Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
524z dziś
6723z ostatnich 7 dni
27091z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Uzdatnianie oleju izolacyjnego transformatora

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Uzdatnianie oleju izolacyjnego transformatora

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGE GiEK SA/Centrala/Sekcja Realizacji Zakupów przy Oddziale EL. Turów
ul. Młodych Energetyków 12
59-916 Bogatynia
powiat: zgorzelecki
+48 75 773 4220
Danuta.Tomaszewska@gkpge.pl
https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/73742/details
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bogatynia
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48 75 773 4220
Termin składania ofert: 2023-06-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Uzdatnianie oleju izolacyjnego transformatora 02BAT10 dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów

Dokument nr: POST/GEK/CSS/IZE-ELT/04332/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert:
02-06-2023 12:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/73742/details

TERMIN SKŁADANIA ofert:
02-06-2023 12:00

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia:
PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów w Bogatyni

Wymagania:
Dodatkowe informacje:
I. O udzielenie zamówienia niepublicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie wprowadzonego rozporządzeniem (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022), tj. przesłanek wskazanych w pkt od III. 1. do III. 4. ogłoszenia;
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt od III. 5. do III.6.
ogłoszenia;
3. posiadają niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do zrealizowania zamówienia, w szczególności wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji Zakupu, a w szczególności, a w szczególności:
3.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej dwa zadania polegające na uzdatnianiu oleju izolacyjnego transformatorów.

II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Zamawiający stosuje tzw. ,,procedurę odwróconą" tzn. najpierw dokona badania i oceny Ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Ocena spełniania warunków wymaganych w punkcie I. będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę, którego Oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawca który nie spełni któregokolwiek z warunków udziału lub nie wykaże braku podstaw do wykluczenia, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. W takiej sytuacji Zamawiający przystąpi do oceny podmiotowej kolejnego w rankingu Wykonawcy.
3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia o których mowa w pkt. I Ogłoszenia, Wykonawca wraz z ofertą złoży bezpośrednio na platformie zakupowej :
3.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. od III. 1. do III. 4 ogłoszenia;
3.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. od III. 5. do III. 6 ogłoszenia;
3.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
3.4. Wykaz zrealizowanych prac, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), ze wskazaniem przedmiotu prac, daty wykonania, adresu, wraz z załączeniem dowodów określających, czy prace te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane. Wykaz zrealizowanych prac należy sporządzić wg wzoru, który stanowi - Załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, przedstawiając ich zobowiązanie do udziału w realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca do oferty dołączy Wykaz prac zlecanych podwykonawcom (Załącznik nr 3 do Ogłoszenia).

III. Zamawiający wyklucza z postępowania zakupowego o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) (dalej: Rozporządzenie 765/2006) i Rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) (dalej: Rozporządzenie 269/2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) (dalej: Ustawa przeciwdziałania wspieraniu agresji),
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji,
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji,
4. Wykonawcę z udziałem:
4.1. obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji,
4.2. osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub
pośrednio w ponad 50% należą do podmiotu, o którym mowa w ust 4.1. powyżej, lub
4.3. osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod
kierunkiem podmiotu, którym mowa w ust 4.1 i 4.2 powyżej,
w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolnościach dany Wykonawca polega w celu wykazania spełniania warunków udziału w Postępowaniu zakupowym, w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych (Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylająca dyrektywę 2004/17/WE) w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości Zamówienia.
5. Wykonawcę, który nie spełnia lub nie wykazał spełnienia warunków udziału
w Postępowaniu zakupowym.
6. Wykonawcę umieszczonego na Liście Wykonawców o statusie ,,Zawieszona Współpraca".
7. Wykluczenie Wykonawcy następuje w przypadkach, o których mowa w pkt od 1. do 4. oraz 6. na okres trwania wskazanych w tych punktach okoliczności.

IV. UWAGI:

1) W postępowaniu nie obowiązują przepisy zawarte w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019). Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy zamieszczone w Procedurze Zakupów PGE GiEK S.A. oraz w Dobrych Praktykach Zakupowych, z uwzględnieniem Kodeksu Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe, jak również postanowienia Kodeksu Cywilnego. Wykonawca przystępując do udziału w Postępowaniu zakupowym oświadcza, że zapoznał się z zasadami określonymi w ww. dokumentach. Wykonawca zapewnia, że on, jego Pracownicy, Współpracownicy, osoby przy pomocy których będzie realizować Umowę Zakupową oraz jego Podwykonawcy będą przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz postanowień ww. dokumentów.
2) Porozumiewanie się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie zawiadomień i wyjaśnień oraz dokumentów składanych w toku postępowania zakupowego odbywać się będzie poprzez platformę zakupową - SWPP 2. Pytania do treści zaproszenia do złożenia oferty należy kierować poprzez zakładkę ,,Pytania i odpowiedzi".
3) W sprawach związanych z technicznymi problemami podczas poruszania się po Systemie Zakupowym GK PGE (SWPP2) oraz Platformie OnePlace, wsparcie Wykonawcom udzielane jest poprzez Usługę Help Desk - helpdesk.zakupy@gkpge.pl, numer infolinii: +48 22 576 87 87. Usługa świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 17:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
4) Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem zamówienia, w tym również treść i warunki projektu Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępniane osobom trzecim przez Wykonawcę jedynie za zgodą Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania niniejszego Ogłoszenia oraz postanowień zawartych w dokumentacji przetargowej, a także możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od niego w każdym czasie w całości bądź w części (jeśli zamówienie podzielone jest na części) bez podania przyczyn.
6) Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia Postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
7) Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie wymaganej zgody organów GiEK, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
8) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub załączonych dokumentów. Zamawiający zobowiązuje się niezwłocznie udzielić wyjaśnień chyba, że prośba wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert. Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez osoby nieuprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami.
9) Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia oraz załączników. Dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego, na której udostępniono ogłoszenie. Jeżeli Zamawiający dokona zmiany ogłoszenia bądź jego załączników, będzie to dla Wykonawców wiążące.
10) Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej (jeżeli zostaną złożone co najmniej 2 Oferty) lub/i negocjacji handlowych. Parametrem licytowanym w aukcji lub/i negocjacjach handlowych będzie cena netto za realizację całości zadania, przy zachowaniu pozostałych danych z Ofert Wykonawcy. Do aukcji elektronicznej lub/i negocjacji handlowych Zamawiający zaprasza wszystkich Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu. Negocjacje/aukcja elektroniczna prowadzone są poprzez platformę zakupową. Zapisy dotyczące aukcji elektronicznej stanowią Załącznik nr 4 do Ogłoszenia. Negocjacje z Wykonawcami mają charakter poufny. Negocjacje prowadzone będą z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. W negocjacjach powinny uczestniczyć osoby uprawnione do reprezentacji lub pełnomocnicy, którzy w imieniu Wykonawcy będą mogli podejmować wiążące decyzje dotyczące przedmiotu postępowania.
11) Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż zostały złożone oferty o takiej samej cenie, a jedynym kryterium oceny ofert jest cena, Komisja Przetargowa wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
12) Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Komisja Przetargowa rekomenduje wybór oferty z niższą ceną.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców o uzupełnienie oferty o KRS, oraz inne oświadczenia i dokumenty, a także do wyjaśnienia treści złożonej oferty, oświadczeń lub dokumentów.
14) Organizator postępowania zastrzega sobie możliwość, że przed upływem terminu związania ofertą, może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca może przedłużyć termin związania ofertą z własnej inicjatywy.
15) Wykonawca ma prawo, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeżenia dokumentów stanowiących tajemnicę spółki Wykonawcy, wraz z oświadczeniem na piśmie, które informacje stanowią tajemnicę spółki, a co za tym idzie nie mogą być ogólnie udostępnione.
16) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oferta uchyla się od zawarcia umowy zakupowej lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zakupowej, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania zakupowego.
17) Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową - OnePlace - https://oneplace.marketplanet.pl.
18) Okres związania ofertą: 60 dni.
19) W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że komunikat dot. przetwarzania danych osobowych, dostępny jest na stronie internetowej https://pgegiek.pl/ochrona-danych-osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią tego komunikatu.
20) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
21) Zamawiający nie dopuszcza złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej.
22) Zamawiający stosuje MPP do zapłaty za zobowiązania.
23) Wykonawca, przystępując do udziału w postępowaniu zakupowym, oświadcza, iż zapoznał się z Ogólnymi Warunkami Zamówienia dostępnymi na stronie internetowej Zamawiającego,
pod adresem: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Ogólne Warunki Zamówienia obowiązują w niniejszym postępowaniu z uwzględnieniem zapisów Załącznika nr 1 do Ogłoszenia - projekt Zamówienia.
24) Informacje o wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
25) Kryteria oceny ofert: cena netto za wykonanie całości zadania - waga 100%.
26) Warunkiem koniecznym czynnego uczestnictwa w postępowaniu zakupowym, w tym m.in. złożenie oferty, udział w aukcji elektronicznej i/lub negocjacjach handlowych, jest posiadanie uwierzytelnionego na platformie OnePlace konta Użytkownika.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Danuta Tomaszewska
Adres mailowy do osoby kontaktowej:
Danuta.Tomaszewska@gkpge.pl
Telefon do osoby kontaktowej:
+48 75 773 4220

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.