kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
lubelskie (Lublin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa sprzętu komputerowego |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nowa Sól Moniuszki 3A 67-100 Nowa Sól powiat: nowosolski 683872016 sekretariat@gminanowasol.pl https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl/pn/gminanowasol/demand/notice/public/95631/details |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Nowa Sól |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 683872016 |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA sprzętu komputerowego w ramach programu Cyfrowa Gmina Krótki opis przedmiotu zamówienia DOSTAWA sprzętu komputerowego: 1. STACJA ROBOCZA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 12 KPL 2. MODERNIZACJA POSIADANEGO SPRZĘTU SERWEROWEGO -1 KPL 3. ZASILACZ AWARYJNY UPS - 1 SZT 4. MOBILNA STACJA ROBOCZA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 1 SZT 5. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - 1 SZT 6. URZĄDZENIE DO BACKUPU TYP 1 - 1 SZT 7. URZĄDZENIE DO BACKUPU TYP 2 - 1 SZT 8. URZĄDZENIE KLASY UTM TYP 1 - 1 SZT 9. URZĄDZENIE KLASY UTM TYP 2 - 1 SZT Ogłoszenie nr 2022/BZP 00460909/01 z dnia 2022-11-27 2022-11-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy 10. OPROGRAMOWANIE DO MONITOROWANIA SIECI I PRACOWNIKÓW - 1 KPL CPV: 30214000-2, 48820000-2,31682530-4,30213100-6,48000000-8,48620000-0,32420000-3,42962000-7,30233000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00240174, ZP.271.10.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminanowasol.ezamawiajcy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Komunikacja elektroniczna: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w związku z tym wszelkie pisma, dokumenty, oświadczenia itp. składane w trakcie postępowania między zamawiającym a wykonawcami muszą być sporządzone w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej. Szczegóły dotyczące złożenia oferty zostały opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, znajdującej się w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego" 3. Wykonawca w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezpłatnie rejestruje się lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wiążący. 4. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 24 godzin z wyłączeniem weekendów. W związku z tym, Zamawiający zleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty. 5. Szczegóły funkcjonowania platformy zakupowej zostały opisane w Instrukcji dla Wykonawcy. 6. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel 48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9:00 - 17:00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej wynosi 2GB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc, .docx, xls, .xlsx, .rft. 8. Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania: a) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych, b) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym, c) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku, d) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści i kontekstu zapisanych informacji. 9. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: a) w zakresie proceduralnym: Anna Prokop, tel. 68 888 62 26, e-mail: przetargi@gminanowasol.pl, b) w zakresie merytorycznym: Magdalena Wierzbińska, tel. 68 387 20 16, e-mail: kierownik_ro@gminanowasol.pl. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl/pn/gminanowasol/demand/notice/public/95631/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Dostawa sprzętu komputerowego: 1. STACJA ROBOCZA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 12 KPL 2. MODERNIZACJA POSIADANEGO SPRZĘTU SERWEROWEGO -1 KPL 3. ZASILACZ AWARYJNY UPS - 1 SZT 4. MOBILNA STACJA ROBOCZA Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 1 SZT 5. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE - 1 SZT 6. URZĄDZENIE DO BACKUPU TYP 1 - 1 SZT 7. URZĄDZENIE DO BACKUPU TYP 2 - 1 SZT 8. URZĄDZENIE KLASY UTM TYP 1 - 1 SZT 9. URZĄDZENIE KLASY UTM TYP 2 - 1 SZT Ogłoszenie nr 2022/BZP 00460909/01 z dnia 2022-11-27 2022-11-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy 10. OPROGRAMOWANIE DO MONITOROWANIA SIECI I PRACOWNIKÓW - 1 KPL 4.2.6.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 48820000-2 - Serwery 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne 30213100-6 - Komputery przenośne 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48620000-0 - Systemy operacyjne 32420000-3 - Urządzenia sieciowe 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na stacje robocze z systemem operacyjnym 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej (w zakresie doświadczenia) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na stacje robocze z systemem operacyjnym 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024