dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Układ osuszania |
Data zamieszczenia: | 2023-05-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
OLIMP LABORATORIES Sp. z o.o Pustynia 84F 39-200 Dębica powiat: dębicki oferty.bazakonkurencyjnosci@olimp-labs.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160255 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Dębica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Układ osuszania Powstaje w kontekście projektu POIR.02.01.00-00-0013/20 - Rozwój Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Olimp Laboratories w obszarze żywności FUTURE BIOTIC 4.0 Część 1 Układ osuszania Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie następujących robót: Wykonanie układu osuszania w ramach instalacji wentylacji. 1. Szczegóły precyzuje Dokumentacja Techniczna Przetargowa. Dokumentacja Techniczna Przetargowa zostanie przekazana drogą elektroniczną zainteresowanym Oferentom po przesłaniu oświadczenia o zachowaniu poufności (załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wypełnione oraz podpisane oświadczenia w wersji elektronicznej należy kierować na adres: oferty.bazakonkurencyjnosci@olimp-labs.com. Zadania należy realizować na podstawie dokumentacji technicznej przetargowej w tym w oparciu o dokument: Wytyczne dla oferentów. W zakresie zadania jest zaprojetowanie dostawa (wraz z transportem na miejsce montażu), montaż, uruchomienie, regulacja, wykonanie pomiarów odbiorowych, oraz szkolenie z obsługi. Opisane w projekcie urządzenia nie stanowią wskazania konkretnego producenta, ustalają standard i parametry jakie być zachowane. 1. 1 Zakres zadania: 1 Wykonanie projektu wykonawczego układu osuszania powietrza opartego na osuszaczu adsorpcyjnym. Uzyskanie uzgodnień przez rzeczoznawców w wymaganym zakresie. Oferent musi wykazać się że będzie dysponował osobą z wymaganymi uprawnieniami mogącą wykonać projekt. 2 Zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji wsporczej pod osuszacz adsorpcyjny 3 DOSTAWA i montaż osuszacza adsorpcyjnego 4 DOSTAWA i montaż kanałów wentylacyjnych wraz z izolacją i osprzętem - wpięcie do istniejącego układu wentylacji mechanicznej obsługującego wskazane pomieszczenia. 5 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji dostarczającej do układu osuszania chłód od punktu wskazanego przez zamawiającego. 6 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji dostarczającej do układu osuszania ciepło technologiczne lub parę technologiczną od punktu wskazanego przez zamawiającego. 7 Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej osuszacz adsorpcyjny od punktu wskazanego przez zamawiającego i AKPiA 8 Wykonanie dokumentacji powykonawczej, przeszkolenie personelu obsługi Dodatkowo w zakres zadania wchodzi : 9 Wykonanie kwalifikacji układu osuszania (minimum IQ oraz OQ) 10 Regulacja systemu osuszania. Wykonanie prób i pomiarów odbiorowych. 11 Wykonanie wszystkich przejść, przebić i uszczelnień w tym pożarowych, przez ściany i dach budynku. Otworzenie stanu pierwotnego ścian i dachu. 12 Transport urządzeń. Należy przewidzieć wtransportowanie urządzeń w częściach lub pojedynczych sekcjach. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planu wtransportowania urządzeń na budowę. 13 Uzyskanie niezbędnych zgód i zezwoleń (poza pozwoleniem na budowę) wymaganych do wykonania zadania. 14 Udzielenie gwarancji na wykonane roboty oraz dostarczone materiały i urządzenia. Długość okresu gwarancji nie może być krótsza niż 60 miesięcy na roboty. Długość okresu gwarancji nie może być krótsza niż 12 miesięcy na urządzenia. W/w gwarancje muszą być pełne, nieograniczone i bezpłatne. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót Wykonawcy, poświadczonego protokołem odbioru podpisanego przez obie strony. Przy tym zakłada się wykonywanie wszystkich czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych przewidzianych w DTR. 15 Wykonawca musi do dokumentacji powykonawczej dołączyć kompletną listę środków trwałych 16 Materiały i Urządzenia oferowane muszą być nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być użytkowane przez firmy trzecie. Dopuszczalne jest ich uruchomienie przez Wykonawcę w celu przeprowadzenia testów odbiorowych i pomiarów dokumentujących uzyskiwane parametry, lub w celu przeprowadzenia kontroli urzędowych Wszystkie pozostałe wymagania oraz informacje znajdują się w załączniku "Warunki Postępowania", który jest obowiązującym dokumentem postępowania. Okres gwarancji Długość okresu gwarancji nie może być krótsza niż 60 miesięcy na roboty. Długość okresu gwarancji nie może być krótsza niż 12 miesięcy na urządzenia CPV: 42520000-7, 45331210-1 Dokument nr: 2023-498-160255, P.POIR/76 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-07 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat dębicki Gmina Dębica Miejscowość Pustynia Wymagania: Zamówienia uzupełniające 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego (zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego) w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego określonej w umowie zawartej z Wykonawcą Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i sytuacjach: a) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy (w szczególności zmiany stawek podatku VAT); b) poprawienia parametrów technicznych przedmiotu urządzenia, wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, bez wpływu na cenę ryczałtową brutto c) przedłużenia terminu realizacji Umowy na skutek konieczności wykonania prac dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla należytego wykonania Umowy, a których wykonania Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł wcześniej przewidzieć, z zastrzeżeniem ppkt. 12.1.6 poniżej; d) przedłużenia terminu realizacji Umowy na skutek działania siły wyższej wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; e) zmiany parametrów przedmiotu Umowy, nie prowadzące do zmiany charakteru Umowy - zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w Zapytaniu ofertowym, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, z zastrzeżeniem ppkt. 12.1.7. poniżej; f) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług Wykonawcy, nieobjętych Umową, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach podstawowego przedmiotu Umowy, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, - wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości pierwotnego przedmiotu Umowy netto; g) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości pierwotnego przedmiotu Umowy netto; h) Wykonawcę ma zastąpić nowy wykonawca: - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, - w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. i) zmiana Umowy nie prowadzi do zmiany jej charakteru, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 214.000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości pierwotnego Przedmiotu Umowy netto. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zmiany Umowy wprowadzane będą w formie aneksu podpisanego przez obie strony, a możliwość ich wprowadzenia uzależniona jest od akceptacji przez Zamawiającego. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferent musi posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania Zamówienia. Aby spełniać ten warunek oferent musi: (a) złożyć oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania Przedmiotu Zamówienia (b) wykazać, że wykonał (ukończył) z należytą starannością co najmniej jedną robotę, odpowiadającą rodzajem Przedmiotowi Zamówienia, Zamawiający przyjmuje jako dowód ukończenia list referencyjny lub kopie bezusterkowego końcowego protokołu odbioru. Przez robotę odpowiadającą rodzajem Przedmiotowi Zamówienia Zamawiający rozumie się wykonanie instalacji osuszania powietrza za pomocą osuszaczy adsorpcyjnych w obiektach przemysłowych (za obiekty przemysłowe uznaje się budynki magazynowe, produkcyjne, przemysłu, rodzaj budynku Oferent może podać w oświadczeniu, jeśli ta informacja nie jest zawarta w referencji). 2. Oferent musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Oferent: (a) złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia 3. Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie Zamówienia oraz że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono wobec niego upadłości lub nie umorzono postępowania upadłościowego wobec niego z uwagi na brak środków na pokrycie kosztów postępowania. Aby spełnić ten warunek oferent musi: (a) Złożyć oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia oraz że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono wobec niego upadłości lub nie umorzono postępowania upadłościowego wobec niego z uwagi na brak środków na pokrycie kosztów postępowania; (b) Wykazać, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia, przy czym suma gwarancyjna określona w umowie ubezpieczenia nie może być niższa niż 75% wartości ofertowej zadania netto na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, oferent musi przedłożyć kopia aktualnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności 4. W celu umożliwienia zweryfikowania spełnienia wymagań: kosztorys, potwierdzający spełnienie parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego. Należy przedłożyć kosztorys uproszczony. Kosztorys ponadto powinien zawierać: opis pozycji kosztorysowych, ilość, jednostkę miary, cenę jednostkową i wartość.. 5. Oświadczenie o braku powiązań będące załącznikiem do Warunków Postępowania (ewentualne oświadczenia podwykonawców) 6. Uzupełniony wzór oferty. 7. Pełnomocnictwa - jeśli dotyczy 8. W przypadku gdy Oferent zamierza zlecić część prac (robót) podwykonawcy, musi złożyć stosowne oświadczenie podwykonawcy o udostepnieniu zasobów, pracowników, urządzeń, maszyn i wiedzy na potrzeby wykonania podzleconych prac. Wykonawca odpowiada za podwykonawcę na jednakowych zasadach jak za swoich pracowników. 9. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji Przedmiotu Zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres niezbędny do realizacji Przedmiotu Zamówienia wraz z oświadczeniem podwykonawcy o braku powiązań (załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Postępowania). Treść zobowiązania podmiotu trzeciego udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy powinna określać: dokładne dane identyfikujące taki podmiot (firma, rejestr, numer w rejestrze, adres siedziby, osoby upoważnione do działania w imieniu takiego podmiotu), zakres zobowiązania podmiotu trzeciego oraz informację czego konkretnie dotyczy zobowiązanie i w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. Jeżeli zasoby udostępniane przez taki podmiot są nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie Przedmiotu Zamówienia, to oświadczenie podmiot udzielającego wsparcia Wykonawcy powinno zawierać wyraźne zobowiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu Przedmiotu Zamówienia jako podwykonawcy. Załącznikiem do zobowiązania musi być także Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym dotyczący podwykonawcy. 10. Zakazane jest zlecanie Robót Podmiotom, które powiązane są kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-26 Data ostatniej zmiany 2023-05-26 21:54:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania Cena netto 100% Cena netto (koszt) Liczba punktów = (Cmin/Cof) * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie Kontakt: Osoby do kontaktu Adam Sowiźrał tel.: e-mail: oferty.bazakonkurencyjnosci@olimp-labs.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024