Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Miasta

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Miasta

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
ul. 1 Maja 1 A
58-530 Kowary
powiat: karkonoski
757439225, faks 757613173
bok@kowary.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowary
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 757439225, faks 7576
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa dostępności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Urzędu Miasta w Gminie Miejskiej Kowary
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów wejściowych do budynku
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową schodów wejściowych do budynku.
2. Adres inwestycji: miejscowość Kowary, działka nr 186/11, obręb Kowary AM-1
3. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:
a) Projekt Techniczny - projekt zagospodarowania terenu
b) Przedmiar
c) Ogólną Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana
d) Ogólną Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna
e) Decyzję Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura
w Jeleniej Górze nr 2514/2022 z dnia 12.01.2023 r.
f) załączniki graficzne
g) dokumentację fotograficzną;
stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania operatu kolaudacyjnego.
6. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o ich rozpoczęciu wszystkich właścicieli sieci zlokalizowanych na odcinku objętym przedmiotem zamówienia.
7. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej.
8. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
Część II zamówienia: Oznaczenia oraz sprzęt dla osób niepełnosprawnych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż:
a) Kontrastowe oznaczenia stopni na schodach - MOPS 4 szt., UM 6 szt.
b) Kontrastowe oznaczenie drzwi wykonanych z przezroczystych materiałów - MOPS 4 szt.
c) Dotykowe pasy ostrzegawcze przed schodami i innymi niebezpiecznymi miejscami - MOPS 36 mb, UM 64 mb
d) Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego - MOPS 1 szt., UM 2 szt.
e) Tablice informacyjno - nawigacyjne przy wejściu/na piętrach/ciągach komunikacyjnych - MOPS 1 szt., UM 2 szt.
f) Ramki do podpisów - UM 2 szt.
g) Pętla indukcyjna stanowiskowa - MOPS 1 szt.
h) Lupa optyczna z podświetleniem LED o następujących parametrach - MOPS 10 szt., UM 10 szt.
i) Krzesło do wypoczynku - MOPS 10 szt., UM 20 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45110000-1,45443000-4,45310000-3,45317300-5,45113000-2,45112500-0,45223500-1,45410000-4,45442000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00236485, WRM.271.35.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9027ee51-fde4-11ed-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłu danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator, dane kontaktowe: Urząd Miasta Kowary, Ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: o na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, o telefonicznie: +48 75 64 39 222, o pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej
Inspektor Ochrony Danych: W Urzędzie Miasta Kowary został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:
o za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
o art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych
Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcy danych: Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługujące prawa:o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora o ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa nie mające zastosowania:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-13 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.