Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6100z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-05-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej
Siennica Różana 266A
22-304 Siennica Różana
powiat: krasnostawski
tel.82 575 92 87 wew. 117
oferty@ckrsiennica.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Siennica Różana
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.82 575 92 87 wew
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót budowlanych zadania inwestycyjnego pod nazwą ^Przebudowa części mieszkalnej internatu"
1) W ramach robót budowlanych przewiduje się:
a) Przebudowa pokoi na parterze internatu polegających na wydzieleniu w nich łazienek
Zakres prac:
Roboty budowlane:
- wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych wraz z nadprożami,
- montaż stolarki drzwiowej łazienkowej 70x200
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych kategorii II pod okładziny ścienne oraz tynków kat III na ścianach ,
- wykonanie podłoży pod posadzkę z zaprawy samopoziomującej,
- izolacja przeciwwilgociowa 2 x folia płynna,
- wykonanie gładzi gipsowych jedno i dwuwarstwowych na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i lateksowymi,
- ułożenie płytek ceramicznych o wymiarach min. 40 x 40 cm na podłogach i 20x40 cm na ścianach łazienek (wzór do uzgodnienia z Zamawiającym) wraz z izolacją przeciwwilgociową (folia płynna)
- wykonanie podłóg z paneli podłogowych AC4 wraz z listwami przyściennymi,
- wykonanie sufitów podwieszanych w łazienkach,
- montaż parapetów z konglomeratów ,
Instalacje wewnętrzne:
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilającej z lampami sufitowymi LED,
- montaż elektrycznych wentylatorów łazienkowych,
- przebicie otworów w stropach oraz ścianach dla prowadzenia pionów i poziomów instalacji wod-kan i c.o.,
- wykonanie nowych pionów kanalizacji sanitarnej - wpięcie i wyprowadzenie z poziomu piwnic
- wpięcie się z nowymi pionami do istniejącej instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej z poziomu piwnic,
- wykonanie podejść instalacji wody zimnej i c.w.u. do urządzeń sanitarnych,
- montaż urządzeń i armatury sanitarnej (muszle ustępowe, umywalki, baterie umywalkowe i natryskowe, odpływy liniowe z kabinami narożnymi,
- wykonanie nowych pionów instalacji c.o. - wpięcie do istniejącej instalacji z poziomu piwnic
- montaż grzejników łazienkowych.
b) Przebudowa łazienki ogólnodostępnej z podziałem na męską i damską wraz z prysznicami i we
Zakres prac:
Roboty budowlane:
- rozebranie ścianek z cegieł
- wykonanie ścianek działowych z bloczków gazobetonowych,
- montaż stolarki drzwiowej łazienkowej,
- wykonanie tynków cementowo-wapiennych na nowych ściankach działowych kat. II pod płytki oraz III,
- przygotowanie podłoża starych tynków pod malowanie z poszpachlowaniem nierówności,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i lateksowymi,
- wykonanie podłoża pod posadzkę z zaprawy samopoziomującej,
- izolacja przeciwwilgociowa 2 x folia płynna,
- ułożenie płytek ceramicznych o wymiarach min. 40 x 40 cm na podłogach i 30x40 na ścianach łazienek ( wzór do uzgodnienia z Zamawiającym),
Instalacje wewnętrzne:
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- wpięcie się do istniejących pionów kanalizacyjnych,
- wykonanie podejść instalacji wod-kan do urządzeń sanitarnych,
- montaż białego montażu i armatury sanitarnej,
- montaż wentylatorów elektrycznych łazienkowych,,
c) Remont korytarza wraz z wejściem głównym Zakres prac:
Roboty budowlane:
- skucie-rozebranie okładzin ściennych (tynk mozaikowy-żywiczny),
- rozebranie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie i kleju,
- wykonanie-wyrównanie podłoża masa samopoziomującą pod posadzki z płytek,
- wykonanie tynków gipsowych oraz gładzi na ścianach i sufitach,
- wykonanie posadzek z płytek gresowych o wym. 30xl20cm na zaprawie klejowej,
- wykonanie cokolików ściennych z płytek gresowych wysokości 10cm,
- malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi i emulsyjnymi,
Instalacje wewnętrzne:
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej z montażem oświetlenia ,,elementów linii światła LED",
d) lnstalacja wodno-kanalizacyjna zasilająca (piony, poziomy)
Zakres prac: Instalacyjne:
- wykonanie pionów i poziomów kanalizacji sanitarnej z rur PCV 110 z wpięciem w istniejącą instalację z poziomu piwnic,
- wykonanie pionów i poziomów instalacji wodnej z rur PP (zimna, c.w.u., cyrkulacja) z wpięciem w istniejącą instalację z poziomu piwnic.
- wykonanie izolacji rurociągów c.w.u. i cyrkulacji,
- rury wywiewne 110 PCV.
2) Poza pracami określonymi powyżej do obowiązków Wykonawcy robót budowlanych należeć będzie:
a. zapewnienie odpowiedniego kierownictwa sprawującego nadzór nad realizowanymi pracami,
b. inne obowiązki szczegółowo określone w załączniku nr 1 - Istotne postanowienia umowy.
3) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają zakres prac objętych niniejszym zamówieniem.
2. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji.
3. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi:
1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
2) przedmiar robót
4. Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:
1) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o wykonanie robót budowlanych;
2) Pełny nadzór nad dostawami i wszystkimi robotami budowlanymi
3) Kontrola jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami;
4) Akceptacja materiałów budowlanych i urządzeń;
5) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
6) Kontrola zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i innymi dokumentami;
7) Rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót;
8) Sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie;
9) Sprawdzanie wykonania robót zanikowych;
10) Uczestnictwo w Radach Budowy organizowanych przez Zamawiającego,
11) Kompletowanie dokumentów związanych z odbiorem końcowym;
12) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót;
13) Uczestnictwo w czynnościach odbioru robót;
14) Dojazd i pobyt na terenie budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi. Wymagana jest obecność przynajmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do prowadzonego dziennika budowy;
15) Uczestnictwo w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrola usunięcia ujawnionych wad;
16) Żądanie od kierownika robót budowlanych dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem budowlanym;
17) Kontrola terminowości wykonywania robót i każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o ewentualnym zagrożeniu terminowego wykonania robót;
18) Zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach.

CPV: 71520000-9

Składanie ofert:
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Ofertę cenową można złożyć osobiście w ZSCKR w Siennicy Różanej (parter, sekretariat -pokój 101) lub przesłać pocztą, kurierem na adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia
Rolniczego w Siennicy Różanej, 22-304 Siennica Różana 266A lub e-mailem skan podpisanej oferty na adres: oferty@ckrsiennica.pl, do dnia 06.06.2023r. do godz. 10:00 z dopiskiem: ,,INSPEKTOR NADZORU -,,Przebudowa części mieszkalnej internatu".
Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty na adresy wskazane powyżej, a nie data jej wysłania przesyłka pocztowa czy kurierska.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
1 Obowiązek pełnienia funkcji inspektora nadzoru rozpoczyna się z dniem przekazania placu budowy Wykonawcy robót, aż do dnia skutecznego odbioru końcowego realizowanego zadania inwestycyjnego.
2. Termin realizacji zadania przez Wykonawcę robót wynosi 60 dni kalendarzowych.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia:
1. W związku z faktem, iż wartość zamówienia jest niższa od kwoty, o której mowa wart. 2 ust. 1 pkt.l ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz.1710 z późn. zm), zamówienie udzielane jest na zasadach określonych w art. 44 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. z 2023 r. póz. 412, 497, 658, 803 z późn.zm.).
2. Celem postępowania jest rozeznanie cen rynkowych usług określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz dokonanie wyboru ich wykonawcy.
3. Zamawiający może, w oparciu o przekazane oferty, dokonać wyboru Wykonawcy. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi jednak oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i tym samym zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia w oparciu o otrzymane oferty.
4. Wykonawcy zobowiązani są we wszelkich kontaktach z Zamawiającym do powoływania się na numer sprawy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Kryteria wyboru Wykonawcy
1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium, którego znaczenia (wagę) określa procent. Jest to:
1) Kryterium : Cena 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
3. Każdej ofercie zostanie przyznana ilość punktów obliczona następująco:
Cena najniższej oferty
C = ......................... x 100% xl00
cena oferty ocenianej
4. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców dotyczących wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w przypadku, gdy cena oferowana brutto przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymagane w ofercie:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
1) Warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi kluczowymi osobami:
co najmniej jedną osobą - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującą roboty budowlane w branży: ogólnobudowlanej - posiadającą wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń, a także wiedzę i doświadczenie tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót w realizacji zadań obejmujących przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1-go obiektu który polegał na budowie, przebudowie lub modernizacji w branży ogólnobudowlanej o wartości robót nie mniejszej niż 800 000,00 zł (brutto);
2. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
2) Wykaz usług z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z zasadami obowiązujących przepisów, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
3) Kopię uprawnień potwierdzającą posiadanie wymaganych w zapytaniu ofertowym uprawnień oraz kopię zaświadczeń z właściwej Izby Zawodowej,
3. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów.
4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
5. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Do oferty należy dołączyć: dokumenty wymienione w rozdz. VI.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę zgodnie ze wzorem Załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
3. Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w sposób opisany w ust. VIII.
X. Termin, do którego Wykonawca będzie związany złożona oferta.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Informacja o wyniku.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną poinformowani o wyniku zapytania poprzez powiadomienie telefoniczne, faksem lub pocztą elektroniczną.
XII. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca określi cenę za wykonanie całego zamówienia wyrażoną w złotych. Cena ma charakter ryczałtowy i musi uwzględniać wszelkie koszty opłaty i podatki niezbędne do wykonania zamówienia. Tak określona cena stanowić będzie podstawę do dokonania oceny oferty oraz stanowić będzie podstawę określenia wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy.
XIII. Prawo do unieważnienia postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn.
XIV. Warunki płatności za przedmiot zamówienia:
Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonana będzie po odbiorze końcowym i rozliczeniu robót, po dostarczeniu odpowiedniej dokumentacji oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie 30 dni od daty doręczenia.

Kontakt:
Do kontaktów z Wykonawcami upoważniona jest Pani Mariola Jagniontkowska, tel.82 575 92 87 wew. 117, w godz.7.00-15;00, od poniedziałku do piątku.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.