Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1242z dziś
7321z ostatnich 7 dni
25627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa drewna konstrukcyjnego litego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa drewna konstrukcyjnego litego

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wood Core House Sp. z o.o
Inwalidów Wojennych 6A
43-600 Jaworzno
powiat: Jaworzno
607307605
zamowienia@woodcorehouse.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160115
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
Wadium: ---
Nr telefonu: 607307605
Termin składania ofert: 2023-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe Nr 28/WCH-2/POIR/6-1.1.1-2019/2022 z dnia 29.05.2023r. na dostawę drewna konstrukcyjnego litego w łącznej ilości 49,05 m3.
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1062/19 - Opracowanie innowacyjnej technologii systemu prefabrykacji hybrydowych belek stropowych oraz innowacyjnego systemu budowy stropów wykonanych z belek hybrydowych

Część 1
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego litego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drewna konstrukcyjnego litego w łącznej ilości 49,05 m3 stanowiącego materiały niezbędne do realizacji prac rozwojowych w ramach projektu nr POIR.01.01.01-00-1062/19, pn.: ,,Opracowanie innowacyjnej technologii systemu prefabrykacji hybrydowych belek stropowych oraz innowacyjnego systemu budowy stropów wykonanych z belek
hybrydowych".
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego litego w łącznej ilości 49,05 m3 obejmuje: 27,46 m3 desek z drewna konstrukcyjnego litego o wymiarach 4 x 16 x 1300 [cm] oraz 21,59 m3 desek z drewna konstrukcyjnego litego o wymiarach 6 x 16 x 1300 [cm].
DOSTAWA drewna konstrukcyjnego litego w łącznej ilości 49,05 m3 musi spełniać wymagania zgodnie ze specyfikacją:
1) klasa wytrzymałości C24 według normy PN-EN 338:2016,
2) wykonanie według norm PN-EN 14080:2013,
3) drewno heblowane, fazowane czterostronnie,
4) suszone komorowo do wilgotności 15 % +/- 3%, wskazany poziom wilgotności dotyczy całego przekroju drewna,
5) reakcja na ogień D-s2, d0 zgodnie z normą PN-EN 14080:2013.
Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi być:
1) nowy,
2) zgodny co najmniej z polskimi normami,
3) dostarczony na własny koszt i ryzyko Wykonawcy w ramach umówionego wynagrodzenia do
magazynu Zamawiającego - Ul. Chopina 94, Jaworzno,
4) wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wymagane są stosowne dokumenty potwierdzające potwierdzające zgodność parametrów dostarczonego towaru z zamówieniem w postaci atestów i/lub certyfikatów.

CPV: 44190000-8

Dokument nr: 2023-10705-160115, 28/WCH-2/POIR/6-1.1.1-2019/2022

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-05

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Jaworzno
Gmina
Jaworzno
Miejscowość
Jaworzno

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi zasadami.
a) Zamawiający i Wykonawca mogą dokonać następujących zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w opisanych poniżej przypadkach:
i. Zmiany ogólne ze względu na:
- zmianę adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
- zmianę osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, wskazanych w umowie,
- zmianę będącą skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
- zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
- zmianę przepisów prawa - taka zmiana będzie miała na celu dostosowanie umowy do powszechnie
obowiązujących przepisów prawa.
ii. Zmiana terminu wykonania umowy jest możliwa, gdy nie można ukończyć przedmiotu umowy w terminie ze względu na:
- opóźnienia zawinione przez Zamawiającego, jeżeli okoliczności te będą miały wpływ na pierwotny termin wykonania umowy przez Wykonawcę,
- wystąpienie istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do wykonania przedmiotu
zamówienia o ile będzie to mogło mieć wpływ na pierwotny termin wykonania umowy,
- wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt ii), termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, jednak nie dłuższy niż o okres trwania opóźnienia Zamawiającego lub siły wyższej jeśli, któreś z tych zdarzeń było przyczyną zmiany terminu.
Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Wykonawcy i
Zamawiającego, którego żadna ze stron nie mogła przewidzieć, którego nie było można uniknąć, ani
któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a która spowoduje, że nie będzie można wykonać przedmiotu umowy w terminie, w tym w szczególności: wojna, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe.
b) Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw lub usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
i) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w
szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla
zamawiającego,
iii) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie.
c) Jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące
warunki:
i) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z
należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
ii) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
d) W przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy
Wykonawca:
i) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w lit. a (jeżeli takie wprowadzono),
ii) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
iii) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców
w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac.
e) Jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne w rozumieniu art. 3 Pzp (Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r.) (średni kurs PLN w stosunku do EUR stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień ustala się w oparciu o przepisy art. 3 Pzp) i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane, jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Nie przewidziano warunków w ramach przedmiotowego kryterium.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty spełniają warunek - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez danego Wykonawcę jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali minimum 3 dostawy na asortyment o podobnej specyfikacji do specyfikacji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy powinni przedstawić dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie. Takim dokumentem powinny być listy referencyjne lub oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz zrealizowanych dostaw wraz z pełnymi danymi telefonicznymi i adresowymi odbiorców (jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać listów referencyjnych).
Typ
Potencjał techniczny
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie w formule spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty dysponują potencjałem organizacyjnym i kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie w formule spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy na dzień złożenia oferty znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku weryfikowane będzie w formule spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego element Załącznika nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Formularz oferty.
2. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
3. Wypełniony druk oferty stanowiący Załącznik nr 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.
4. Aktualny odpis z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy) - w przypadku, jeśli ofertę podpisuje osoba inna niż wskazana we właściwym rejestrze.
6. Dokumenty (listy referencyjne lub oświadczenie Wykonawcy zawierające wykaz zrealizowanych dostaw wraz z pełnymi danymi telefonicznymi i adresowymi odbiorców) potwierdzające, że Wykonawca należycie zrealizował wymaganą liczbę dostaw asortymentu o podobnej specyfikacji do przedmiotu zamówienia.
7. Specyfikacja drewna konstrukcyjnego litego będącego przedmiotem dostawy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Dodatkowe warunki
1. Na podstawie zapytania ofertowego i treści oferty wyłonionej w toku postępowania ofertowego oraz w porozumieniu z wyłonionym Wykonawcą, zostanie podpisana Umowa, która będzie dokumentem wiążącym obie strony w zakresie warunków realizacji zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
2.1. odwołania postępowania, zamknięcia go w całości lub w części w każdym czasie bez podania przyczyny,
2.2. zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
2.3. wydłużenia okresu, w którym nastąpi wybór najkorzystniejszej oferty. W takim przypadku Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców o wydłużeniu okresu, w którym odbywa się ocena złożonych ofert,
2.4. wystąpienia do Wykonawców z prośbą o wyrażenie zgody na wydłużenie terminu ważności złożonych przez nich ofert,
2.5. zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców o zmianie zapytania ofertowego. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego niezbędne będzie uzyskanie dodatkowego czasu na wprowadzenie odpowiednich zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do dokonania tych zmian, informując o tym Wykonawców oraz zamieszczając informację na stronie internetowej, na której zostało zamieszczone zapytanie ofertowe. W przypadku zamknięcia Postępowania Wykonawcom nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tego tytułu. Zamawiający nie przewiduje postępowania odwoławczego od decyzji Zamawiającego podjętych w trakcie Postępowania.
3. Wykonawca przedstawi harmonogram płatności za realizację przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza płatność zaliczkową na poczet realizacji przedmiotu zamówienia i
przewiduje termin płatności dla płatności zaliczkowej do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy między Stronami na wskazany w umowie numer rachunku bankowego.
4. W przypadku dostawy towaru niezgodnego z zamówieniem bądź posiadającego wady
jakościowe i/lub braki ilościowe, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru zgodnego z zamówieniem lub wymiany towaru wadliwego w trybie i terminie opisanym w umowie.
5. W przypadku niedostarczenia towaru w uzgodnionym przez strony terminie, Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę karą w wysokości 0,05 % wartości netto zamówienia za każdy dzień opóźnienia.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane przez Zamawiającego podmiotom powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ponadto z postępowania ofertowego wyklucza się Wykonawcę,
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
c) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
d) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e) który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
f) który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu;
g) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
h) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa pod lit. d), chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wypełnione Załączniki - Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-29
Data ostatniej zmiany
2023-05-29 19:09:21

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) - waga 80%.
W kryterium cena (C) brana będzie cena netto w zł. Do przeliczenia na zł zastosowany zostanie średni kurs danej waluty ogłaszany przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia.
Sposób dokonania oceny: liczba punktów danej oferty C=Cena najtańszej oferty/Oferowana cena x 80 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji (T) - waga 20%.
Ocena kryterium termin realizacji (T) do porównania ofert brany będzie termin realizacji. Sposób dokonania oceny: liczba punktów danej oferty T = Najkrótszy termin realizacji w dniach spośród przedstawionych ofert/Termin realizacji analizowanej oferty x 20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Rafał Hadera
tel.: 607307605
e-mail: zamowienia@woodcorehouse.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.