Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6203z ostatnich 7 dni
26571z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Realizacja usług związanych z pracami pielęgnacyjnymi/ogrodniczymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja usług związanych z pracami pielęgnacyjnymi/ogrodniczymi

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Międzyszkolny Ośrodek Sportowy nr 3 im. Janusza Kusocińskiego
ul. Międzyparkowa 4
00-208 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: 22 831-17-66
mosp3@eduwarszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 22 831-17-6
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe jest prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 30.000 euro.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w 2023 roku usług związanych z pracami
pielęgnacyjnymi/ogrodniczymi drzewostanu na przyległym do ośrodka terenie Fortu
Traugutta (wyłącznie fosa) położonym przy Ul. Międzyparkowej 4/4a w Warszawie,
wpisanym do rejestru zabytków pod Nr. 59/7, decyzją z lipca 1965 roku. Nieruchomość
gruntowa położona jest w Warszawie przy Ul. Międzyparkowej 4, znajduje się w zarządzie
trwałym Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego i stanowi
własność Miasta Stołecznego Warszawy (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.- Ustawa
z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami - dział II rozdział 5 art. 43 ust. 2 pkt.3 -
trwały zarząd), numer Księgi wieczystej: WA4M/00163068/9, działka Nr 18 w obrębie:
5-02-01.

Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest (jednorazowa) realizacja w 2023 roku usług związanych z
pracami pielęgnacyjnymi/ogrodniczymi drzewostanu na terenie fosy:
a ) w fosie muru przeciwskarpowego oraz fosie prawego barku lunety oraz murze Cartona
(ul. Międzyparkowa oraz Ul. Bonifraterska);
b) rosnącego na przykryciu kaponiery czołowej, poterny kaponiery oraz schronu pogotowia;
2) Prace pielęgnacyjne będą polegać m.in. na :
a) przycięciu krzewów żywopłotowych
b) likwidacji samosiewów
c) usunięciu odrostów korzeniowych na starym drzewostanie
d) wykarczowaniu (wyrównaniu) terenu wzdłuż fosy
e) docięciu trawy i chwastów w trudno dostępnych miejscach, wokół drzew i krzewów
f) wykonaniu prac porządkowych związanych z uprzątnięciem terenu po wykonanej pracy
g) wywozu usuniętych resztek drzewostanów i przyciętych gałęzi itp. po wykonanej pracy
3) Świadczenie ww. usług może być realizowane osobiście przez Wykonawcę lub poprzez
delegowanych pracowników z odpowiednią wiedzą i uprawnieniami w zakresie prowadzenia
ww. prac.
4) Wszystkie koszty związane z realizacją usługi, w tym koszty związane z zatrudnieniem
pracowników, ich ubezpieczeniem, wyposażeniem pracowników w narzędzia niezbędne do
wykonania usługi, koszty wynajmu maszyn, koszty dojazdu do miejsca, w którym
realizowana będzie usługa leżą po stronie Wykonawcy.
5) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały, narzędzia, urządzenia, części itp.
niezbędne do wykonania powyższego przedmiotu zamówienia posiadające aktualne atesty
i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie.

Dokument nr: MOS3.S.26.02.23

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert:
1) Ofertę cenową na temat ceny brutto i netto z tytułu realizacji ww. usługi należy złożyć na
formularzu ofertowym nie później niż w dniu 06.06.2023 r. do godz. 16:00 drogą
elektroniczną na adres e-mail: mosp3@eduwarszawa.pl bądź osobiście w zamkniętej
kopercie na adres ośrodka Ul. Międzyparkowa 4, (00-208) Warszawa z dopiskiem nazwy
zapytania ofertowego. Liczy się data i godz. wpływu oferty.

Wymagania:
Dodatkowe informacje dotyczące zawarcia Umowy:
1) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszej Umowy zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, normami oraz warunkami określonymi w Umowie.
2) Zamawiający oświadcza, że nieruchomość gruntowa położona w Warszawie przy
ul. Międzyparkowej 4, znajduje się w jego zarządzie i stanowi własność Miasta Stołecznego
Warszawy (Dz. U. 00 46 543 - Ustawa z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami
- dział II rozdział 5 art. 43 pkt. 2 p. pkt. 3 - trwały zarząd) numer Księgi wieczystej: 163068,
działka Nr 18 w obrębie: 5-02-01.

3) Zamawiający oświadcza, że na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta M. St. Warszawy
Nr GP-OR.0052.2664.2022 z dnia 30 czerwca 2022 r., jest uprawniony do udostępnienia
nieruchomości w całości lub w części, o której mowa w ustępie poprzednim.
4) Szczegółowy zakres prac objętych Umową zostanie wykonany na podstawie zaleceń
i uzgodnień przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego przed podpisaniem Umowy.
5) Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na czas określony, jednak nie później
niż od dnia 30.06.2023 roku.
6) Wyżej wymienione prace muszą zostać wykonane do dnia 31.12.2023 roku.
7) W czasie wykonywania niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do
przestrzegania obowiązujących zasad wiedzy technicznej, przestrzegania polskich norm
bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż.
8) Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie wymagane przez prawo zezwolenia na
prowadzenie działalności będącej przedmiotem Umowy oraz profesjonalnie zajmuje się
świadczeniem prac będących przedmiotem Umowy, w tym posiada wiedzę, doświadczenie,
niezbędne atesty, ubezpieczenie OC umożliwiające realizację przedmiotu niniejszej Umowy.
9) Za wykonanie Przedmiotu Umowy uważać się będzie dzień zgłoszenia Zamawiającemu
gotowości odbioru końcowego prac pielęgnacyjnych/ogrodniczych szczegółowo określonych
w Opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem dokonania przez Zamawiającego
pozytywnego (bez wad) odbioru.
10) Odbiór uważa się za dokonany w przypadku podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołu odbioru wykonania prac pielęgnacyjnych/ogrodniczych.
11) Wynagrodzenie Wykonawcy, płatne będzie na numer konta Wykonawcy w terminie 21
dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury wystawionej przez
Wykonawcę na poniższe dane:
Nabywca/Podatnik:
Miasto Stołeczne Warszawa
Plac Bankowy 3/5 , 00-950 Warszawa
NIP 525-22-48-481
Płatnik/ Odbiorca:
Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Nr 3 im. J. Kusocińskiego
Międzyparkowa 4, 00-208 Warszawa
12) Zamawiający oświadcza, że będzie dokonywać płatności za przedmiot Umowy
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
13) Wykonawca oświadcza, że wskazany na fakturze numer rachunku bankowego jest
rachunkiem rozliczeniowym służącym wyłącznie dla celów rozliczeń z tytułu prowadzonej
działalności.
2) Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Wykonawca ustalając ostateczną cenę oferty winien uwzględnić przy jej kalkulowaniu
wszystkie czynniki mające wpływ na jej wysokość.
5) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Informacja o wyborze oferty/unieważnieniu postępowania:
1) Informacja dotycząca rozstrzygnięcia zapytania ofertowego bądź jego unieważnieniu
będzie zamieszczona na stronie BIP ośrodka.
2) Zamawiający informuje tylko tego Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
3) Zamawiającemu przysługuje prawo pozostawienia niniejszego postępowania bez
rozstrzygnięcia bez podawania uzasadnienia.
5) Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków przeznaczonych na realizację ww. zamówienia.
6) Z tytułu wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia jego oferty nie przysługują Wykonawcy
żadne roszczenia odszkodowawcze przeciwko Zamawiającemu.
7) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy,
Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Wyjaśnienia dotyczące treści ogłoszenia:
1) Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres e-mail: mosp3@eduwarszawa.pl
2) Odpowiedzi na ww. zapytania będą przesyłane bezpośrednio do Wykonawcy.
3) Zapytanie należy przesłać nie później niż 24 h przed terminem składania ofert. Zapytania
wysłane w późniejszym terminie Zamawiający może pozostawić bez odpowiedzi.

Uwagi:
4) Kryteria wyboru ofert: cena 100%

Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L.
z 2016 r. Nr 119, str. 1) - (zwanym w dalszej części ,,RODO") informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Międzyszkolny Ośrodek Sportowy nr 3
im. J. Kusocińskiego, (00-208) Warszawa, ul. Międzyparkowa 4
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, pisząc na adres e-mail: iod@mos3.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą:
a) w celu związanym z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego ( art. 4 pkt. 8 - ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. prawo zamówień publicznych) - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
b) w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających
z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności związanych z archiwizacją
dokumentacji- zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej
z dnia 26 września 2001 r. oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów
ogólnych oraz instytucje na mocy wiążących umów (np. w celu rozliczenia środków
publicznych).
5. Państwa dane osobowe będą przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz
nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. przez okres 5 pełnych lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie ww. zamówienia.
6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 RODO prawo żądania dostępu do danych osobowych Państwa
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają
Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
9. W oparciu o udostępnione dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec
Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.