dolnośląskie (Głogów)
małopolskie (Zakopane)
śląskie (Sosnowiec)
dolnośląskie (Legnica)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Skała)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i montaż basenu floatingowego -kabina floatingu |
Data zamieszczenia: | 2023-05-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
AMER-POL Sp. z o. o Wincentego Pola 3 38-700 Ustrzyki Dolne powiat: bieszczadzki 504 173 869 biuro@dwatrium.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160426 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Ustrzyki Dolne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 504 173 869 |
Termin składania ofert: | 2023-07-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kopia Zapytanie ofertowe nr 3/ZP/2023 na zakup i montaż basenu floatingowego -kabina floatingu Powstaje w kontekście projektu RPPK.06.01.00-18-0007/20 - Wprowadzenie nowych usług lecznictwa uzdrowiskowego, poprzez rozwój infrastruktury uzdrowiskowej i turystyczno-rekreacyjnej w Sanatorium Uzdrowiskowym ,,Atrium" Część 1 basenu floatingowy -kabina floatingu Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiot zamówienia dotyczy: - zakup i montaż dwu osobowej wanna/niecki basenowej, system flirtujący wodę, system alarmowy- przycisk bezpieczeństwa, 2 Głośniki podwodne, programowanie muzyki i zewnętrzne podłączenie muzyki. Długość minimum 2500 mm, Szerokość: minimum 2000 mm, Wysokość : minimum 700 mm, CPV: 33155000-1 Dokument nr: 2023-18015-160426, 3/ZP/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-07-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-07 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat leski Gmina Solina Miejscowość Polańczyk Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2023-07-04 Koniec realizacji 2023-10-23 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis zakup i montaż basenu floatingowego -kabina floatingu Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: a. zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy; b. zmiany terminu płatności; c. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia terminie określonym w umowie; d. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy; e. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro - w przypadku zamówień na dostawy i usługi, i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy; f. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; g. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: - na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi: - dysponują doświadczeniem: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 2 usługi na kwotę minimum 100 000 ,00 zł brutto każda w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. dostarczenia i montażu kabiny floatingu- basenu floatngowego Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania doświadczeniem według formuły spełnia/ nie spełnia- na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę wykazu doświadczenia, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi: - posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi: - nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia- na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego, należy dołączyć: - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. - Wykaz doświadczenia Wykonawcy, stanowiące załącznik nr 4 do niniejszego zapytania wraz z dokumentami poświadczającymi należyte wykonanie usług. - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł ( sto tysięcy złotych) - Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacji wynikających z RODO, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszego zapytania. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu , stanowiące załącznik nr 6 do niniejszego zapytania. - Wizualizację wanien wraz z ich umiejscowieniem w hali basenowej. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-05-29 Data ostatniej zmiany 2023-05-29 21:45:37 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis cena brutto w PLN - waga kryterium 80% Maksymalna liczna punktów dla kryterium: 80 Punkty w ramach kryterium ceny brutto w PLN- waga kryterium 80%- będą przyznawane wg następującej formuły: An = Cmin / Cr x 80pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Okres gwarancji jakości wykonania - waga kryterium 20%. Maksymalna liczba punktów dla kryterium: 20. Punkty w ramach kryterium Okres gwarancji jakości wykonania zostanie ocenione w następujący sposób: Bn=Bb/bmax * 20 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Monika Turek tel.: 504 173 869 e-mail: biuro@dwatrium.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024