Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin
powiat: Lublin
tel. (+ 81) 445-66-22, fax: (+ 81) 533-37-52, tel. 81 445 66 84
lukasz.jurkiewicz@up.lublin.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+ 81) 445-66-2
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ZAPRASZA do złożenia oferty w sprawie wykonania: DOSTAWA wraz z montażem rolet wewnętrznych z podziałem na II części
(postępowanie realizowane na podstawie Instrukcji udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie o wartości mniejszej niż kwota 130.000 złoty civ
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z załącznikiem nr la

Dokument nr: EZ-z.230.4.10.2023

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 06.06.2023 roku, do godz. 10.00
w jednej z dopuszczonych form tj. w zaklejonej kopercie* w siedzibie Zamawiającego,
20-950 Lublin, Ul. Akademicka 13, pok. nr 154 . lub e:mailem* na adres:
lukasz.jurkiewicz@up.lublin.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji zamówienia:
część I do dnia 15.07.2023 r, część II do dnia 30.06.2023 r.

Wymagania:
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1/ należy ją złożyć*: a./w jednej zamkniętej kopercie, b/ e-mailem
21 na kopercie/ w e-mailu* należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Zapylanie ofertowe na: "Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych z podziałem na II części"
3/ ceny w niej podane mają, być wyrażone cyfrą i słownie,
4/ ma być napisana w języku polskim, czytelnie trwałą techniką,
5/ ma obejmować całość zamówienia.
4. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
l/Cena - 100%,
5. Oferta wykonawcy ma zawierać następujące dokumenty':
1/ formularz oferty wg załączonego do Zapytania ofertowego wzoru - załącznik nr 3 21 załącznik la
6. Opis sposobu obliczenia ceny:
W cenę oferty należy wliczyć:
1/ wartość dostawy/usługi/ rob. budowlanej* określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
21 obowiązujący podatek od towarów i usług VAT. Cena podana przez Wykonawcę jest stała i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie realizacji zamówienia.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom,
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej, nie będzie oceniana, a jeśli została złożona w zaklejonej kopercie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania.
9. Informacje dotyczące udzjelenia zamówienia:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle do Wykonawcy zamówienie/zlecenie* lub umowę w sprawie zamówienia publicznego.*

Uwagi:
Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie jest Pani Anna Buchlińska-Brzozowska, e-mail anna.buchlinska@up.lublin.pl, tel. 81 445-60-12,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia realizowanym na podstawie Instrukcji udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Uniwersytecie Przyrodniczym w Lublinie o wartości mniejszej niż kwota 130.000 złotych (w celu oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty udzjelenia zamówienia zlecenia i/lub zawarcia umowy, realizacji i rozliczenia zamówienia, archiwizacji dokumentacji), a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o właściwe przepisy prawa, w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2176) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U z 2019 r. poz. 869)
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (w przypadku dofinansowania zamówienia ze środków UE okres ten wynosi 10 lat);
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z obowiązkiem stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym jako jednostce sektora finansów publicznych i udziałem wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a konsekwencją niepodania określonych danych osobowych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani'Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ":
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan. że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych:
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO:
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z właściwymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
8. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pan/Pani Łukasz Jurkiewicz, ul. Akademicka, pok. nr 154 tel. 81 445 66 84,

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.