Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa odcinka sieci ciepłowniczej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa odcinka sieci ciepłowniczej

Data zamieszczenia: 2023-05-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o
Słowackiego 159b
80-298 Gdańsk
powiat: Gdańsk
dofinansowania@gpec.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160555
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: 50.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie nr 40095416 na przebudowę i budowę osiedlowej sieci ciepłowniczej 2xDN500 w rejonie ulicy Rakoczego w Gdańsku na odcinku 3a - 6a wraz z modernizacją komór ciepłowniczych K-1, K-2
Powstaje w kontekście projektu
POIS.01.06.02-00-0012/16 - Przystosowanie sieci ciepłowniczej oraz jej rozbudowa w celu zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego w Gdańsku, na terenie dzielnicy Osowa

Część 1
Przebudowa i budowa sieci Ul. Rakoczego

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiot zamówienia:
o przebudowa odcinka sieci ciepłowniczej DN500 od pkt. 3a (włączenie w istniejącą sieć preizolowaną 2xDn500/710) do pkt. 4;
o przebudowa odcinka sieci ciepłowniczej preizolowanej 2xDN350/500 od pkt. 4 do pkt. 5a (włączenie w komorze ciepłowniczej K-1);
o przebudowa odcinka sieci ciepłowniczej DN500 od pkt. 5 (włączenie w komorze ciepłowniczej K-1) do pkt. 6a (włączenie w istniejącą sieć preizolowaną 2xDN500/710;
o wymiana rurociągów, punktu stałego PS1 i armatury wewnątrz komór K-1, K-2 wraz z włączeniem się do istniejących rurociągów preizolowanych 2xDN200/315 oraz 2xDN250/400;*
o modernizacja komór ciepłowniczych K-1, K-2 wraz z budową punktu stałego PS2 na zewnątrz komór ciepłowniczych.
* w zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi dostawa zaworów odcinających DN500 zaprojektowanych w komorze K-1; z uwagi na możliwe opóźnienia w produkcji wskazanej armatury Zamawiający zastrzega możliwość zastąpienia zaworów DN500 przepustnicami DN500 w klasie szczelności A, obustronnie szczelnych do spawania z potrójnym mimośrodem i przekładnią mechaniczną ręczną; Wykonawca powinien w wycenie przewidzieć jedynie montaż ww. armatury na sieci oraz jej transport na budowę z magazynu Zamawiającego położonego w Gdańsku przy Ul. Miałki Szlak 44 - zawory DN500 stanowią materiał powierzony Wykonawcy przez Zamawiającego; Zamawiający informuje, iż planowany termin dostawy zaworów to 10.07.2023 r.; ponadto Zamawiający informuje, że istniejące zawory DN200 oraz DN250 wewnątrz komory ciepłowniczej nie podlegają wymianie, a Wykonawca powinien w wycenie przewidzieć jedynie przełożenie istniejących zaworów do nowowbudowanej instalacji
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących Prac:
o roboty technologiczne - związane z budową sieci,
o roboty demontażowe,
o roboty odtworzeniowe.

CPV: 45000000-7, 45231100-6, 45331000-6

Dokument nr: 2023-3834-160555, 40095416

Specyfikacja:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (technicznej) stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ, specyfikacji technicznej (zał. nr 10 do SWZ) oraz w treści wzoru umowy i dołączonych do niej dokumentów, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-07

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2023-08-31

Opis
Wykonawca powinien wykonać przedmiot zamówienia w terminach do:
o 18.08.2023 r. - roboty technologiczne i demontażowe,
o 31.08.2023 r. - roboty odtworzeniowe.
Całość Przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana nie później niż do dnia 31.08.2023 r.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, obowiązany jest zawrzeć umowę na warunkach zawartych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów bez przeprowadzania ponownego badania i oceny oferty, chyba że zachodzą przesłanki zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
3. Dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści SWZ lub oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwe o ile zmiana ta spełnia następujące warunki:
a) jeśli wskutek zmiany przepisów prawa po dacie zawarcia umowy koniecznym jest wprowadzenie zmian w umowie, zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa;
b) jeśli wskutek zmiany przepisów prawa podatkowego po dacie zawarcia umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług, wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie obliczone w oparciu o ceny netto wskazane w ofercie i podatek od towarów i usług w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa;
c) w przypadkach określonych w § 2.1 ust. 2 wzoru umowy, zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie wynikającym ze wskazanych okoliczności;
d) jeśli wskutek odstąpienia przez Zamawiającego od Umowy w części, zgodnie z postanowieniami §16 wzoru umowy, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia, zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, zapisy dotyczące wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy poprzez ograniczenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednio do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, a także zapisy dotyczące obowiązków Wykonawcy poprzez ich ograniczenie odpowiednio do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia i terminu wykonania przedmiotu zamówienia;
e) w przypadku określonym w § 15 wzoru umowy po spełnieniu warunków określonych w tym postanowieniu, zmianie może ulec termin wykonania Prac, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu i bez przyznania Wykonawcy innych świadczeń z tego tytułu;
f) jeśli ze względów technologicznych lub nieprzewidzianych okoliczności zajdzie konieczność wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych, w szczególności takich, bez których nie zostałyby zachowane zakładane przez Zamawiającego parametry techniczne inwestycji, zmianie może ulec sposób wykonania prac przewidzianych w Umowie, termin ich wykonania w zakresie wynikającym ze zmiany technologii oraz wynagrodzenie Wykonawcy. Wynagrodzenie za wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych zostanie ustalone jako różnica w kosztach wykonania robót i robót dodatkowych lub zamiennych, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego kosztorysu. Koszt robót i odpowiadających im robót dodatkowych lub zamiennych zostanie ustalony w kosztorysie na podstawie średnich cen opublikowanych przez ORGBUD Serwis w "Informacyjnym Zestawie Cen Czynników Produkcji Budowlanej". Do rozliczania robót wykonanych w danym kwartale przyjmowane będą ceny z "Informacyjnego Zestawu Cen Czynników Produkcji Budowlanej" za kwartał poprzedzający wykonanie robót;
g) w przypadku, gdy ze względu na okoliczności niezależne od Wykonawcy mające lub mogące mieć istotny wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia nie jest możliwym zastosowanie do realizacji przedmiotu zamówienia materiałów preizolowanych zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie, dopuszcza się za zgodą Zamawiającego zmianę rodzaju stosowanych materiałów na inne równoważne, spełniające wymogi określone w SWZ, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z tego tytułu;
h) w przypadkach wskazanych w sekcji 6.5.2. pkt 20 lit. b) - e) Wytycznych.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
a) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych w art. 108 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1492 z późn. zm.);
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dostęp do potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie poniższe warunki udziału w postępowaniu:
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie VI SWZ. Z treści załączonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza osobę, podmiot lub Wykonawcę określonych w art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć osobę, podmiot lub Wykonawcę określonych w art. 109 ust. 1 pkt 1-3 i 5-10 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą przesłanki wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2023 poz. 129).
4. Z udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie złożył dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami SWZ.
5. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne.
6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ,,Procedurą wyboru dostawców i wykonawców, składania zamówień oraz zawierania umów w zakresie zakupu towarów, usług i robót budowlanych współfinansowanych z ,,Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko" stanowiącą Załącznik nr 7 do SWZ ;
b) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego wraz ze wszystkim załącznikami, w szczególności technologia lub termin jest niezgodny z wymogami SWZ;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, nie będące oczywistą omyłką;
g) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
h) wadium nie zostało wniesione w kwocie wymaganej lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy;
i) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
j) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień dotyczących złożonej oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
8. O odrzuceniu oferty Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę, którego ofertę odrzucił, podając uzasadnienie faktyczne.
9. Z tytułu wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

W każdym przypadku, gdy załączone do SWZ dokumenty wskazują nazwę własną producenta elementów infrastruktury ciepłowniczej dopuszcza się wykorzystanie elementów równoważnych, w tym wyprodukowanych przez innego producenta, o ile spełniają one wszystkie normy i wymagania wskazane w tych dokumentach. Wykonawca, który proponuje wykorzystanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ewentualne wskazanie nazw własnych w załączonych do SWZ dokumentach uzasadnione jest koniecznością kompleksowego podejścia do projektowania sieci ciepłowniczych w jednym systemie technologicznym uwzględniając technologie zastosowane w istniejącej infrastrukturze.
Realizacja prac związanych z budową i przebudową sieci obejmuje roboty technologiczne (rozumiane jako ułożenie ciepłociągu w wykonanym wykopie, wykonanie wszystkich prac spawalniczych potwierdzonych pozytywnym protokołem odbioru świetleń spawów wraz z mufowaniem, zapewniające ciągłą i stabilną pracę sieci ciepłowniczej, zasypanie wykopów bez odtworzenia nawierzchni), uruchomienie wybudowanej sieci ciepłowniczej (zgodnie z Wytycznymi techniczno-eksploatacyjnymi do projektowania, budowy i eksploatacji rurociągów układanych bezpośrednio w gruncie stanowiącymi Załącznik nr 1 do Umowy), roboty demontażowe wraz z utylizacją oraz roboty odtworzeniowe, rozumiane jako przywrócenie terenu do stanu poprzedniego lub określonego w dokumentacji projektowej i uzgodnieniach.
W związku z tym, że do zrealizowania inwestycji niezbędne będzie wstrzymanie dostaw ciepła, Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania takiej ilości przerw, by długość każdej przerwy nie przekraczała 48 godzin (uwzględniając odwodnienie sieci, roboty technologiczne oraz ponowne napełnienie sieci). Koszty napełnienia i odwodnienia sieci obciążają Wykonawcę.
Ponadto Zamawiający informuje, iż w toku prac projektowych zostały zlecone badania na obecność azbestu na istniejących sieciach ciepłowniczych DN500 podlegających przebudowie. Zgodnie z wynikami opracowanymi przez niezależną firmę specjalistyczną, stwierdzono obecność włókien azbestowych typu chryzotyl w każdej z 2 badanych próbek. W związku z powyższym, Wykonawca jest zobowiązany zrealizować prace demontażowe w sposób określony niniejszą specyfikacją, wzorem Umowy stanowiącym zał. nr 1 do SWZ i dołączonej do niej instrukcji postępowania z azbestem (zał. 11 do Umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami prawa. Demontaż, transport oraz prawidłowa utylizacja wyrobów zawierających azbest należy do zakresu robót Wykonawcy i musi zostać ujęta w ofercie.
Zamawiający informuje, iż na roboty objęte niniejszą dokumentacją uzyskał zaświadczenie o numerze WUiA-V.6743.2164-3.2022.ID.457738 z dnia 22.12.2022 r. o przyjęciu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) zrealizowania robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia;
b) dostawy wszelkich materiałów i urządzeń niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zaoferowaną przez Wykonawcę technologią wykonania robót;
c) dokonania innych czynności określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ;
d) dokonania wszelkich wymaganych formalności administracyjno-prawnych niezbędnych do należytej realizacji prac, w tym uzyskania wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń i innych decyzji administracyjnych, jak również uzgodnień z podmiotami trzecimi niezbędnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem tych, które zostały wyraźnie zastrzeżone jako leżące w gestii Zamawiającego;
e) wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ, umową, Polskimi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz z zachowaniem wymogów wynikających z obowiązujących przepisów prawa i z dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ, jak również wynikających z dokonanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego uzgodnień i porozumień z podmiotami trzecimi, w tym z właścicielami nieruchomości na trasie ciepłociągu;
f) sporządzenia dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej według wytycznych stanowiących Załącznik nr 1 do umowy i przekazania jej Zamawiającemu;
g) pokrycia we własnym zakresie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej oraz ciepła, odprowadzania ścieków, transportu i przekazania do utylizacji odpadów powstałych w wyniku lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej terenu planowanej budowy. Wizja może zostać przeprowadzona przy udziale Zamawiającego lub samodzielnie przez Wykonawcę.
Ryzyko związane z brakiem dokonania wizji obciąża wyłącznie Wykonawcę.
W przypadku zgłoszenia się do Zamawiającego Wykonawców chętnych do odbycia wizji lokalnej przy udziale Zamawiającego, zostanie wyznaczony jeden termin wizji lokalnej z udziałem Zamawiającego, nie później jednak niż na 5 dni przed wyznaczonym terminem składania ofert.
Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego o woli uczestnictwa w wizji lokalnej przy udziale Zamawiającego mailem na adres: dofinansowania@gpec.pl.
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do przeprowadzenia wizji lokalnej są - każdy samodzielnie - Przemysław Dzieruk, Jan Piasecki, Wojciech Jarczak.
Przed przystąpieniem do wizji lokalnej organizowanej przez Zamawiającego, osoby występujące w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie, zobowiązane są wykazać swoje umocowanie do przeprowadzenia wizji i podpisania w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców występujących wspólnie protokołu z wizji lokalnej, przedkładając stosowne pisemne pełnomocnictwo lub aktualną informację z rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli wynika z niej upoważnienie do działania, wraz z oryginałem lub kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę powyższego dokumentu dla Zamawiającego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, udział w wizji

Okres gwarancji
co najmniej 60 miesięcy

Czy występuje płatność częściowa
TAK

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-30
Data ostatniej zmiany
2023-05-30 15:08:39

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 90%
Kryterium ceny oblicza się wg wzoru P1=(Cno1/Cbo1) x W x 100
gdzie:
P1 - ilość otrzymanych punktów
Cno - cena najniższej złożonej oferty
Cbo - cena oferty badanej
W - waga kryterium 90%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji - 10%
Kryterium gwarancji oblicza się wg wzoru P2S=(Gbo/Gno) x W x 100
gdzie:
P2 - ilość otrzymanych punktów
Gbo - okres gwarancji badanej oferty
Gno - najdłuższy okres gwarancji
W - waga kryterium 10%
Sumę punktów oblicza się wg wzoru P=P1+P2

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Magda Orłowska
tel.:
e-mail: dofinansowania@gpec.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.