Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
6523z ostatnich 7 dni
24980z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana schodów zewnętrznych do klatki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana schodów zewnętrznych do klatki

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa STOKŁOSY
Wojciecha Bogumiła Jastrzębowskiego 22
02-786 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: 22 545 30 20, Fax. 22 644-90-04, tel. 22 545 30 63
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 20.000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: 22 545 30 2
Termin składania ofert: 2023-06-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO - MIESZKANIOWA STOKŁOSY
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy wymiany schodów zewnętrznych do klatki nr II w budynku przy Ul. Koncertowej 6 w Warszawie.
8. Opis przedmiotu zamówienia.
8.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana schodów zewnętrznych do klatki numer II w budynku przy Ul. Koncertowej 6, będącym w zasobach Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej STOKŁOSY.
8.2. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania został określony w przedmiarze robót stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ.
8.3. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji technicznej obejmującej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany, na który została wydana decyzja nr 206/D/22 z dnia 28.11.2022 r. zatwierdzająca projekt i udzielająca pozwolenia na roboty budowlane.
8.4. Szczegółowy projekt schodów zewnętrznych objętych przedmiotem zamówienia wskazany został w zał. nr 1 do wzoru Umowy.
8.4. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany kompleksowo, łącznie z przywróceniem do stanu pierwotnego miejsca budowy - niezwłocznie po zakończeniu prac (w tym również rekultywacja terenu i odtworzenie zniszczonego w trakcie robót terenu zielonego bądź utwardzonego).
8.5. Przedmiot zamówienia, w tym wykorzystane materiały, musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należytą starannością i obowiązującymi normami i przepisami.
8.6. Na wykonany przedmiot zamówienia wymagana jest gwarancja wynosząca minimum 36 miesięcy.

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 26.06.2023 r. godz. 11;15
22.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 121 (piętro I) w dniu 26.06.2023 r. o godz. 11;15
22.2. Otwarcie ofert jest jawne.

Specyfikacja:
Cena SIWZ: 50,00 zł. + VAT

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 26.06.2023 r. do godz.11;00
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii piętro I do dnia 26.06.2023 r. do godz. 11;00

Miejsce i termin realizacji:
9. Termin wykonania zamówienia.
Zamówienie musi zostać wykonane w terminie do 30.11.2023 r.

Wymagania:
2. Podstawa prawna. Tryb udzjelenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,ZASAD UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA ROBOTY BUDOWLANE, DOSTAWY I USŁUGI" zatwierdzonych Uchwałą Rady Nadzorczej Nr 26/22, w dniu 25.07.2022 r., zwanych dalej Zasadami.
3. Generalne zasady uczestnictwa w postępowaniu.
3.1. Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją.
3.2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Zamówienia dodatkowe.
Zamawiający przewiduje możliwość udzjelenia zamówień dodatkowych tylko w przypadkach określonych w SIWZ lub w umowie.
5. Oferty częściowe, oferty wariantowe.
Poza przypadkami wyraźnie określonymi w SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
7. Sposób porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Pisemność postępowania.
7.1. Obowiązuje pisemność postępowania. Oferty, oświadczenia, wnioski, oraz inne informacje Zamawiający i Oferenci przekazują w formie pisemnej.
7.2. Jeżeli w postępowaniu strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, treść przekazanej informacji musi zostać niezwłocznie potwierdzona na piśmie.
10.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
10.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy nie podlegają
wykluczeniu na podstawie § 45 Zasad oraz spełniają następujące warunki:
a) wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali przynajmniej jedno zamówienie o charakterze tożsamym lub podobnym do opisanego w niniejszym postępowaniu i łącznej wartości nie mniejszej, niż 200.000,00 złotych, których wykonanie z należytą starannością zostanie potwierdzone załączonymi referencjami;
b) wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą z odpowiednimi do kierowania i nadzoru nad prowadzonymi pracami, które posiadają stosowne uprawnienia oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego (Izba Architektów, Izba Inżynierów Budownictwa itp.), posiadających stosowne, aktualne zaświadczenie wydane przez tę izbę
c) wykażą, iż dysponują odpowiednią liczbą pracowników, z którymi wykonawca ma zawarte stosowne umowy, umożliwiające wykonanie zamówienia w zakreślonym przez zamawiającego terminie;
d) Wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat obrotowych osiągnęli łączny obrót/ zysk/ zobowiązania i należności w wysokości nie mniej niż
1.000.000,00 zł
10.2. Złożenie wraz z ofertą wymaganych w SIWZ dokumentów będzie podstawą do dokonania oceny spełniania przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu.
z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego albo wydruk zCEIDG.
11.3. Aktualne zaświadczenie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i ZUS potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie społeczne.
11.4. Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku oferentów nie zobowiązanych do sporządzana bilansu, informacji określających obroty, zyski oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Z dokumentów tych musi jasno wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt. 10.1. lit d. SIWZ.
11.5. Wykaz osób, podmiotów, które będą kierować wykonaniem zamówienia
i nadzorować jego realizację. Z dokumentów tych musi jasno wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 10.1. lit. b) SIWZ.* (Kserokopia uprawnień i aktualna przynależność do izby).
11.6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, dostaw lub usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, dostawom lub usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców.
Z wykazu musi jasno wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 10.1. lit. a) SIWZ- zał. nr 3 do SIWZ.
11.7. Do wykazu muszą zostać załączone kopie referencji potwierdzające, że roboty budowlane, dostawy lub usługi zostały wykonane z należytą starannością.
11.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i wykonywanego zamówienia. Minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC, w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia OC wynosi 250.000,00 zł.
11.9. Dowód wniesienia wadium.
11.10. Podpisany wzór umowy z załącznikami.
12.Wykluczenie z postępowania. Odrzucenie oferty.
12.1. Zamawiający na wniosek komisji na podstawie § 45 Zasad może podjąć decyzję o wykluczeniu z postępowania:
a) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia udzielonego im przez Spółdzielnię albo wykonali je z nienależytą starannością, co Spółdzielnia jest w stanie wykazać za pomocą dokumentów;
b) wykonawców, którzy znajdują się w sporze ze Spółdzielnią;
c) wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub nie spełnili wymagań koniecznych dla udziału w postępowaniu;
d) wykonawców, w stosunku do których wszczęto postępowanie upadłościowe, restrukturyzacyjne albo likwidacyjne;
e) wykonawców, których wspólników spółek osobowych, członków zarządu spółek lub osób prowadzących działalność gospodarczą prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
f) wykonawców, którzy znajdują się w złej kondycji finansowej, niegwarantującej prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia.
12.2. Ofertę Oferenta wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
12.3. Ponadto Zamawiający na wniosek komisji może podjąć decyzję o odrzuceniu oferty jeżeli:
a) oferta jest sprzeczna z SIWZ,
b) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
c) oferta zawiera istotne błędy w obliczeniu ceny,
d) oferta jest nieważna na gruncie obowiązujących przepisów prawa,
e) cena złożonej oferty jest dumpingowa, tj. co najmniej 30% niższa od średniej ceny wyliczonej na podstawie cen pozostałych ofert złożonych w przetargu.
13.Zasady składania ofert wspólnych.
13.1. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
13.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (spółka, konsorcjum) Oferenci ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich i zawarcia umowy.
13.3. W przypadku oferty wspólnej należy załączyć do oferty:
a) dokumenty wskazane w pkt 11. SIWZ dotyczące każdego członka spółki (konsorcjum),
oryginał albo kserokopię poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy umocowane na podstawie danych zawartych w zasobach Krajowego Rejestru Sądowego lub oddzielnego dokumentu dołączonego do oferty ( pełnomocnictwo) umowy regulującej współpracę członków spółki (konsorcjum), umowa powinna zawierać co najmniej: określenie celu gospodarczego,
oświadczenie o przyjęciu przez wszystkich członków spółki (konsorcjum) odpowiedzialności solidarnej, oznaczenie czasu trwania spółki (konsorcjum) - nie krótszy niż okres realizacji zamówienia i okresu gwarancji, ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich postępowaniu i zawarcia umowy, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, zakaz wypowiedzenia umowy spółki (konsorcjum) przez jej członka do czasu wykonania zamówienia i upływu okresu gwarancji.
13.4. Wszystkie oferty, także oferta wspólna musi być zabezpieczona wpłaceniem wadium.
Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez Oferentów składających ofertę wspólną (konsorcjum, spółka) będzie rozpatrywał podane informacje łącznie.
14. Opis sposobu przygotowywania ofert i obliczenia ceny oferty.
14.1. Oferent poda cenę ofertową netto i brutto wykonania całości przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej Specyfikacji (cena ryczałtowa).
14.2. Oferent poda cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia.
14.3. Oferta musi być sporządzona na formularzu ofertowym zgodnie z załączonym wzorem. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
14.4. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert, złożonych przez Oferenta.
14.5. Oferta musi spełniać następujące wymogi:
a) musi zostać sporządzona w formie pisemnej zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ stanowiącym Załącznik numer 1,
b) oferta i dokumenty złożone na załączonych do SIWZ wzorach muszą być podpisane lub parafowane na każdej stronie przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym,
c) poprawki lub zmiany w ofercie (również przy użyciu korektora), muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą (-e) ofertę.
14.6. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona wg wymogów SIWZ. W przypadku, gdy Oferenta reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta.
14.7. Załączone do oferty wymagane dokumenty składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta na podstawie aktualnych danych z KRS lub osobnego dokumentu (pełnomocnictwo).
14.8. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości.
14.9. Oferta ma zawierać kolejno ponumerowane strony oferty wraz z załącznikami, które muszą być połączone w sposób trwały.
14.10. Opakowanie oferty:
a) ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym jej otwarcie przed upływem terminu składania ofert (np. w kopercie),
b) opakowanie musi zostać opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Oferenta wraz z adresem.
c) w przypadku oferty wspólnej należy wymienić z nazwy określeniem siedziby - wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera.
15.Wymagania dotyczące wadium.
15.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed przystąpieniem do przetargu w wysokości: 20.000,00 zł.
15.2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
15.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Santander Bank Polska
30 1090 1056 0000 0001 4369 1134
Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
15.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie, o której mowa w pkt. 15.2. lit. b), c) oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty.
15.5. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na bieżącym rachunku Zamawiającego.
15.6. Zwrot wadium zostanie dokonany nie później niż przed upływem 5-ciu dni roboczych:
- Oferentowi, którego oferta została przyjęta - po zawarciu umowy i po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- pozostałym Oferentom- po zakończeniu postępowania albo niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą,
- wszystkim Oferentom- po unieważnieniu postępowania.
15.7. Utrata wadium. Oferent utraci wadium, jeżeli
a) mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy w terminie wyznaczonym przez Spółdzielnię,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy w terminie wskazanym w umowie.
16.Termin związania ofertą.
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
17. Etapy oceny ofert.
Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty:
Oferty niespełniające wymagań określonych w SIWZ zostaną odrzucone a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia składającego ofertę, oferty te zostaną pozostawione bez dalszego rozpatrywania.
II etap: ocena merytoryczna:
W II etapie, wg kryteriów określonych w pkt 18. oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Oferentów niepodlegaiacych wykluczeniu.
18. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
- łączna cena ofertowa brutto robót opisanych w SIWZ - waga kryterium 80%,
- okres gwarancji - waga kryterium 10%.
- inne kryteria (indywidualna ocena członka Komisji - wiarygodność techniczna, opinie, referencje, zaplecze techniczne) - waga kryterium 10%
19.Sposób oceny ofert według ustalonych kryteriów:
a) Zamawiający oceni oferty według następującego wzoru (przykład dla ceny):
cena najniższa
o Liczba pkt oferty ocenianej = --------------------- x max liczba pkt
cena oferty ocenianej
b) Zamawiający oceni oferty według następującego wzoru (przykład dla gwarancji):
c) przyjmuje się, że 1% = 1 pkt,
d) najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (ocena poszczególnych członków Komisji przetargowej, o ile została powołana, będzie sumowana),
e) obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
f) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, uwarunkowanych interesem Zamawiającego, możliwe będzie dokonanie dodatkowej oceny ofert poprzedzonej negocjacjami z firmami, których oferty posiadają zbliżoną ocenę punktową a z analizy rynku wynika, że można uzyskać korzystniejsze warunki wykonania przedmiotu zamówienia, niższą cenę lub wyższą jakość.
20. Koszt przygotowania oferty.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
niezależnie od wyniku postępowania.
21.2. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
22. Miejsce i termin otwarcia ofert.
23. Zmiana i wycofanie oferty.
Oferent może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty powinno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie ,,ZMIANATWYCOFANIE".
24.Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Oferent przez podpisaniem umowy wniósł zabezpieczenie należytego jej wykonania.
25.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
25.1. Zamawiający wymaga wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego jej wykonania w wysokości 10% wartości netto zamówienia, wynikającej z oferty.
25.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w następującej formie:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych.
25.3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego podane w pkt. 15.3. SIWZ.
25.4. Zasady zwrotu zabezpieczenia określa umowa.
25.5. Dopuszcza się zatrzymanie wadium wniesionego przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Szczegóły określa umowa.
25.6. Dodatkową formę zabezpieczenia stanowi kaucja gwarancyjna uzyskana z potrąceń z faktur VAT (5% wynagrodzenia netto należnego wykonawcy).
26.Umowa. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
26.1. Zamawiający podpisze umowę po zatwierdzeniu wyników postępowania z tym Oferentem, który złożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium(ów) przyjętych w postępowaniu.
26.3. Oferent akceptuje wzór umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego oraz podpisami na każdej stronie umowy. Przyjęcie przez Oferenta postanowień umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty. Zaakceptowaną umowę Oferent załączy do oferty.
27. Ogłoszenie o wyniku postępowania.
O wyniku postępowania Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich jego uczestników wskazując nazwę firmy, siedzibę, cenę oferty najkorzystniejszej oraz punktową ocenę oferty.
28. Unieważnienie postępowania.
Zarząd na wniosek komisji może podjąć decyzję o unieważnieniu postępowania, tj. zamknięciu postępowania bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, jeżeli:
a) w postępowaniu nie wpłynęły dwie ważne oferty:
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i przekracza obliczoną z wymaganą należytą starannością wartość szacunkową tego zamówienia o więcej niż 5%;
c) postępowanie jest dotknięte wadą, która uniemożliwia zawarcie ważnej umowy;
d) zawarcie umowy nie leży w interesie Spółdzielni.
29. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą.
Rozliczenia będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich.
30. Pouczenie o uprawnieniach przysługujących Oferentowi w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
30.1. Oferentom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku działań Zamawiającego, przysługują środki odwoławcze w postaci protestu i odwołania, przewidziane w Części VII Zasad obowiązujących u Zamawiającego (Zasady do wglądu w siedzibie Zamawiającego).
30.2. Postępowaniu protestacyjne - odwoławczemu nie podlega:
a) wybór trybu postępowania w sprawie udzjelenia zamówienia,
b) odrzucenie wszystkich ofert,
c) unieważnienie postępowania,
d) postępowanie o wartości nie przekraczającej 100.000,00- zł.
31. Inne postanowienia.
Do spraw nieuregulowanych w Specyfikacji zastosowanie mają Zasady udzielania zamówień obowiązujące u Zamawiającego.

Kontakt:
6. Osoba(y) uprawniona(e) do udzielania informacji.
Mariusz Kolbarczyk tel. 22 545 30 63

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.