Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. ,,Budowa i modernizacja...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. ,,Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej"

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: NADLEŚNICTWO JANÓW LUBELSKI
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
23-300 Janów Lubelski
powiat: janowski
(15) 8720072, faks (15) 8720185
janowlubelski@lublin.lasy.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Janów Lubelski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (15) 8720072, faks (
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych w celu dokończenia Inwestycji pn. ,,Budowa i modernizacja obiektów infrastruktury turystycznej Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Janów Lubelski"- postępowanie II
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje wykonanie:
a) pomostu rekreacyjnego 2 w ramach: Kolekcja roślin boru bagiennego i torfowiska,
b) pomostu rekreacyjnego 2 w ramach: Kolekcja roślin wodnych i przywodnych,
c) ścieżki łamanej w ramach: Ostoja i punkt obserwacji ptaków.
Część I:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych - w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 1 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 1 powyżej;
- Decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW) oraz Decyzja wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 24.05.2017 roku o pozwoleniu wodnoprawnym na budowę pomostów (BOŚ.II1.6341.4.2017.GM).
Kolekcja roślin boru bagiennego i torfowiska.
- Projekt budowlany - tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, B1. KOLEKCJA ROŚLIN BORU BAGIENNEGO I TORFOWISKA;
- Projekt wykonawczy:
o nr rysunku T.I/B1/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej;
o nr rysunku T.I/B1/7 - projekt Pomostu rekreacyjnego na bagnie 2,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Kolekcja roślin wodnych i przywodnych.
- Projekt budowlany - tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, B2. KOLEKCJA ROŚLIN WODNYCH I PRZYWODNYCH.
- Projekt wykonawczy:
o nr rysunku T.I/B2/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
o nr rysunku T.I/B2/3 - projekt hamaka,
o nr rysunku T.I/B2/8 - projekt pomostu rekreacyjnego nr 2,
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Ostoja i punkt obserwacji ptaków.
- Zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r;
- Projekt budowlany - tom II część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, B6. OSTOJA I PUNKT OBSERWACJI PTAKÓW.
- Projekt wykonawczy:
o nr rysunku T.II/B6/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
o nr rysunku T.II/B6/5 - projekt kładki spacerowej(ścieżka łamana).
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Część II obejmuje wykonanie pomostu widokowego w podszycie drzew w ramach: Pomost widokowy w podszycie drzew.
Część II:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych - w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 2 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 2 powyżej;
- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu - część opisowa;
- nr rysunku T.I/A1/1 - Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu - część opisowa;
- nr rysunku T.II/A1/1 - Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);
- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;
- Projekt budowlany - tom I część B. PROJEKT ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, B3. POMOST WIDOKOWY W PODSZYCIE DRZEW.
- Projekt wykonawczy:
o nr rysunku T.I/B3/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem elementów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
o nr rysunku T.I/B3/5 - Pomost widokowy w podszycie drzew - fundamenty,
o nr rysunku T.I/B3/6 - Pomost widokowy w podszycie drzew - rzut, przekrój.
Część III obejmuje wykonanie:
a) Pomostu śr. 60m 2 szt. w ramach: Kolekcja drzew i krzewów rodzimych;
b) Pomostu śr. 40m 2 szt. w ramach: Kolekcja drzew i krzewów rodzimych.
Część III:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych - w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 3 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 3 powyżej;
- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu - część opisowa;
- nr rysunku T.I/A1/1 - Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu - część opisowa;
- nr rysunku T.II/A1/1 - Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);
- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;
- Projekt budowlany - tom II część B. PROJKET ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, B2. KOLEKCJA DRZEW I KRZEWÓW RODZIMYCH.
- Projekt wykonawczy:
o nr rysunku T.II/B2/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
o nr rysunku T.II/B2/6 - projekt kładki spacerowej.
Część IV obejmuje wykonanie:
a) Słupów cienie liści w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;
b) Pni wspinaczkowych w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;
c) Ścieżki sensorycznej w ramach: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci;
d) Domku na drzewie w ramach: Leśne laboratorium;
e) Leśnej fotościanki w ramach: Leśne laboratorium;
f) Tablicy do rysowania kredą w ramach: Leśne laboratorium;
g) Tablicy - waga drzew w ramach: Leśne laboratorium;
h) Tablicy edukacyjnej kostka wiedzy w ramach: Leśne laboratorium;
i) Tablicy akustyka drzew w ramach: Leśne laboratorium;
j) Skoku w dal w ramach: Leśne laboratorium;
k) Hotelu dla owadów - uliki w ramach: Leśne laboratorium;
l) Deszczochronu w ramach: Leśne laboratorium;
m) Nawierzchni: Strefa edukacji przyrodniczej dzieci.
Część IV:
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: projektach budowlanych, projektach wykonawczych - w zakresie zaznaczonym w tej dokumentacji załączonej do niniejszej SWZ, dotyczącej elementów wskazanych w ust. 5 pkt 4 powyżej;
- UWAGA: przedmiot zamówienia obejmuje część prac zawartych w: decyzjach, zgłoszeniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - w zakresie, w jakim dokumentacja ta dotyczy elementów wskazanych w ust. 5 pkt 4 powyżej;
- Tom I. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu - część opisowa;
- nr rysunku T.I/A1/1 - Projekt Zagospodarowania Terenu;
- Tom II. Projekt budowlany. Część A. Projekt Zagospodarowania Terenu - część opisowa;
- nr rysunku T.II/A1/1 - Projekt Zagospodarowania Terenu
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Część C. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- decyzja nr 127/2017 wydana przez Starostę Janowskiego z dnia 9 czerwca 2017 roku o pozwoleniu na budowę (znak: BOŚ-II.6740.108.2017.AW);
- zgłoszenie robót z dnia 10.05.2017r.;
- zgłoszenie robót z dnia 19.02.2020r.
Strefa edukacji przyrodniczej dzieci.
- Projekt budowlany - tom II część B. PROJKET ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANY, B1. STREFA EDUKACJI PRZYRODNICZEJ DZIECI.;
- Projekt wykonawczy;
o nr rysunku T.II/B1/1 - projekt nawierzchni wraz z rozmieszczeniem infrastruktury turystycznej i edukacyjnej,
o nr rysunku T.II/B1/6 - projekt słupów - cienie liści
o nr rysunku T.II/B1/7 - projekt pni wspinaczkowych
o nr rysunku T.II/B1/8 - projekt ścieżki sensorycznej
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Laboratorium leśne
- Projekt budowlany LEŚNEGO LABORATORIUM
- Projekt wykonawczy:
o nr rysunku 1 - Projekt zagospodarowania terenu,
o nr rysunku 2 - Altana - deszczochron,
o nr rysunku 3 - Tablice edukacyjne(akustyka, kostka wiedzy, waga drzew, tablica edukacyjna - kreda), hotel dla owadów,
o nr rysunku nr 4 - domek na drzewie - rzuty,
o nr rysunku nr 5 - domek na drzewie - przekroje,
o nr rysunku nr 6 - Leśna fotościanka,
o nr rysunku nr 7 - Skok w dal.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;

CPV: 45000000-7, 45212100-7,45100000-8,45262210-6,45111250-5,45223800-4,45233200-1

Dokument nr: 2023/BZP 00235868, SA.270.8.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7554fc2-fbb8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa ,,Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia", dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Janów Lubelski.
2.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4.Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
5.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.
7.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.Niezależnie od postanowień pkt 7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
10.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
11.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników...;
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje RODO znajdują się w dziale XVIII SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie ezamowienia https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.