Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6160z ostatnich 7 dni
24460z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko - Katolicka św. Wawrzyńca w Kościelnej Wsi
Kościelna Wieś 49
88-220 Kościelna Wieś
powiat: radziejowski
Telefon: 54 265 02 25
boguslawisz@koscielnawies.info
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Kościelna Wieś
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 54 265 02 2
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Kościelnej Wsi.
Uwaga! W roku 2023 przewidziano ETAP I - remont konserwatorski elewacji zewnętrznej południowej, zachodniej oraz szczyt zachodni nawy kościoła.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła p.w. św. Wawrzyńca w Kościelnej Wsi.
W roku 2023 przewidziano ETAP I - remont konserwatorski elewacji zewnętrznej południowej, zachodniej oraz szczyt zachodni nawy kościoła
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany etapami w zależności od pozyskiwanych środków finansowych.
5. Przedmiot zamówienia opisuje:
1) projekt budowlany pn. Projekt budowlano - wykonawczy ,,Remont Kościoła p.w. św. Wawrzyńca" - branża budowlana (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia)
2) program prac konserwatorskich (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia).
3) przedmiar robót (stanowi jedynie materiał pomocniczy).
6. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie Projektem budowlanym, Programem prac konserwatorskich z oraz wszelkimi załączniki stanowiącymi integralną część zapytania ofertowego.

CPV: 45000000-7, 45453000-7

Dokument nr: 1/2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą, kurierem w zamkniętym opakowaniu i oznakować w następujący sposób:
Parafia Rzymsko - Katolicka św. Wawrzyńca w Kościelnej Wsi Kościelna Wieś 49, 88-220 Osięciny
Oferta - zapytanie ofertowe nr 1/2023
Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła p.w. św. Wawrzyńca ETAP I - remont konserwatorski elewacji zewnętrznej południowej, zachodniej oraz szczyt zachodni nawy kościoła
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 15.06.2023 r. DO GODZ. 11:15
i opatrzyć nazwa i dokładnym adresem Wykonawcy.
1. Ofertę należy złożyć w
Parafia Rzymsko - Katolicka św. Wawrzyńca w Kościelnej Wsi Kościelna Wieś 49, 88-220 Osięciny
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.06.2023 r. do godz. 11:00
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską.
3. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji - Etap I:
- termin rozpoczęcia - od dania zawarcia umowy,
termin zakończenia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.10.2023 roku.
Z uwagi na konieczność rozliczenia dotacji nie będzie możliwości przedłużenia
terminu realizacji.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z zasadą
konkurencyjności, określoną w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego
oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21 grudnia 2020 r.
Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą
Pzp.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny.
4. Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługuje odwołanie od decyzji Zamawiającego.
7. Zamawiający oświadcza, że posiada prawomocne decyzje zatwierdzające projekt budowlany oraz udzielające pozwolenia na budowę oraz decyzje Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwalające na prowadzenie robót przy zabytku.
8. Ilekroć w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach przedmiot zamówienia opisano ze wskazaniem znaków towarowych lub pochodzenia, norm, aprobat i specyfikacji technicznych, to należy przyjąć, że są one w zakresie jakości i parametrów technicznych tych materiałów, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, przez co należy rozumieć materiały zapewniające osiągnięcie efektu na poziomie jakości co najmniej takim jak materiały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub wyższym. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie wykazać równoważność zastosowanych materiałów przedkładając Zamawiającemu stosowane opisy techniczne lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowane rozwiązania równoważnego wiązać się będzie z koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej, uwzględniającej wprowadzone zamiany na własny koszt i uzyskanie jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to będzie niezbędne, uzyskanie również wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił:
1) minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia,
2) termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji.
10. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia siłami własnymi Wykonawcy.
11. Istotne informacje na temat realizacji zamówienia:
1) przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym kościele, obiekt zabytkowy,
2) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób uwzględniający specyfikę i warunki działania Zamawiającego, w szczególności do:
a) prowadzenia robót w sposób uwzględniający porządek nabożeństw, uroczystości religijnych, świąt kościelnych itp.,
b) dołożenia wszelkich starań zmierzających do zminimalizowania hałasu, zakurzenia, zapylenia i zabrudzenia poprzez odpowiednie osłonięcie i zabezpieczenie w miejscu prowadzenia prac.
VII. INFORMACJE O WYKLUCZENIU
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3. Ponadto z postępowania wyklucza się Wykonawcę:
1) w stosunku, do którego otwarto likwidację lub którego upadłość ogłoszono,
2) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej ,,kryteriami selekcji", lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
3) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
4) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
5) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
6) który, nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu, lub nie wykazał braku podstaw do wykluczenia,
7) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia:
a) w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 2 (dwa) zamówienie zrealizowane w obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków obejmujące wykonanie pełnej
konserwacji elewacji o architekturze ceglanej, o wartości każdej z tych robót minimum 0,5 min. zł brutto, w tym przynajmniej jedna (1) realizacja w swoim zakresie obejmowała konserwację elewacji ceglanej z elementami kamienia polnego.
2) dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
a) co najmniej 1 fledną) osobą wyznaczoną do kierowania budową, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, która spełnia łącznie warunki:
i. jest członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego,
ii. spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. 2003, Nr 162, poz. 1568 ze zm.), tj. przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,
b) co najmniej 1 Gedną) osobą wyznaczoną do kierowania pracami konserwatorskimi z tytułem magistra sztuki, absolwentem kierunku kształcącego w zakresie konserwacji - restauracji architektury i rzeźby, która spełnia łącznie warunki:
i. posiada uprawnienia i doświadczenie oraz spełnia wymogi, o których mowa w art. 37a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
ii. posiada doświadczenia w kierowaniu pracami konserwatorskimi nad realizacją co najmniej dwóch (2) robót konserwatorskich zrealizowanych na obiekcie użyteczności publicznej wpisanym do rejestru zabytków obejmujące wykonanie pełnej konserwacji elewacji obiektu o architekturze ceglanej o wartości każdej z tych robót minimum 0,5 min. zł brutto w tym przynajmniej jedna (1) realizacja w swoim zakresie obejmowała konserwację elewacji ceglanej z elementami kamienia polnego.
Zamawiający określając wymogi dla osób wymienionych powyżej w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a, oraz innych przepisów ustawy - Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) oraz Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia warunków poprzez wskazanie osób, które uzyskały wykształcenie i tytuły zawodowe oraz nabyły doświadczenie zawodowe poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w rozdziale VIII zapytania ofertowego, poprzez wskazanie osób, które uzyskały wykształcenie i tytuły zawodowe oraz nabyte doświadczenie poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w art. 37h ustawy o ochroni zabytków i opiece nad zabytkami.
Wszelkie wartości pieniężne, potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, podane w dokumentach załączonych do oferty Wykonawcy w walutach innych niż wskazana przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego według stanu na dzień opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy złożonych wraz z ofertą.
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wykaz robót - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.
3. Wykaz osób - sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3.
4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym o braku powiązań osobowych i kapitałowych - załącznik nr 4.
5. Aktualny odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale IX pkt 2 składa informację z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
X. KRYTERIA OCENY OFERT ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
1) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów uzyskanych w kryterium:
C - ,,cena oferty brutto - Etap I"
Kryterium Liczba punktów maksymalna
C - cena oferty brutto - Etap 1 100
1. Ocena punktowa w kryterium ,,cena oferty brutto - Etap I" dokonana zostanie na podstawie ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według poniższej zasady: Cmin
C =-------------------- x 100 pkt, gdzie:
Co
C - ilość punktów ocenianej oferty
Cmin - najniższa cena spośród ważnych ofert
Co - cena badanej oferty spośród ważnych ofert
Maksymalna ilość punktów do uzyskania w ramach kryterium - 100 punktów.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca wpisuje do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego ustaloną cenę oferty brutto dla wykonania kompleksowego remontu przedmiotu umowy z wyodrębnieniem ceny za wykonanie zakresu prac przewidzianego na rok 2023 tj. Etap I. Cena za wykonanie Etapu I będzie stanowiła podstawę oceny ofert w kryterium ,,Cena oferty brutto - ETAP I" z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena ofertowa ustalona dla kompleksowego remontu elewacji prezbiterium kościoła określona w formularzu ofertowym stanowić będzie jedynie wartość poglądową dla Zamawiającego.
2. Wszystkie rozliczenia dla kolejnych etapów będą dokonywane na podstawie kosztorysu, który będzie sporządzony zgodnie z poniższymi zasadami:
- ceny jednostkowe będą nie wyższe niż ceny rynkowe odpowiadające zakresowi robót,
- kosztorys będzie uwzględniać ceny nie wyższe niż ceny jednostkowe wynikające z ogólnie dostępnych cenników, np. SEKOCENBUD.
3. Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy. Wykonawca winien własnym staraniem zweryfikować zakres, przedmiar i inne parametry zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian ceny ofertowej brutto w sytuacjach wymienionych w umowie.
5. Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
6. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
7. Cena oferowana przez Wykonawcę winna być kompletna i jednoznaczna. Oferta musi być tak skalkulowana, aby zawierała całkowitą cenę realizacji przedmiotu zamówienia za cały zakres i czas realizacji zadania i okresu rękojmi i gwarancji oraz prawidłowe zakończenie i przekazanie dokumentacji. Cena musi zawierać wszystkie elementy cenotwórcze wchodzące w zakres realizacji zamówienia z uwzględnieniem zadań przypisanych Wykonawcy.
8. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) usługi, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
9. Cena oferty stanowić będzie ryczałtowe wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z okresem gwarancji i rękojmi, niezależne od rozmiaru świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji.
10. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowania ceny oferty z należytą starannością.
11. Zamawiający informuje, że jeżeli zaoferowana cena lub jej części składowe będą wydawać się rażąco niskie w stosunku do zapytania lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego, co do możliwości wykonania zamówienia Zamawiający może żądać wyjaśnień od Wykonawcy lub odrzucić ofertę Wykonawcy.
12. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego zawierający w szczególności:
2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX - zapytania ofertowego.
2. Oferta musi być napisana w języku polskim trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
7. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Poprawki lub zmiany w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania (koperty) oferty.
5. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej zostanie umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.koscielnawies.info i https://zamowieniarpo.kujawsko-pomorskie.pl.
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, o których mowa w rozdz. IX zapytania ofertowego, lub oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający może wezwać do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składnia ofert.
7. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty z wyłączeniem ewentualnych oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych nie powodujących istotnych zmian treści oferty.
8. Zamawiający informuje, że jeżeli zaoferowana cena wyda się Zamawiającemu rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający może przeprowadzić odpowiednie postępowanie wyjaśniające lub odrzucić ofertę.
9. Po dokonaniu badania złożonych ofert pod względem zgodności z wymaganiami zapytania ofertowego, Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny lub pozostawić postępowanie bez rozstrzygnięcia.
XIV. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą tradycyjną lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale IX zapytania ofertowego (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania dla których zastrzeżona jest forma pisemna).
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres korespondencyjny Zamawiającego, natomiast przekazywane drogą elektroniczną winny być kierowane na adres e-mail: boguslawisz@koscielnawies.info.
3. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają, na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
5. Odpowiedź na zadane pytania Wykonawców nastąpi poprzez ich umieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego oraz stronie internetowej, na których zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, bez ujawniania źródła zapytania.
6. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Proboszcz parafii ks. Bogusław Wiszowaty.
8. Zamawiający pozostawia sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą.
3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy dla Etap I wykonany metodą szczegółową.
4. Zamawiający wymaga, aby przed przystąpieniem do umowy Wykonawca przedstawił polisę ubezpieczenia OC w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla etapu I na sumę gwarancyjną w wysokości wartości zamówienia obowiązującą do dnia 31.10.2023 r.
XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
3) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2;
4) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
5) zmiana stosunków umowy będzie miała charakter nadzwyczajny, obiektywny, niezależny od stron umowy (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, strajk generalny);
6) wystąpi konieczność wykonania prac lub robót zamiennych, rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, pod warunkiem, że produkt (efekt) końcowy osiągnięty w wyniku prac lub robót zamiennych będzie zgodny z określonym w zamówieniu i jednocześnie nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, oraz realizacji robót dodatkowych wykraczających poza przedmiot umowy koniecznych do prawidłowej realizacji umowy.
7) wystąpi konieczność w okresie 3 lat od udzjelenia zamówienia podstawowego udzjelenia Wykonawcy prac konserwatorskich i robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac zgodnych z przedmiotem zamówienia.
8) wystąpi konieczność wykonania robót budowlanych nie objętych niniejszą umową, a w szczególności nie ujęte w projekcie budowlanym, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania w wyniku którego doszło do zawarcia umowy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, a wartość wszystkich takich robót w ramach umowy nie przekracza łącznie 50% wartości umowy podstawowej.
9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia jednej lub obu stron.
10)wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności z powodu technologii realizacji prac, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych.
11)wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez innych Wykonawców robotami, w celu uniknięcia albo usunięcia tych kolizji.
12)wystąpi niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie w dostawie materiałów, urządzeń.
2. Zaistnieje okoliczność związana z wystąpieniem CON/ID-19, lub innych sytuacji kryzysowych związanych z konfliktem zbrojnym w Ukrainie) które wpływają / mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia. Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o wskaźniki cen produkcji sprzedanej wyrobów przemysłowych, wynagrodzenia oraz cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowane przez Główny Urząd Statystyczny, (zwany dalej GUS).
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem dany osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych wykonawcy będącego osobą fizyczną jest Gwardian Klasztoru Ojców Bernardynów w Skępem,
2) dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Remont fragmentu dachu (uzupełnienie pokrycia) nad nawa główną Kościoła Zespołu Klasztornego
00. Bernardynów w Skępem, prowadzonym w trybie postępowania konkurencyjnego opublikowanego w Bazie Konkurencyjności,
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy,
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1. Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy.
2. Wykonawcy nie przysługuje
? związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.