Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1242z dziś
7321z ostatnich 7 dni
25627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PRACE KONSERWATORSKO - RESTAURATORSKIE

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PRACE KONSERWATORSKO - RESTAURATORSKIE

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia rzymskokatolicka pw. św. Mikołaja Biskupa w Grudziądzu
ul. Kościelna 1
86-300 Grudziądz
powiat: Grudziądz
tel. 605850690
parafia@bazylika-grudziadz.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Grudziądz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 605850690
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na wykonanie zadania pn: ,,PRACE KONSERWATORSKO - RESTAURATORSKIE PRZY GOTYCKICH POLICHROMIACH W BAZYLICE KOLEGIACKIEJ pw. ŚW.MIKOŁAJA BISKUPA w GRUDZIĄDZU"
2. Opis zabytkowych polichromii i stan zachowania: Późnogotycka polichromia znajduje się na filarze południowo - wschodnim w kościele pw. Św. Mikołaja Biskupa w
Grudziądzu. Prace_będą_realizowane_przy_części_polichromii.
W jednej ze scen przestawiono prawdopodobnie postaci Chrystusa Eucharystycznego, Najświętszej Maryi Panny i św. Jana Ewangelisty (względnie Archanioła - motyw Zwiastowania (?)), jadnak znaczny stopień zniszczenia powoduje, że scena jest mało czytelna, zatarta, a postaci trudno jednoznacznie zidentyfikować. Stan zachowania drugiej sceny figuralnej uniemożliwia jednoznaczną interpretację przedstawienia. Scena może przedstawiać św. Jana Ewangelistę i Najświętszą Maryję Pannę. Stan zachowania należy określić jako bardzo zły, wymagający pilnej interwencji konserwatorskiej. Malowidła są niekompletne, a ich powierzchnia silnie zanieczyszczona. Warstwa malarska pudruje się. Na całym obiekcie występują zabrudzenia, ślady napraw i uzupełnień oraz nieestetyczne przemalowania, które zakłócają odbiór.
3. Zakres prac:
W związku z uzyskaniem dotacji w kwocie mniejszej od wnioskowanej pracom konserwatorsko - restauratorskim zostanie poddana tylko cześć polichromii zgodnie z obmiarem:
- malarstwo ścienne, spoiwa organiczne - 1006,2293 dm2.
Szczegółowy zakres prac zawarty jest w załączniku nr 2 (zakres prac konserwatorskich i restauratorskich).

CPV: 45262710-1, 45453100-8, 92311000-4, 45451100-4

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami w formie pisemnej (papierowej) należy dostarczyć pocztą do 6 czerwca 2023 r. do siedziby Zamawiającego (ul. Kościelna 1, 86 - 300 Grudziądz).

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zadania: od dnia wskazanego w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym do 30 października 2023 r.

Wymagania:
Dodatkowe informacje na temat zamówienia można uzyskać składając zapytanie do dnia 2 czerwca 2023 r. na adres: parafia@bazylika-grudziadz.pl Zamawiający zastrzega_sobie prawo do nieudzjelenia odpowiedzi na zapytania złożone po 2 czerwca 2023 r.
6. Warunki i terminy płatności: Płatność za wykonane prace będzie zrealizowana w dwóch transzach. Pierwsza cześć wynagrodzenia (30%) będzie płatna po wykonaniu całości zadania, tj. po podpisaniu bezusterkowego końcowego protokołu odbioru przez Wykonawcę i Zamawiającego. Druga część wynagrodzenia (70%) będzie płatna po otrzymaniu przez Zamawiającego środków z dotacji (w związku z tym, że środki na realizację zadania pochodzą w części z dofinansowania przyznanego przez Województwo Kujawsko -Pomorskie).
7. Warunki zmiany umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków umowy co do zakresu zadania. Zmiana umowy będzie dopuszczalna w przypadku:
- wystąpienia konieczności wykonania nieoczekiwanych prac, lub
- wystąpienia konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych procesów technologicznych, lub
- zmiany, lub pojawienia się nowych wytycznych konserwatorskich lub restauratorskich.
8. Tryb postępowania: Do postępowania nie stosuje się ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawa z dnia 11 września 2019 r.)
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zasadą Konkurencyjności (szacunkowa wartość zamówienia przekracza 50 000,00 złotych netto), na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 -2020.
9. Warunki udziału i wykluczenia z postępowania:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę który nie spełnia przynajmniej jednego z warunków:
a) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym nie zalega z uiszczaniem podatków lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, nie zalega z opłacaniem zobowiązań podatkowych oraz nie toczy względem niego postępowanie upadłościowe, restrukturyzacyjne ani likwidacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
zweryfikowania prawdziwości oświadczeń złożonych w ofercie (we własnym zakresie, a także poprzez zwrócenie się do Wykonawcy o przedłożenie stosownych zaświadczeń). b) nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się w szczególności wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
c) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. ,1 - ,,rozporządzenie 833/2014"), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1 - ,,rozporządzenie 2022/576")
d) nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
3) Warunki udziału w postępowaniu:
l) Dotyczące kwalifikacji osoby przewidzianej do realizacji zmówienia: Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie przez Wykonawcę osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, która będzie kierować pracami konserwatorskimi i restauratorskimi, będącymi przedmiotem zamówienia i jest dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki o specjalności konserwacja i restauracja malarstwa i rzeźby polichromowanej oraz po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków. Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedłoży wraz z ofertą kopię dyplomu oraz zaświadczenie o odbyciu wymaganej praktyki.
b) Dotyczące udzjelenia gwarancji: Warunkiem udziału w postępowaniu jest udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace konserwatorskie i restauratorskie, przy czym gwarancja będzie udzielona na następujących warunkach:
- termin gwarancji zaczyna biec od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przez WKZ;
- wady i usterki stwierdzone podczas trwania gwarancji zostaną usunięte w terminie miesiąca od daty zgłoszenia;
- zgłoszenie wad winno nastąpić pisemnie na adres wykonawcy. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w ofercie (załącznik nr 1), nie krótszy niż 24 miesiące.
c) Dotyczące przedstawienia kosztorysu prac zgodnego z obmiarem. Warunkiem udziału w postepowaniu jest dołączenie do oferty sporządzonego przez Wykonawcę kosztorysu prac konserwatorskich przy polichromii, zgodnego z podanym obmiarem i sporządzonego na podstawie i w oparciu o aktualne zasady wynagradzania artystów plastyków konserwatorów - restauratorów dóbr kultury zatwierdzone przez Ogólnopolską Radę Konserwatorów Dzieł Sztuki ZPAP
10. Kryteria wyboru oferty. Zamawiający dokona oceny ofert według kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
1) Cena oferty brutto - waga 70% - punkty zostaną obliczone wg. wzoru:
C = (Cmin / Co) x 70 gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena oferty brutto" Cmin - cena brutto najtańszej oferty Co - cena brutto oferty ocenianej
2) Termin gwarancji - waga 30 % - punkty zostaną obliczone wg. wzoru:
G = (Go/Gmax) x 30 gdzie:
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,termin gwarancji" Go - proponowany termin gwarancji oferty ocenianej Gmax- najdłuższy z zaoferowanych okresów gwarancji
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zdobędzie największą ilość punktów. Punkty obliczone będą w oparciu o wzór: S = C + G gdzie poszczególne symbole oznaczają:
S- suma punktów
C -liczba punktów uzyskanych za kryterium ,,cena oferty brutto" G -liczba punktów uzyskanych za kryterium ,,termin gwarancji"
Oferta może uzyskać maksymalnie 70 punktów za kryterium cena oferty brutto i maksymalnie 30 punktów za kryterium termin gwarancji. Maksymalnie oferta może zdobyć łącznie 100 punktów (lpunkt = 1%).
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyskają tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie, zawierającej nazwę i adres Zamawiającego i Wykonawcy oraz dopisek ,,oferta na wykonanie prac przy polichromiach "
0 terminie złożenia oferty decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
12. Oferta powinna być:
1) Sporządzona na załączonym formularzu (załącznik nr 1)
2) Sporządzona w języku polskim
3) Formularz oferty i kosztorys powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę
upoważnioną do reprezentowania (zgodnie z KRS lub pełnomocnictwem) i opatrzone pieczątką Wykonawcy
4) Kserokopie dokumentów składających się na ofertę powinny być potwierdzone za
zgodność z oryginałem.
Ponadto zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani wariantowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, z podaniem ceny netto i brutto w polskich złotych.
13. Wymagane dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1)
2) Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z KRS/zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej (dokument elektroniczny/wydruk z systemu teleinformatycznego CEIDG)
3) Pełnomocnictwo, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik
4) Dyplom konserwatora dzieł sztuki o specjalności konserwacja i restauracja malarstwa
1 rzeźby polichromowanej
5) Zaświadczenie o odbyciu wymaganej 9 miesięcznej praktyki w pracach
konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków
6) Kosztorys prac przy polichromii zgodny z podanym w zapytaniu ofertowym
obmiarem i sporządzony na podstawie i w oparciu o aktualne zasady wynagradzania artystów plastyków konserwatorów - restauratorów dóbr kultury zatwierdzone przez Ogólnopolską Radę Konserwatorów Dzieł Sztuki ZPAP
14. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
15. Informacje dodatkowe
1) Oferty niekompletne, niepodpisane lub niespełniające innych wymogów, określonych w niniejszym zapytaniu, zostaną odrzucone.
2) Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje ich/jej odrzucenie.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny, a także prawo do niepodpisania umowy z wyłonionym wykonawcą.

Uwagi:
16. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia rzymskokatolicka pw. św. Mikołaja Biskupa w Grudziądzu, ul. Kościelna 1, 86 - 300 Grudziądz Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020,
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
-dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych
i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.