dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
małopolskie (Wolbrom)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont łazienek |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RUSKICH PIASKACH Ruskie Piaski 59 22-413 Nielisz powiat: zamojski sekretariat@dps-ruskiepiaski.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Nielisz |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont łazienek dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach. Roboty budowlane mają za zadanie zmodernizować łazienki oraz dostosować ich wyposażenie do bezpiecznego korzystania przez niepełnosprawne mieszkanki Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach. CPV: 45400000-1, 45450000-6, 45430000-0,45210000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00240274 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-742b815e-ff78-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-742b815e-ff78-11ed-9355-06954b8c6cb9 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie dokumenty muszą być podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-15 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-742b815e-ff78-11ed-9355-06954b8c6cb9 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach. Roboty budowlane mają za zadanie zmodernizować łazienki oraz dostosować ich wyposażenie do bezpiecznego korzystania przez niepełnosprawne mieszkanki Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej: Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę nie mniejszą niż 100000PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia. 2. Warunek dotyczący zdolności technicznej: Wykonawca wykaże, iż w okresie 5 lat, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to krótszym, przed terminem składania ofert, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 40000PLN brutto. 3. Warunek zdolności zawodowej: Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający posiadanie ważnej na czas realizacji zamówienia polisy od odpowiedzialności cywilnej. 2. Wykaz wykonanych robót, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie. 3. Wykaz osób. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 i 455 ustawy pzp. 2. Niezależnie od przypadków określonych art. 455 ustawy pzp dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana warunków i sposobu odbioru robót jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy i nie może powodować zmiany terminu realizacji umowy; b) Zmiana terminu wykonania robót jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy (Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie podając uzasadnianie zmiany, czas wykonania zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy) z następujących powodów: zlecenie dodatkowych robót budowlanych powodujących wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego będącego przedmiotem niniejszej umowy, jeżeli zamówienie to wpłynie na zmianę terminu wykonania robót; wstrzymanie robót przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; pozyskania koniecznych dodatkowych uzgodnień lub uzyskania dodatkowych decyzji (np.: uzgodnienia ewentualnych projektów zamiennych), wstrzymania prac wynikających z konieczności usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej w zakresie wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa, niezawinione przez Wykonawcę okoliczności, uniemożliwiające dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania robót w tym w szczególności względy organizacyjne leżące po stronie Zamawiającego (obiekt czynny); c) Zmiana warunków płatności jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy; d) Zmiana zakresu robót (części zamówienia) powierzonych podwykonawcom, wskazanego w załączniku nr 2 do umowy, wymaga zgody obu Stron umowy; e) Zmiana podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy; f) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; g) Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy; 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2024