dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
śląskie (Tworóg)
kujawsko-pomorskie (Brześć Kujawski)
wielkopolskie (Czempiń)
pomorskie (Szemud)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Akademicka 13 20-950 Lublin powiat: Lublin tel. (+ 81) 445-66-22, fax: (+ 81) 533-37-52, tel. 81 445 66 84 lukasz.jurkiewicz@up.lublin.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (+ 81) 445-66-2 |
Termin składania ofert: | 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ZAPRASZA do złożenia oferty w sprawie wykonania: DOSTAWA wraz z montażem rolet wewnętrznych z podziałem na II części (postępowanie realizowane na podstawie Instrukcji udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie o wartości mniejszej niż kwota 130.000 złoty civ 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z załącznikiem nr la Dokument nr: EZ-z.230.4.10.2023 Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 06.06.2023 roku, do godz. 10.00 w jednej z dopuszczonych form tj. w zaklejonej kopercie* w siedzibie Zamawiającego, 20-950 Lublin, Ul. Akademicka 13, pok. nr 154 . lub e:mailem* na adres: lukasz.jurkiewicz@up.lublin.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: część I do dnia 15.07.2023 r, część II do dnia 30.06.2023 r. Wymagania: 1. Opis sposobu przygotowania oferty: 1/ należy ją złożyć*: a./w jednej zamkniętej kopercie, b/ e-mailem 21 na kopercie/ w e-mailu* należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapylanie ofertowe na: "Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych z podziałem na II części" 3/ ceny w niej podane mają, być wyrażone cyfrą i słownie, 4/ ma być napisana w języku polskim, czytelnie trwałą techniką, 5/ ma obejmować całość zamówienia. 4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: l/Cena - 100%, 5. Oferta wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty': 1/ formularz oferty wg załączonego do Zapytania ofertowego wzoru - załącznik nr 3 21 załącznik la 6. Opis sposobu obliczenia ceny: W cenę oferty należy wliczyć: 1/ wartość dostawy/usługi/ rob. budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, 21 obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. Cena podana przez Wykonawcę jest stała i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej, nie będzie oceniana, a jeśli została złożona w zaklejonej kopercie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania. 9. Informacje dotyczące udzjelenia zamówienia: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy zamówienie/zlecenie* lub umowę w sprawie zamówienia publicznego.* Uwagi: Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie jest Pani Anna Buchlińska-Brzozowska, e-mail anna.buchlinska@up.lublin.pl, tel. 81 445-60-12, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia realizowanym na podstawie Instrukcji udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie o wartości mniejszej niż kwota 130.000 złotych (w celu oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty udzjelenia zamówienia zlecenia i/lub zawarcia umowy, realizacji i rozliczenia zamówienia, archiwizacji dokumentacji), a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy prawa, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U z 2019 r. poz. 869) 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (w przypadku dofinansowania zamówienia ze środków UE okres ten wynosi 10 lat); 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z obowiązkiem stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych i udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a konsekwencją niepodania określonych danych osobowych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani'Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ": c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan. że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych: b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO: c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z właściwymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: 8. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan/Pani Łukasz Jurkiewicz, ul. Akademicka, pok. nr 154 tel. 81 445 66 84, |
© eurobudowa.pl 2004-2024