Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1030z dziś
7202z ostatnich 7 dni
24439z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Warlubie
Dworcowa 15
86-160 Warlubie
powiat: świecki
523326040, faks 523326054
gmina@warlubie.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Warlubie
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 523326040, faks 5233
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wielki Komorsk, gmina Warlubie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełna nazwa inwestycji: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wielki Komorsk, gmina Warlubie".
2. Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 298, 299 oraz 301, jed. ewid. 041411, obr. 0020 Wielki Komorsk.
3. Stan istniejący:
Obecnie teren, na którym projektuje się zamierzenie budowlane, jest o nawierzchni gruntowej. W części projektowanego parkingu znajduje się nawierzchnia z kamienia polnego, częściowo zniszczona. Przez projektowany teren przepływa struga. W części północno-zachodniej znajduje się skarpa.
4. Istniejące uzbrojenie podziemne i nadziemne:
Na podstawie mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz uzgodnień z użytkownikami uzbrojenia podziemnego stwierdzono występowanie uzbrojenia energetycznego oraz wodnego. Zbliżenia i kolizje z sieciami wykonywać na warunkach instytucji uzgadniających.
5. Założenia projektowe:
Projektuje się parking z kostki betonowej, chodnik z kostki betonowej, nawierzchnię z piasku na projektowanym placu zabaw oraz nawierzchnię tłuczniową na ścieżkach w mini parku. Chodniki i ścieżki tłuczniowe ograniczyć obrzeżami betonowymi 6 x 20 cm na ławie z oporem z betonu C12/15, parking ograniczyć krawężnikami 15 x 30 cm na ławie z oporem z betonu C12/15, na styku zjazdu i krawędzi jezdni drogi powiatowej zastosować krawężnik najazdowy 15 x 22 cm. Miejsca postojowe oddzielić od jezdni parkingu opornikiem betonowym 12 x 25 cm. Przy parkingu, wykonać stojaki na rowery, toaletę z szambem wybieralnym oraz oświetlenie parkingu. Chodnik z kostki wykonać do strugi. Przez strugę wykonać most drewniany z drewna klejonego na fundamentach żelbetowych. W mini parku projektuje się elementy małej architektury - ławki, śmietniki, oświetlenie, a także nasadzenia w postaci drzew i krzewów oraz obsianie trawą. Na terenie projektowanego placu zabaw projektuje się zestaw do zabawy ze zjeżdżalniami, linarium, piaskownicę, drabinki, elementy siłowni plenerowej oraz ławki, śmietnik i oświetlenie. Teren placu zabaw ogrodzony.
6. Zestawienie powierzchni i ilości poszczególnych elementów zagospodarowania:
1) nawierzchnia z kostki - jezdnia parkingu - 247 m2,
2) nawierzchnia z kostki - miejsca postojowe - 316 m2,
3) nawierzchnia z kostki - chodnik - 97 m2,
4) nawierzchnia tłuczniowa - ścieżka w parku - 402 m2,
5) nawierzchnia piaskowa - plac zabaw - 548 m2,
6) tereny zielone - trawa - 2 468 m2,
7) krawężnik wystający - 15 x 30 cm - 108 m,
8) krawężnik najazdowy 15 x 22 cm - 16 m,
9) obrzeże - 6 x 20 cm - 453 m,
10) bariera ochronna - 12 m,
11) drzewa - 7 szt.,
12) krzewy wysokie - 28 szt.,
13) krzewy niskie - 62 szt.,
14) ławki - 8 szt.,
15) oświetlenie parkingu i placu zabaw - 4 szt.,
16) oświetlenie parku i kaskady - 7 szt.,
17) śmietnik - 6 szt.,
18) stojaki na rowery - 3 szt.,
19) tablica informacyjna - 2 szt.,
20) linarium - 1 szt.,
21) zestaw do zabawy ze zjeżdżalniami - 1 szt.,
22) drabinki - 2 szt.,
23) piaskownica - 1 szt.,
24) elementy siłowni plenerowej - 4 szt.,
25) mostek drewniany 8,5 m x 2 m - 1 szt.,
26) szalet kontenerowy okrągły bezobsługowy - 1 szt.,
27) szambo wybieralne - 1 szt.,
28) monitoring - 2 szt.
7. Warunki wynikające z ochrony konserwatorskiej terenu:
Teren, na którym jest projektowana budowa drogi, nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie.
8. Warunki wynikające z eksploatacji górniczej:
Teren, na którym projektowana jest budowa drogi nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
9. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączonych do SWZ następujących dokumentach:
1) Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna,
2) Załącznik Nr 2 do SWZ - Wzór umowy.
10. Przedmiar robót, stanowiący element dokumentacji technicznej, należy traktować jako dokument informacyjny o charakterze pomocniczym.
11. Inwestycja dofinansowana z EFRROW - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
12. W przypadku określenia, w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.
Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się kryteriami wymienionymi powyżej. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne, co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
1) 45233140-2 - Roboty drogowe,
2) 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
3) 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych,
4) 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne,
5) 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
6) 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu.

CPV: 45233140-2, 45111200-0,45212100-7,45212140-9,45111291-4,37410000-5

Dokument nr: 2023/BZP 00237001, RI.II.271.10.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dalej ,,platforma", pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał
na platformie w sekcji "Komunikaty".
4. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania bezpośrednio na platformie przesłanych przez Zamawiającego komunikatów i wiadomości.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar,
8) maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Warlubie;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - Pana Krzysztofa Kiełbasę, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak sprawy: RI.II.271.10.2023, prowadzonym w trybie podstawowym oraz w celu zawarcia i realizacji umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-13 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/warlubie

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł/00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 462).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Wielki Komorsk, RI.II.271.10.2023".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wymaganej kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2) - 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, spełniający co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Warlubie:
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.II.271.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Pełna nazwa inwestycji: ,,Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Wielki Komorsk, gmina Warlubie".
2. Lokalizacja inwestycji:
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 298, 299 oraz 301, jed. ewid. 041411, obr. 0020 Wielki Komorsk.
3. Stan istniejący:
Obecnie teren, na którym projektuje się zamierzenie budowlane, jest o nawierzchni gruntowej. W części projektowanego parkingu znajduje się nawierzchnia z kamienia polnego, częściowo zniszczona. Przez projektowany teren przepływa struga. W części północno-zachodniej znajduje się skarpa.
4. Istniejące uzbrojenie podziemne i nadziemne:
Na podstawie mapy sytuacyjno-wysokościowej oraz uzgodnień z użytkownikami uzbrojenia podziemnego stwierdzono występowanie uzbrojenia energetycznego oraz wodnego. Zbliżenia i kolizje z sieciami wykonywać na warunkach instytucji uzgadniających.
5. Założenia projektowe:
Projektuje się parking z kostki betonowej, chodnik z kostki betonowej, nawierzchnię z piasku na projektowanym placu zabaw oraz nawierzchnię tłuczniową na ścieżkach w mini parku. Chodniki i ścieżki tłuczniowe ograniczyć obrzeżami betonowymi 6 x 20 cm na ławie z oporem z betonu C12/15, parking ograniczyć krawężnikami 15 x 30 cm na ławie z oporem z betonu C12/15, na styku zjazdu i krawędzi jezdni drogi powiatowej zastosować krawężnik najazdowy 15 x 22 cm. Miejsca postojowe oddzielić od jezdni parkingu opornikiem betonowym 12 x 25 cm. Przy parkingu, wykonać stojaki na rowery, toaletę z szambem wybieralnym oraz oświetlenie parkingu. Chodnik z kostki wykonać do strugi. Przez strugę wykonać most drewniany z drewna klejonego na fundamentach żelbetowych. W mini parku projektuje się elementy małej architektury - ławki, śmietniki, oświetlenie, a także nasadzenia w postaci drzew i krzewów oraz obsianie trawą. Na terenie projektowanego placu zabaw projektuje się zestaw do zabawy ze zjeżdżalniami, linarium, piaskownicę, drabinki, elementy siłowni plenerowej oraz ławki, śmietnik i oświetlenie. Teren placu zabaw ogrodzony.
6. Zestawienie powierzchni i ilości poszczególnych elementów zagospodarowania:
1) nawierzchnia z kostki - jezdnia parkingu - 247 m2,
2) nawierzchnia z kostki - miejsca postojowe - 316 m2,
3) nawierzchnia z kostki - chodnik - 97 m2,
4) nawierzchnia tłuczniowa - ścieżka w parku - 402 m2,
5) nawierzchnia piaskowa - plac zabaw - 548 m2,
6) tereny zielone - trawa - 2 468 m2,
7) krawężnik wystający - 15 x 30 cm - 108 m,
8) krawężnik najazdowy 15 x 22 cm - 16 m,
9) obrzeże - 6 x 20 cm - 453 m,
10) bariera ochronna - 12 m,
11) drzewa - 7 szt.,
12) krzewy wysokie - 28 szt.,
13) krzewy niskie - 62 szt.,
14) ławki - 8 szt.,
15) oświetlenie parkingu i placu zabaw - 4 szt.,
16) oświetlenie parku i kaskady - 7 szt.,
17) śmietnik - 6 szt.,
18) stojaki na rowery - 3 szt.,
19) tablica informacyjna - 2 szt.,
20) linarium - 1 szt.,
21) zestaw do zabawy ze zjeżdżalniami - 1 szt.,
22) drabinki - 2 szt.,
23) piaskownica - 1 szt.,
24) elementy siłowni plenerowej - 4 szt.,
25) mostek drewniany 8,5 m x 2 m - 1 szt.,
26) szalet kontenerowy okrągły bezobsługowy - 1 szt.,
27) szambo wybieralne - 1 szt.,
28) monitoring - 2 szt.
7. Warunki wynikające z ochrony konserwatorskiej terenu:
Teren, na którym jest projektowana budowa drogi, nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie.
8. Warunki wynikające z eksploatacji górniczej:
Teren, na którym projektowana jest budowa drogi nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
9. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawarty jest w załączonych do SWZ następujących dokumentach:
1) Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja techniczna,
2) Załącznik Nr 2 do SWZ - Wzór umowy.
10. Przedmiar robót, stanowiący element dokumentacji technicznej, należy traktować jako dokument informacyjny o charakterze pomocniczym.
11. Inwestycja dofinansowana z EFRROW - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
12. W przypadku określenia, w dokumentacji stanowiącej Załączniki do SWZ, przedmiotu zamówienia przez wskazanie technologii, producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.
Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się kryteriami wymienionymi powyżej. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne, co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
1) 45233140-2 - Roboty drogowe,
2) 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
3) 45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych,
4) 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne,
5) 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
6) 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium ceny / Waga kryterium
Cena - 60%
Okres gwarancji i rękojmi - 40%
2. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria:
1) Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Cena" na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie według następującej formuły:
Pc=Cn/Cb x 100 x Wc
gdzie:
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,Cena"
Cn - cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
Wc - waga kryterium ,,Cena"
c) Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane wraz z urządzeniami, zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 60 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.
c) Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany minimalny okres, na następujących zasadach:
- oferta zawierająca okres gwarancji i rękojmi równy 60 miesięcy otrzyma 0 pkt,
- maksymalny okres wydłużenia gwarancji i rękojmi ponad wymagane minimum, za który Zamawiający będzie przyznawał punkty wynosi 12 miesięcy - tzn. oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji i rękojmi równy lub dłuższy niż
72 miesiące otrzyma 40 pkt. Wykonawca podaje w ofercie okres, na który zostanie udzielona gwarancja i rękojmia - w miesiącach,
- pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły:
Pr=(Rb-60)/12 x 100 x Wr
gdzie:
Pr - liczba punktów otrzymana w kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi"
Rb - okres gwarancji i rękojmi zaproponowany w ocenianej ofercie
Wr - waga kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi"
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
d) Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu gwarancji i rękojmi zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów rozumianą jako suma punktów przyznanych na podstawie kryteriów oceny ofert podanych w ust. 1, a obliczonych zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 pkt 2 i 3, czyli równą Pc + Pr.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskała taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
- skieruje do realizacji niniejszego zamówienia Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie techniczne i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót.
Wyżej wymieniona osoba winna posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
b) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy -Załącznik Nr 1 do Oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 2 do Oferty.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 1 PŚD;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 2 do Oferty.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawców to:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawców do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4 PŚD.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w niniejszej SWZ dokumenty, w szczególności:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
3) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł/00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 462).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. 44 8173 0005 2002 0006 0017 0002, z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Wielki Komorsk, RI.II.271.10.2023".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wymaganej kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2) - 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, spełniający co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie Gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Warlubie:
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium ceny / Waga kryterium
Cena - 60%
Okres gwarancji i rękojmi - 40%
2. Sposób oceny ofert w oparciu o kryteria:
1) Ocenie poddane zostaną oferty nie podlegające odrzuceniu.
2) Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Cena" na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Liczba punktów przyznanych poszczególnym ofertom wyliczona zostanie według następującej formuły:
Pc=Cn/Cb x 100 x Wc
gdzie:
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,Cena"
Cn - cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb - cena oferty badanej
Wc - waga kryterium ,,Cena"
c) Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi" na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w miesiącach okres gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane wraz z urządzeniami, zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres gwarancji i rękojmi zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 60 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.
c) Zamawiający przyzna punkty za wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany minimalny okres, na następujących zasadach:
- oferta zawierająca okres gwarancji i rękojmi równy 60 miesięcy otrzyma 0 pkt,
- maksymalny okres wydłużenia gwarancji i rękojmi ponad wymagane minimum, za który Zamawiający będzie przyznawał punkty wynosi 12 miesięcy - tzn. oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji i rękojmi równy lub dłuższy niż
72 miesiące otrzyma 40 pkt. Wykonawca podaje w ofercie okres, na który zostanie udzielona gwarancja i rękojmia - w miesiącach,
- pozostałe oferty proporcjonalnie mniej, według następującej formuły:
Pr=(Rb-60)/12 x 100 x Wr
gdzie:
Pr - liczba punktów otrzymana w kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi"
Rb - okres gwarancji i rękojmi zaproponowany w ocenianej ofercie
Wr - waga kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi"
Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
d) Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu gwarancji i rękojmi zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów rozumianą jako suma punktów przyznanych na podstawie kryteriów oceny ofert podanych w ust. 1, a obliczonych zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2 pkt 2 i 3, czyli równą Pc + Pr.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskała taką samą ilość punktów, Zamawiający wybiera spośród tych ofert, ofertę z najniższą ceną.
6. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-12

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.