P Brzeźniak - Głodowo.
2. Zakres rzeczowy prac obejmuje wykonanie:
1) robót pomiarowych;
2) zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej;
3) rozbiórki elementów dróg;
4) robót ziemnych (wykopów i nasypów);
5) regulacji pionowej studzienek i urządzeń podziemnych;
6) przestawienia latarni ulicznej (solarnej);
7) wykopów i nasypów;
8) osadzenia krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem;
9) ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej;
10) korytowania wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża;
11) warstw odsączających i odcinających;
12) podbudowy z betonu cementowego;
13) nawierzchni z betonowej kostki brukowej dla chodnika, miejsc postojowych i zjazdów;
14) podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego;
15) podbudowy z betonu asfaltowego;
16) nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa wyrównawcza, wiążąca i ścieralna);
17) nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego;
18) nawierzchni ciągów pieszo-rowerowych z betonu asfaltowego;
19) połączenia nowej konstrukcji nawierzchni z nawierzchnią istniejącą;
20) wzmocnienia nawierzchni siatką z kordu stalowego;
21) nowego oznakowania pionowego, w tym znaków aktywnych i radarowego wyświetlacza prędkości;
22) nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego chemoutwardzalnego;
23) montażu barier rurowych U11a koloru żółtego;
24) rozbiórkę nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową z tłucznia w miejscach lokalizacji przykanalików;
25) przygotowanie podłoża i wykonanie podsypki z piasku pod kanały z rur PVC;
26) ułożenie kanałów z rur PVC o średnicy 200 mm;
27) zasypki z piasku;
28) montażu studzienek ściekowych ulicznych betonowych prefabrykowanych z betonu C35/45 o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu i kratą żeliwną klasy D400;
29) umocnienia wylotów przykanalików kamieniem polnym na warstwie chudego betonu;
30) przepustów pod zjazdami z rur PEHD SN8 spiralnie karbowanych O400;
31) zabezpieczenia kabli sieci telekomunikacyjnej oraz energetycznej;
32) umocnienia powierzchniowego skarp, rowów i ścieków;
33) umocnienia pobocza kruszywem łamanym;
34) plantowania powierzchni gruntu;
35) humusowania, obsiania trawą wraz z pielęgnacją powierzchni pasów zieleni;
36) robót wykończeniowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium: 60%;
2) Wydłużenie okresu gwarancji (G) - waga kryterium: 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ulicy lub drogi kategorii co najmniej gminnej o wartości zadania nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł (brutto) każde, w zakres których wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej.
Zamawiający dopuszcza również wykazanie się jednym zadaniem na łączną wartość roboty budowlanej nie niższą niż 6.000.000,00 zł (brutto) o zakresie jak wyżej.
b) Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz wykaże podstawę do dysponowania ww. osobami. Dla osób kierujących robotami Zamawiający określa następujące wymagania:
- Kierownik budowy (min. 1 osoba) branża drogowa - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadający doświadczenie w realizacji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, jednego zadania związanego z budową, przebudową lub rozbudową ulicy lub drogi kategorii minimum gminnej o wartości minimum 3.000.000,00 zł (brutto) każde, w zakres którego wchodziło wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - asfaltowej.
- Kierownik robót - branża teletechniczna - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tej samej osoby, która posiada uprawnienia budowlane zarówno w branży drogowej jak również w branży teletechnicznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ; W przypadku składania oferty wspólnej, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. podmiotowego środka dowodowego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokument Wykonawcy składają łącznie.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 8 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. W przypadku składania oferty wspólnej, ww. dokumenty składają Wykonawcy łącznie.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 9 do SWZ;
W przypadku składania oferty wspólnej, ww. wykaz składają Wykonawcy łącznie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80.000,00 ZŁ (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pocztowym S.A. nr rachunku 52 1320 1016 2790 0004 2000 0023dopiskiem ,,Wadium - postępowanie nr ZDP.ZZ.3302.06.2023 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3231P Brzeźniak - Głodowo".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Koninie, ul. Świętojańska 20d, 62-500 Konin.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
2. Pełnomocnictwo powinno być złożone z ofertą, w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie na podstawie z art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy- zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (UWAGA - wypełnić i dołączyć tylko w przypadku składnia oferty wspólnej).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców występujących wspólnie. Obowiązek ustanawiania pełnomocnika, o którym mowa powyżej, nie dotyczy spółek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki, uchwały wspólników lub wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia, opisany został w paragrafie 17 projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium: 60%;
2) Wydłużenie okresu gwarancji (G) - waga kryterium: 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-11

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.