Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski
ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1
39-450 Baranów Sandomierski
powiat: tarnobrzeski
Tel. (15) 811 85 81, Fax: (15) 811 85 82
zp@baranowsandomierski.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Baranów Sandomierski
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (15) 811 85 81,
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Baranów Sandomierski, zaprasza do złożenia oferty na: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Baranów Sandomierski".
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Baranów Sandomierski".
2. Szczegółowy zakres zadania pn.: ,,Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Baranów Sandomierski" - znajduje się w postępowaniu
o udzielenie zamówienia na realizację zadania, udostępnionym na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46a29a4d-f3f2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) koordynację procesu przygotowania i realizacji inwestycji
2) sprawdzenie kompletności i weryfikacja dokumentacji projektowej na zakres zatwierdzony stosownymi zezwoleniami na realizacje inwestycji oraz zgodności wykonanej przez wykonawcę zadania dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego i w przypadku nieprawidłowości i braków - zgłaszanie Zamawiającemu,
3) pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie i koordynacja pracy inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, ze zm.),
4) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy;
5) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
6) organizowanie i uczestnictwo w radach budowy zlecanych przez Zamawiającego (nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu) z udziałem przedstawicieli Wykonawcy i Inwestora podczas prowadzenia robót na poszczególnych obiektach;
7) bieżące nadzorowanie prowadzenia dziennika budowy oraz potwierdzanie swoich czynności wpisem w dzienniku budowy. W czasie każdorazowego pobytu na budowie Inspektor Nadzoru ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem;
8) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych, zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz umowami o jej realizację w porozumieniu z Zamawiającym,
9) rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót wątpliwości natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym,
10) egzekwowanie od Wykonawcy prawidłowości realizacji procesu budowlanego a także prawidłowego i terminowego wykonywania przedmiotu umowy,
11) informowanie Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, itp.,
12) informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia robót zamiennych i dodatkowych,
13) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy lub podmioty uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas kontroli,
14) wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego przebiegu realizacji inwestycji
15) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych,
16) analizowanie i opiniowanie zgodności z projektem budowlanym przedstawionych kart materiałowych przez Wykonawcę robót oraz zgodności wbudowywanych materiałów
z kartami,
17) egzekwowanie od Wykonawcy prac budowlanych przedstawienia wymaganych dokumentów (w tym gwarancji, ubezpieczeń, harmonogramów, projektów umów
z podwykonawcami, szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót
i dokumentów potwierdzających ich uprawnienia oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego) wraz z ich analizą, zaopiniowaniem oraz przekazaniem skompletowanych dokumentów Zamawiającemu,
18) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót,
19) uczestnictwo w naradach koordynujących z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót we wskazanym terminie przez Zamawiającego,
20) bieżąca współpraca z Zamawiającym, m.in. udzielanie informacji ustnych i pisemnych
o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych
z realizacją umowy,
21) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień
22) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót,
23) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy realizującemu proces budowlany i uczestnictwo w tym przekazaniu,
24) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru zadania przez Zamawiającego, w tym
w szczególności potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę gotowości do odbioru, dokonanie odbioru, w tym ostatecznego odbioru,
25) sprawowanie kontroli nad dokumentami rozliczeniowymi przedstawianymi przez wykonawcę realizującego proces budowlany pod względem merytorycznym,
26) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przyjęcia,
27) uczestniczenie w nadzorowaniu wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót,
28) w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór Wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami
i dokonanie ich odbioru,
29) uczestniczenie w okresie trwania gwarancji i rękojmi w przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zmawiającego, potwierdzanie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji
i rękojmi, uczestniczenie w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji.
30) powołanie ,,Zespół Nadzoru Inwestorskiego", w skład którego wejdą zapewnieni przez Wykonawcę Inspektorzy branżowi, w szczególności:
a) Inspektor w specjalności sanitarnej.
b) Inspektor w specjalności elektrycznej,
31) Pracami Zespołu Nadzoru Inwestorskiego będzie kierował koordynator, tj. inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej, (zwany ,,Inspektorem Nadzoru Koordynatorem").
32) Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku gdy skład ,,Zespołu Nadzoru Inwestorskiego" będzie niewystarczający dla kompleksowej realizacji usług, do zapewnienia i powołania innych niezbędnych branżystów lub specjalistów w celu prawidłowej realizacji zadania,
w ramach wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie.
4. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy zobowiązuje się do przyjazdu na teren budowy minimum 2 razy w tygodniu i potwierdzenia tego zdarzenia poprzez dokonanie wpisu w dzienniku budowy.
5. Zadanie współfinansowane jest w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

Dokument nr: PI-IV.271.2.7.2023

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2023 r. o godz. 1015.

Składanie ofert:
Ofertę można złożyć (osobiście lub listownie) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta
i Gminy Baranów Sandomierski, Ul. Gen. Leopolda Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski - Sekretariat pok. nr 5 lub elektronicznie wysyłając na adres: zp@baranowsandomierski.pl w terminie do 07.06.2023 r. do godz. 1000.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. Oferent zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 usługę nadzoru inwestorskiego budowy, przebudowy lub rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej o wartości min. 5 000 000,00 zł brutto.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału na podstawie wypełnionego oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyć do swojej oferty, tj.:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane - wzór oświadczenia stanowią załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
1. Umowę zawarto na czas określony: od podpisania umowy do ostatecznego odbioru robót wynikających z przedmiotu umowy, przekazania dokumentacji powykonawczej Inwestorowi. Planowany termin zakończenia robót budowlanych: IV kwartał 2024 r.
2. Inspektor nadzoru uczestniczy w czynnościach odbioru gwarancyjnego i pogwarancyjnego wykonania przedmiotu umowy.
V. Podstawy wykluczenia:
Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
VI. Opis przygotowania oferty
1. Oferta musi obejmować wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym między innymi koszty udziału w czynnościach, o których mowa w Rozdziale II ust. 3 pkt. 29.
2. Ofertę w formie pisemnej należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
Oferta na:
,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Baranów Sandomierski".
Nie otwierać przed: 07.06.2023 r. godz. 1015
3. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty - wzór załącznik nr 1 do zapytania;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do zapytania;
3) wykaz nadzorowanych robót budowlanych - wzór załącznik nr 3 do zapytania;
4) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru.
4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zwrócona bez otwierania.
4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
8. Oferenci zostaną pisemnie zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty.

VIII. Kryteria oceny ofert.
1. Oceny ofert będzie dokonywała komisja, powołana przez Burmistrza Miasta
i Gminy Baranów Sandomierski.
2. W odniesieniu do oferentów, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp.
Kryteria oceny
Waga kryterium
1
Cena
100

3. Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert:
Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej:
Liczba punktów za kryterium cena = (cena brutto najniższa spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty) * 100 * waga kryterium.
4. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
IX. Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

XI. Postanowienia ogólne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
Czas pracy Urzędu: pn. - pt. w godz. 7 30 - 15 30

Kontakt:
X. Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami
1) sprawy techniczne: Marek Barszcz tel. 15 811 85 81 wew. 107
2) sprawy proceduralne: Agnieszka Gajda tel. (15) 811 85 81 wew. 123.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.