Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1268z dziś
7120z ostatnich 7 dni
24373z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa Parku wodnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa Parku wodnego

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: RÓŻANA DOLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1B
59-225 Rokitki
powiat: legnicki
rpowd1.5@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160592
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Rokitki
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
RPDS.01.05.01-02-0359/21 - Różana Dolina - dywersyfikacja oferty

Część 1
DOSTAWA Parku wodnego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
DOSTAWA
43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw
37535240-1 Zjeżdżalnie do placów zabaw
37441600-7 Trampoliny
Park wodny
Maksymalny akwen objęty parkiem wodnym
Wymiar: 24m x 14m
Głębokość: 2.5m
Wysokość elementu: 3m
ilość osób: 30-40
Zestaw wraz z akcesoriami dmuchanych elementów do utworzenia parku wodnego składający się co najmniej z:
Trampolina wodna
Atrakcja wodna wykonana z PVC w postaci trampoliny wodnej stanowiąca element pneumatycznego parku wodnego, wykonana z materiału PVC o gramaturze nie mniejszej niż 1.100g/m2, grubości 0,9mm, wzmacnianego siatką o gęstości Decitex 1100. W skład elementu wchodzi tuba wykonana z PVC, stalowa rama o kształcie ośmiokąta, min. 100 szt. sprężyn naciągowych i nylonowa siatka typu mesh z pierścieniami ze stali nierdzewnej oraz pneumatyczna platforma wejściowa łączona paskami na rzep z trampoliną. Element wyposażony dodatkowo w specjalną miękką osłonę ramy i sprężyn naciągowych chroniącą użytkownika w razie upadku oraz dwa uchwyty na dłonie ułatwiające wchodzenie na element. Wyposażona w zawory z blokadą typu Halkey-Roberts lub równoważne w ilości min. 1 zawór na komorę. Na spodzie produktu minimalnie 8 rzędów po 5 pierścieni ze stali nierdzewnej służących do horyzontalnego łączenia elementów. W komplecie specjalne liny sztywne mocowane w 4 punktach do ramy i zbiegające się do 1 punktu kotwicznego, wykorzystywanego do kotwienia wertykalnego.
W zestawie kompatybilne z trampoliną dostawki w postaci:
zjeżdżalni o wymiarach minimalnych: dł. 2 m x szer. 1,60 m x wys. 1,35 m
kłody równoważnej o wymiarach minimalnych: dł. 2,8 m x szer. 0,4 m x wys. 0,4 m
Element musi posiadać certyfikat zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 (lub równoważne wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy)
Wymiary trampoliny (bez dostawek) po napompowaniu min. 6,5m x 6,5m x 0,9 m / maks. 8,5m x 8,5m x 1,0m (dł. x szer. x wys.)
Ciężar elementu: nie więcej niż 200 kg
Maksymalna dopuszczalna ilość użytkowników jednocześnie: nie mniej niż 3
Maksymalne dopuszczalne obciążenie: nie mniej niż 450 kg
W komplecie zestaw naprawczy składający się z kleju do PVC i min. 3 łatek z PVC w różnych kolorach
Katapulta wodna - huśtawka wahadłowa
Atrakcja wodna stanowiąca element pneumatycznego parku wodnego służąca huśtania się wahadłowego i zeskoków do wody na pneumatycznym siedzisku lub zamiennie na trapezie stanowiącym część zestawu, wykonana z materiału PVC o gramaturze nie mniejszej niż 1.100g/m2, grubości 0,9mm, wzmacnianego siatką o gęstości Decitex 1100, wyposażona w zawory z blokadą typu Halkey Roberts lub równoważne w ilości min. 1 zawór na komorę. Na spodzie produktu minimalnie 3 rzędy po 5 pierścieni ze stali nierdzewnej służące do łączenia elementów horyzontalnie, dodatkowo minimalnie 4 pierścienie ze stali nierdzewnej służące do kotwienia wertykalnego. Element wyposażony w zintegrowaną i służącą do wchodzenia platformę z uchwytami na dłonie o wys. maksymalnej 12cm wykonanej w technologii ściegu kroplowego (dropstitch). Platforma powinna znajdować się wewnątrz elementu pomiędzy tubami podtrzymującymi poprzeczkę do której przymocowany jest element ruchomy
Element musi posiadać certyfikat zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 (lub równoważne wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy)
Wymiary po napompowaniu: min. 4,5m x 3,5m x 4,0 m / maks. 5,5m x 4,5m x 5,0m (dł. x szer. x wys.).
Ciężar elementu: nie więcej niż 100 kg
Maksymalne dopuszczalne obciążenie: nie mniej niż 300 kg
W komplecie zestaw naprawczy składający się z kleju do PVC i min. 3 łatek z PVC w różnych kolorach.
Poszczególne atrakcje połączone poprzez platformy łącznikowe.

Gwarancja - min. 12 miesięcy

Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 37441600-7, 37535240-1, 43325000-7

Dokument nr: 2023-37784-160592

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-06
I.MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać jako skan podpisanego formularza ofertowego wraz ze skanem wszystkich wymaganych załączników za pośrednictwem portalu - baza konkurencyjności, poprzez e-mail tj. na adres: rpowd1.5@gmail.com lub w formie papierowej.
2. Oferta złożona w terminie to oferta złożona przez Bazę, oferta którą zamawiający otrzyma na skrzynkę mailową przed upływem terminu składania ofert, lub oferta, którą otrzyma zamawiający w formie papierowej - liczy się data i godz. wpływu do siedziby zamawiającego. Adres siedziby firmy: Rokitki 1B, 59-225 Chojnów
3. Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie wskazanym w ogłoszeniu zamieszczonym w bazie konkurencyjności.
4. Ofertę należy wypełnić i przesłać na załączonym do zapytania ofertowego formularzu (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z datą sporządzenia oferty, nazwą i adresem Oferenta. Wraz z ofertą należy złożyć Wycenę szczegółową (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
5. . W ofercie należy podać jej łączną wartość wyliczoną na podstawie wyceny szczegółowej. Oferta może być wypełniona odręcznie lub komputerowo, jednak w przypadku wypełnienia odręcznego należy tego dokonać w sposób czytelny.6. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06
Termin realizacji dostawy - do 20 dni od podpisania umowy
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
legnicki
Gmina
Chojnów
Miejscowość
Rokitki

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie przewiduje
Warunki zmiany umowy
Z Oferentem, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa pisemna na wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy w okolicznościach określonych poniżej:
1) Zmiana terminu realizacji umowy - w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia na etapie postępowania ofertowego, a mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem umowy,
b) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne/administracyjne,
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej - o czas trwania przeszkody.
Opóźnienia lub niewykonanie świadczenia w ramach umowy w wyniku działania siły wyższej bez błędu lub winy zainteresowanej partnera umowy uważa się za usprawiedliwione, dopóki działanie siły wyższej trwa. Zakłada to, że dotknięty skutkiem partner umowy informuje drugiego partnera umowy na piśmie niezwłocznie po wystąpieniu zdarzenia siły wyższej (ale nie później niż 3 dni po zdarzeniu) o rodzaju i zakresie zdarzenia, które miało miejsce i jego skutkach, w tym prawdopodobny czas jego trwania.
Wydarzenia siły wyższej to nieprzewidywalne, nieuniknione i nadzwyczajne zdarzenia, takie jak katastrofy naturalne. Na przykład: powodzie, trzęsienia ziemi, huragany lub inne ekstremalne zdarzenia naturalne, niedobory surowców, energii i pracy, spory przemysłowe, mimowolne lub nieprzewidywalne zakłócenia operacyjne, pożary, wojny, sabotaże, ataki terrorystyczne, a także wybuchy epidemii lub pandemii.
Jeżeli z powodu obecnej pandemii (koronawirusa) i jej konsekwencji, wykonanie umowy jest opóźnione w całości, w części lub staje się niemożliwe (w szczególności niedobór surowców lub komponentów, zakazy wjazdu, zamknięcia obiektów), żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wynikająca z tego odpowiedzialność stron jest wykluczona (w tym kary umowne, odsetki za zwłokę, szkody spowodowane opóźnieniem). Jeżeli opóźnienie /niemożność dotyczy jednej ze stron, informuje o tym drugą stronę, podając dane zdarzenie i oczekiwany czas trwania. Wszelkie terminy dostawy lub wykonania - nawet w okresie opóźnienia - zostaną przedłużone o czas trwania zakłóceń spowodowanych tymi okolicznościami; ma to również zastosowanie, jeśli takie okoliczności wystąpią u podwykonawców.
W przypadku przeszkody w działaniu przez okres dłuższy niż 4 miesiące lub powtarzającej się znaczącej przeszkody w wydajności; strony negocjują korektę umowy na pisemny wniosek jednej ze stron.
d) wystąpienia nieprzewidzianych prac mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w robót.
2) Zmiana zapisów umowy innych niż zapisy wynikające z oferty, tj. w przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zmian dotyczące nazwy i siedzibie Wykonawcy i Zamawiającego, jego formy organizacyjno-prawnej, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych w trakcie trwania umowy,
c) zmian mających na celu poprawę oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w umowie,
d) wynikających ze zmian w umowie o dofinansowanie projektu i / lub decyzji jednostki będącej stroną umowy o dofinansowanie Projektu (Dolnośląska Instytucja Pośrednicząca).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis
1. Miejsce i sposób złożenia oferty
1.1. Oferty należy składać w wersji elektronicznej (wypełnione, podpisane, zeskanowane)
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, w tym oferty w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
1.2. Oferty w formie elektronicznej należy przesłać na adres poczty elektronicznej rpowd1.5@gmail.com, za pośrednictwem bazy konkurencyjności, w formie papierowej w siedzibie zamawiającego.
1.3. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
1.4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
1.5. Oferent wyraża zgodę na to, że komunikacja w zakresie wyjaśnień i uzupełnień odbywać się będzie drogą elektroniczną w celu sprawnego przeprowadzenia procedury. Oferent wyraża swoją zgodę na formularzu ofertowym.
1.6. Oferty należy składać z podaną ceną całkowitą zamówienia netto i brutto. Oferty, których wartość wyrażona jest w walucie obcej zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia oceny ofert.
2. Oferent składa następujące dokumenty stanowiące ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe:
2.1. Wypełniony poprawnie i kompletny formularz ofertowy, będący załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego,
2.2. Załącznik zawierający specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierający przynajmniej: - określenie producenta, nazwy i typu oferowanego przedmiotu zamówienia; - opis i specyfikację techniczną jednoznacznie wskazującą na spełnienie wszystkich parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, W zakresie ww. dokumentów wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganych certyfikatu zgodności z normą DIN EN 15649 i/lub ISO 25649 (lub równoważne wystawiony przez powołany do tego akredytowany instytut badawczy)
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Dodatkowe warunki
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności m.in. jeśli nastąpi przekroczenie planowanego budżetu, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Odrzucenie oferty.
Zamawiający jest uprawniony do odrzucenia danej oferty, jeśli:
-uzna ją za niezgodną z treścią zapytania ofertowego
-ofertę złoży wykonawca, który nie potwierdzi w wymagany sposób spełnienia postawionych w postępowaniu warunki udziału,
- w przypadku uznania, że cena zaoferowana w ofercie jest rażąco niska, tj. taka, która z dużym prawdopodobieństwem jest niższa niż koszt realizacji zamówienia. Za cenę rażąco niską może być w szczególności uznana cena odbiegająca o 30 % od średniej ceny wszystkich złożonych ofert lub szacunkowej ceny obliczonej przez Zamawiającego.
W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający drogą elektroniczną zwróci się do Oferenta z prośbą o wyjaśnienia i uzupełnienia dotyczące elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Oferent w terminie maksymalnie 5 dni roboczych licząc od dnia następnego od daty wysłania informacji przesyła wyjaśnienia i uzupełnienia również drogą elektroniczną.
Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla Wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatności za przedmiot zamówienia nastąpią przelewem bankowym, zgodnie z podpisaną umową na realizację przedmiotu zamówienia. Inna forma płatności niż przelew bankowy nie jest dopuszczalna.
Przewiduje się płatności częściowe, w tym zaliczki.
IV. DODATKOWE WARUNKI DLA OFERENTÓW
Zamówienie zostanie udzielone Oferentowi, który że nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta a Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli lub jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności.
WYKLUCZENIA
1. Z postępowania wyklucza się Oferentów, których:
a) są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. Oferent nie powiązany osobowo/kapitałowo to taki u którego nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta, a Oferentem polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli lub jakiekolwiek inne powiązania mogące skutkować powstaniem konfliktu interesów przy udzieleniu zamówienia i naruszeniem zasady konkurencyjności.
b) Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, wyklucza się z postępowania:
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Ewentualne wskazania w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia nazw własnych producentów, typów urządzeń czy oprogramowania, norm, systemów referencyjnych należy traktować jako definiujące minimalne wymagania sprzętowe/oprogramowania czy sposobów wykonania.
Dopuszcza się zmianę producentów urządzeń/podzespołów i oprogramowania na równoważne w stosunku do założonych w ramach opisu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań stawianych im w ramach opisu przedmiotu zamówienia, niepogorszeniu ich parametrów, zachowania celu - funkcji, któremu mają służyć.
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę urządzenia/oprogramowanie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych urządzeń i funkcji .
Zamawiający może zwrócić się każdorazowo do wykonawcy o uzasadnienie przyjętych rozwiązań alternatywnych i wykazanie, że spełniają one przynajmniej parametry/funkcje wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych i obciążeń prawami osób trzecich, nie będzie stanowił przedmiotu zabezpieczenia.
Oferent najpóźniej w dniu bezusterkowego odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną: instrukcję obsługi, warunki gwarancji.

POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejsze postępowanie toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności, w związku z planowaną realizacją projektu: ,,Różana Dolina - dywersyfikacja oferty", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 1.5 Wsparcie dla MŚP dotkniętych skutkami epidemii COVID-19.
1. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Oferentom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Zmiany treści zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia udzielone przez Zamawiającego na zapytania Oferentów stają się integralną częścią zapytania ofertowego i są wiążące dla Oferentów.

7. Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę. Przed upływem terminu składania ofert, Oferent może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Zmiana lub wycofanie oferty winna zawierać dodatkowe oznaczenie ,,ZMIANA OFERTY" lub ,,WYCOFANIE OFERTY" w tytule wiadomości e-mail.
Jeśli Oferent złożył ofertę poprzez bazę konkurencyjności, może ją wycofać lub zmienić przed upływem terminu składania ofert poprzez jedną z funkcji bazy konkurencyjności.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych, zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w określonym terminie. W razie braku złożenia wyjaśnień w określonym terminie oferta zostanie odrzucona.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-05-30
Data ostatniej zmiany
2023-05-30 19:27:04

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena - 80 %
Ocenie podlega cena brutto z oferty
pkt w kryterium ,,Cena" zostaną obliczone
C1 = Cmin/Cb x 80
C1 - liczba punktów za kryterium ,,Cena " przyznanych ocenianej ofercie,
Cb - cena oferty badanej
Cmin - najniższa cena spośród ocenianych ofert
Maksymalna liczba pkt w kryterium cena = 80 p
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
kryterium - skrócony termin dostawy (termin wymagany - maksymalnie 20 dni od podpisania umowy): każdy dzień = 1 pkt.
Maksymalnie można uzyskać 20 pkt za skrócenie terminu dostawy o 20 dni (dostawa w dniu podpisania umowy).

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Justyna Włodarczyk
tel.:
e-mail: rpowd1.5@gmail.com

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.