Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
32-083 Balice
powiat: krakowski
balice.zamowienia@ron.mil.pl
https://portal.smartpzp.pl/8bltr
Województwo: małopolskie
Miasto: Balice
Wadium: 2.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego w Krakowie-Balicach.

CPV: 45235111-4

Dokument nr: 2023/BZP 00236630, 12/SI/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/8bltr
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami
a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr.
2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani
do posiadania konta w systemie https://portal.smartpzp.pl/.
3. Dokumenty elektroniczne przekazywane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej (portal.smartpzp.pl/8bltr)
jako załączniki.
4. Wszelkie informacje, w tym informacje o dokonanych zmianach treści SWZ, dokumenty zamówienia oraz inne dokumenty i
informacje bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem zamieszczane będą wyłącznie na platformie zakupowej na
stronie prowadzonego postępowania w zakładce ,,Dokumentacja postępowania".
5. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postępowaniu mają obowiązek sprawdzania informacji zamieszczonych na
http://portal.smartpzp.pl/8bltr na stronie danego postępowania.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ w dziale X.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny RODO na stronie internetowej:
https://8bltr.wp.mil.pl/pl/bip/info/w-informacje-ogolne/eons-rodo/

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/8bltr
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-13 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami Wykonawca składa elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego pod adresem https://portal.smartpzp.pl/8bltr, na stronie dotyczącej niniejszego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/SI/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa nawierzchni sztucznych na lotnisku w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego w Krakowie-Balicach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45235111-4 - Roboty budowlane w zakresie nawierzchni lotnisk
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
a) Zamawiający przewiduje roboty budowlane w ramach zamówienia podstawowego oraz zamówienia
w ramach opcji, zgodnie z art. 441 ust. 1 Ustawy.
b) Skorzystanie przez Zamawiającego z opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym - zamówienie w ramach opcji. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zamówienia dodatkowego zakresu robót oprócz zakresu podstawowego, określonego w ,,Kosztorysie ofertowym - zamówienie podstawowe".
c) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,opcja" jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczny zakres robót w ramach opcji będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z opcji, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
d) Zamawiający może z opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnego zakresu określonego dla opcji w ,,Kosztorysie ofertowym - zamówienie w ramach opcji" w całym okresie obowiązywania umowy.
e) Uruchomienie opcji nastąpi po wyczerpaniu zakresu robót w zamówieniu podstawowym
w poszczególnych częściach robót wymienionych w zał. nr 4 do SWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zał. nr 5 do SWZ - Przedmiar robót - zamówienie podstawowe oraz pozyskaniu przez Zamawiającego środków finansowych na realizację opcji.
f) O zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach realizacji robót opcjonalnych Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy.
g) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie wg cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego określonych w załączniku nr 2 do umowy - ,,Kosztorys ofertowy - zamówienie w ramach opcji".
h) Roboty realizowane w ramach opcji muszą spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:
1) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu i/lub naprawy betonowych lub asfaltobetonowych nawierzchni sztucznych
na lotnisku, na kwotę nie mniejszą niż 190.000,00 zł brutto każda robota, przy czym każda z robót musiała zostać wykonana w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub umowy.
2) Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że dysponuje:
- co najmniej jedną osobą przewidzianą do nadzoru nad realizacją zamówienia, pełniącą funkcję kierownika robót, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego.
Dopuszcza się przedstawienie zamiast uprawnień budowlanych w danej specjalności innych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt. 4) Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 7 do SWZ - ,,Oświadczenie o grupie kapitałowej".
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania tego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony zgodnie z zał. nr 6 do SWZ - ,,Wykaz osób".
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z zał. nr 10 do SWZ - ,,Wykaz wykonanych robót";
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę:
2.1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ - druk ,,Oferta".
2.2. Kosztorys ofertowy UPROSZCZONY, sporządzony zgodnie z działem XI SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w wypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz
z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy.
4. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z działem VIII pkt 1 ppkt. 1.1. SWZ. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 7 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 3 Ustawy, warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w dziale V ppkt. 1.4 SWZ, zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych TYCH
Z WYKONAWCÓW, KTÓRZY WYKONAJĄ ROBOTY BUDOWLANE, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału
w postępowaniu, o którym mowa w dziale V pkt. 1.4. ppkt 1 SWZ, zostanie spełniony wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże,
że samodzielnie spełnia ten warunek, tzn. doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia NIE SUMUJE SIĘ.
8. W wypadku, o którym mowa w punkcie 6, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 8 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-12

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.