Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
636z dziś
6834z ostatnich 7 dni
27202z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług, dostawa towarów i roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług, dostawa towarów i roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o
ul. Wilczycka 14
55-093 Kiełczów
powiat: wrocławski
tel. (71) 398-80-36/39, 531042546, 535565785
biuro@zuk-kielczow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kiełczów
Wadium: 5000,00 zł
Nr telefonu: tel. (71) 398-80-36/
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie usług, dostawa towarów i roboty budowlane przez ZUK Sp. z o.o. z siedzibą w Kiełczowie.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. DOSTAWA fabrycznie nowych wodomierzy w technologii ultradźwiękowego pomiaru wody zimnej ze zintegrowanymi modułami radiowymi.
2. DOSTAWA urządzeń dodatkowych służących do objazdowego odczytu radiowego, kompatybilnych z system radiowego odczytu funkcjonującym w ZUK Sp. z o.o. Kiełczów tj. Magnetyczna antena samochodowa do konwertera; Konwerter do odczytów zdalnych; Antena do wyprowadzania sygnału 2m.
3. Rozszerzenie oprogramowania READy Manager do ilości użytkowników min. 7500 szt. wraz ze wsparciem i licencją.
Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na Specyfikację Warunków Zamówienia (SWZ). Załączniki do SWZ winny być wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku, ściśle według warunków i postanowień zawartych w SWZ bez dokonywania w nich zmian lub skreśleń.
III Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Dostawę fabrycznie nowych wodomierzy w technologii ultradźwiękowego pomiaru wody zimnej ze zintegrowanymi modułami radiowymi;
1.2. Dostawę urządzeń dodatkowych służących do objazdowego odczytu radiowego, kompatybilnych z systemem radiowego odczytu funkcjonującym w ZUK Sp. z o.o. Kiełczów tj. Magnetyczna antena samochodowa do konwertera; Konwerter do odczytów zdalnych; Antena do wyprowadzania sygnału 2 m,
1.3. Rozszerzenie oprogramowania READy Manager, posiadanego i użytkowanego przez zamawiającego, do ilości użytkowników min. 7500 szt. wraz ze wsparciem i licencją.
według poniższego zestawienia:
Lp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ILOSC SZTUK
WODOMIERZE
1 DN 15 mm, Q3=2,5 m3/h, w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 110 mm, posiadający gwint króćców wodomierza G3/4" 410
2 DN 20 mm, Q3=2,5 m3/h, w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 130 mm, posiadający gwint króćców wodomierza Gl" 1100
3 DN 25 mm, Q3=6,3 m3/h, klasa wg MID min R160 w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 260 mm, posiadający gwint króćców wodomierza G5/4" 26
4 DN32 mm,Q3=10,0 m3/h, klasa wg MID min R160 w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 260 mm, posiadający gwint króćców wodomierza G5/4" 8
5 DN 40 mm, C>3= 16,0 m3/h, klasa wg MID min R160 w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 300 mm, posiadający gwint króćców wodomierza G2" 15
6 DN 50 mm, Q3=25,0 m3/h, klasa wg MID min Rl 60 w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 270 mm, posiadający znormalizowane połączenie kołnierzowe DN50 5
7 DN 65 mm, Q3=40,0 m3/h, klasa wg MID min Rl 60 w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 300 mm, posiadający znormalizowane połączenie kołnierzowe DN65 7
8 DN 80 mm, Q3=63,0 m3/h, klasa wg MID min R160 w każdej pozycji montażu, długość zabudowy 300 mm, posiadający znormalizowane połączenie kołnierzowe DN80 7
URZĄDZENIA DODATKOWE
9 Antena samochodowa do konwertera magnetyczna (odczyt objazdowy) 4
10 Antena do wyprowadzenia sygnału wodomierza, długości kabla minimum 2m, odporna na warunki atmosferyczne, możliwość montażu w zalanych studniach 5
11 Konwerter do odczytów zdalnych 4
OPROGRAMOWANIE
12 Rozszerzenie oprogramowania READy Manager do ilości użytkowników min. 7500 szt. min. 7500 tyś. użytkowników
13 Wsparcie i licencja do ilości użytkowników min. 7500 tyś wodomierzy (płatne jednorazowo) min. 7500 tyś. użytkowników
Z zastrzeżeniem, że:
a) ilość wodomierzy wskazanych w pkt. 1 ppkt. 1-8 może ulec zmianie, a uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego;
b) jednorazowe dostawy wodomierzy wskazanych w pkt. 1 będą realizowane w ilości nie mniejszej niż 100 szt.;
c) zakup urządzeń wskazanych w pkt. 1 ppkt. 9-11 uzależniony będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
2. Wymagania dotyczące dostarczanych wodomierzy: 2.1. fabrycznie nowe, z kompletem uszczelek, przystosowane do montażu bez wymogu stosowania
odcinków prostych przed i za wodomierzem, w każdej pozycji zabudowy (pion, poziom, skos) która nie
zmienia współczynnika dynamiki R; 2.2.z aktualną cechą legalizacyjną, którą nadano nie wcześniej niż w roku dostawy wodomierzy
do Zamawiającego, posiadające aktualne Zatwierdzenie Typu EWG lub certyfikat badania typu WE
według MID obowiązujące na terenie całej UE oraz Atest Higieniczny; 2.3.posiadające aktualny atest higieniczny PZH, a materiały z których wykonane są elementy wodomierza
mające kontakt z przepływającą wodą odporne na korozję wewnętrzną
i zewnętrzną lub zabezpieczone przed korozją poprzez odpowiednią obróbkę powierzchniową; 2.4. posiadające hermetycznie zamknięte elektroniczne liczydło odporne na wewnętrzne zanieczyszczenia i
zaparowania, w klasie szczelności IP 68 ze zintegrowanym modułem
o jednokierunkowej komunikacji radiowej, znormalizowanym standardzie M-Bus typ Cl nadający w
bezpłatnym paśmie o częstotliwości 868 MHz. Klasa szczelności IP 68 nie może wynikać z zalania elektroniki żywicą dielektryczną;
2.5. zintegrowany z wodomierzem moduł komunikacji bezprzewodowej przystosowany do zaszyfrowanej transmisji radiowej kluczem AES. Każdy wodomierz musi posiadać fabrycznie przypisany indywidualny klucz szyfrujący. Nie dopuszcza się rozwiązań wymagających stosowania nakładek radiowych montowanych bezpośrednio na wodomierzu;
2.6. moduł radiowy nie może posiadać osobnego numeru seryjnego;
2.7. moduł radiowy przystosowany do prowadzenia odczytów zarówno objazdowych jak i automatycznych przy użyciu konwerterów;
2.8. wodomierz wyposażony w złącze optyczne umożliwiające komunikację z przenośnym terminalem lub komputerem np. z wykorzystaniem głowicy do odczytu optycznego;
2.9. wbudowane rejestry pamięci:
- minimum 400 rejestrów dobowych (data; objętość; wystąpienie alarmu; przepływ maksymalny; przepływ minimalny; temperatura wodomierza - minimalna);
- minimum 30 rejestrów miesięcznych (data; objętość; data wystąpienia alarmu; kod alarmu; wielkość przepływu wstecznego; przepływ maksymalny; data wystąpienia przepływu maksymalnego; przepływ minimalny; data wystąpienia przepływu minimalnego; temperatura wodomierza - minimalna);
- minimum 40 ostatnich alarmów (przepływ ciągły, awaria instalacji, próba ingerencji w układ pomiarowy, osuszenie wodomierza, przepływ wsteczny);
2.10. wodomierz musi wykrywać i mierzyć przepływ wsteczny oraz zapisywać jego wartość w rejestrze, przepływ wsteczny nie może zmniejszać wartości zarejestrowanej objętości na tarczy wodomierza;
2.11. możliwość trwałego nadrukowania logo Zamawiającego, nr seryjny oraz datę legalizacji w roku dostawy;
2.12. każdy wodomierz musi mieć możliwość przyłączenia adaptera wysyłającego impuls elektryczny, co określa wartość przepływu (należy dołączyć kartę katalogową takiego urządzenia lub inny dokument jednoznacznie opisujący takie urządzenie) SCADA
2.13. do każdego wodomierza musi być możliwość przyłączenia zewnętrznej anteny; (należy dołączyć kartę katalogową takiej anteny lub inny dokument jednoznacznie opisujący)
2.14. korpus wykonany z kompozytu, mosiądzu lub stali nierdzewnej, nierozbieralny, nie podlegający regeneracji, o trwałości minimum 15 lat;
2.15. statyczny układ pomiarowy, ultradźwiękowy, bez części ruchomych i wirujących;
2.16. liczydło w postaci elektronicznego wyświetlacza z dokładnością wskazania pomiarów do 0,001 m3;
2.17. minimalna wysokości znaków wskazujących m3 musi wynosić 7 mm;
2.18. wodomierze całkowicie odporne na próby zakłócania pracy poprzez działanie zewnętrznego pola magnetycznego oraz mechaniczną ingerencję w układ pomiarowy;
2.19. zasilanie bateryjne, trwałość niewymiennej baterii min. 15 lat, przy zachowaniu stałego cyklu nadawania sygnału radiowego co maksymalnie 18 sekund;
2.20. wysokość wodomierza DN15 i DN20, z uwzględnieniem modułu radiowego, nie może przekraczać 70mm, dopuszczone długość: 130, 1 10mm;
2.21. próg rozpoczęcia pomiaru nie więcej niż dla wodomierzy:
o DN25, 5,5 I/h
o DN32, 8 l/h
o DN40, 16,0 l/h
o DN50, 25,0 l/h
o DN65, 40,0 I/h
o DN80, 63,0 l/h
2.22. dla wodomierzy DN 15 - DN20, Q3 2,5
o przepływ minimalny nie wyższy niż Ql < 25 l/h,
o strata ciśnienia przy przepływie Q3 nie może być wyższa niż 0,5 bar;
2.23. automatyczne załączenie radia po przepłynięciu przez część pomiarową wody;
2.24. informacje o aktywnych alarmach wyświetlane na tarczy wodomierza w postaci słownych komunikatów określających dany alarm;
2.25. możliwość legalizacji wodomierzy na terenie Polski przez okres min. 15 lat od daty produkcji;
2.26. gwarancja min. 24 miesiące. Dokumenty gwarancyjne oraz instrukcja obsługi w języku polskim;
2.27. wodomierze muszą współpracować z istniejącym u Zamawiającego systemem odczytu wodomierzy READY Manager.
3. Informacje dodatkowej
3.1. Realizacja dostaw częściowych nastąpi do 90 dni od dnia złożenia pisemnego zamówienia.
3.2. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
3.3.Fakturowanie częściowe, po każdej dostawie, na podstawie otrzymanej FV wystawionej przez Wykonawcę.
3.4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca załączy do oferty dokumenty w wersji papierowej:
3.4.1. Atesty Państwowego Zakładu Higieny (PZH) dopuszczające wodomierze do kontaktu z wodą pitną,
3.4.2. Dla wodomierzy niepodlegających ocenie zgodności aktualne Zatwierdzenie Typu Głównego Urzędu Miar lub Zatwierdzenie Typu EWG, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski,
3.4.3. Dla każdego rodzaju wodomierzy podlegających ocenie zgodności certyfikat badania typu WE i deklarację zgodności producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski,
3.4.4. Instrukcję eksploatacji w języku polskim.

Otwarcie ofert: 5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, sala konferencyjna, w dniu
06-06-2023 r. godz.830.
7. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
XI Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta.
3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 06-06-2023 r. godz.800.

Miejsce i termin realizacji:
IV Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji całości zamówienia - do dnia 31-03-2024 r.

Wymagania:
udzielenie zamówienia publicznego dla wartości zamówienia równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł. netto do wartości zamówienia nieprzekraczającej kwot określonych na podstawie art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz.1710 ze zm.), prowadzonego w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania regulacji ustawowych.
Zamawiający zaprasza do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł. netto
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania przetargowego bez podania przyczyny.
II Trvb udzjelenia zamówienia
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla wartości zamówienia równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł. netto do wartości zamówienia nieprzekraczającej kwot określonych na podstawie art. 3 ust.l ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz.1710 ze zm.), prowadzone jest w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień na wykonanie usług, dostawę towarów i roboty budowlane przez ZUK Sp. z o.o. zs. w Kiełczowie.
2. W sprawach nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Informacje dodatkowe :
3.1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3.3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzjelenia zamówień uzupełniających.
3.4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych wyłącznie w zakresie wariantu wykonania
przedmiotu zamówienia. 3.5.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. 3.6.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 3.7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3.8.Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium w formie poręczeń bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych.
2. Zamówienie będzie realizowane w dostawach częściowych, wynikających z aktualnego zapotrzebowania przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości umowy.
V Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
1.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI.
VI Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Na potwierdzenie spełniania warunków niezbędnych do udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:
1.1. oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert,
1.2. oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, 1.3.oświadczenie Wykonawcy, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z
wymogami ustawowymi,
1.4. w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt. 1.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
1.5.co najmniej 2 referencje od polskich przedsiębiorstw wodociągowych ze zrealizowanych dostaw na minimum 1000 szt. wodomierzy ultradźwiękowych do każdego odbiorcy w ostatnich 3 latach.
1.6. przynajmniej jedną referencję od polskiego przedsiębiorstwa wodociągowego dotyczącą przeprowadzonej po 5 latach użytkowania legalizacji wtórnej dla minimum 100 szt. wodomierzy ultradźwiękowych. Warunkiem jest, aby referencja zawierała informację, że 100% wodomierzy wróciło do ponownego użytkowania bez żadnej naprawy lub regeneracji.
1.7.co najmniej jedną referencję dotyczącą działającego od minimum 3 lat systemu automatycznych odczytów oferowanych typów wodomierzy. Referencja ma dotyczyć minimum 500 szt. odczytywanych automatycznie w roku 2022 wodomierzy z częstotliwością nie rzadziej niż raz na dobę.
Obsługa odczytów automatycznych i objazdowych ma się odbywać jednym systemem odczytu radiowego wodomierzy. Należy wskazać ilość posiadanych koncentratorów i mini koncentratorów.
1.8. przynajmniej jedną referencję potwierdzającą działanie w przedsiębiorstwach wodociągowych urządzeń z akustyczną detekcją wycieku.
1.9. przynajmniej jedną referencję potwierdzającą poprawne współdziałanie oferowanego systemu w przedsiębiorstwie wodociągowym pracującym w programie rozliczeniowym UNISOFT, posiadanego lub użytkowanego przez zamawiającego.
VII Sposób oraz osoby uprawnione do porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są przez strony postępowania pisemnie.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawców należy kierować na adres pocztowy i adres e-mail wskazany w Rozdziale I.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiającego będą kierowane na adres pocztowy i adres e-mail wskazany w ofercie.
4. W szczególnych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść SWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
5. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie taką informację zamieści na stronie internetowej oraz poinformuje wykonawców, którym przekazano SWZ, zgodnie z §20 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień na wykonanie usług, dostawę towarów i roboty budowlane przez ZUK Sp. z o.o. z siedzibą w Kiełczowie.
VIII Wymagania dotyczące wadium
1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium.
2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości tj. 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
3. Wadium ma być wniesione w pieniądzu.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BANK SPÓŁDZIELCZY W OLEŚNICY 36 9584 1021 2003 0302 0971 0001 z dopiskiem ,,WADIUM" i tytułem wpłaty: ,,Dostawa fabrycznie nowych wodomierzy w technologii ultradźwiękowego pomiaru wody zimnej ze zintegrowanymi modułami radiowymi, urządzeniami dodatkowymi wraz z rozszerzeniem oprogramowania READY Manager",
6. Wadium należy wpłacić, na rachunek, o którym mowa w pkt. 5, tak aby na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 06-06-2023 r. do godz. 800 - znajdowało się na koncie Zamawiającego.
7. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Zwrot lub utratę wadium określa Regulamin udzielania zamówień obowiązujący w ZUK Sp. z o.o. zs. w Kiełczowie.
IX Termin związania oferta
Wykonawca pozostanie związany ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty upływu terminu składania i otwarcia ofert.
X Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej przy użyciu nośników pisma nieulegąjących usunięciu bez pozostawiania śladów.
2. Oferta, a także wszelkie składane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru.
3. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć oryginalne pełnomocnictwo dla tych osób podpisane przez osoby wskazane w pkt. 2.
4. Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką.
5. Wszystkie zapisane strony ofert, w tym załączniki oraz wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę. Brak parafy powoduje uznanie poprawki za nieistniejącą.
6. W przypadku grupy podmiotów (konsorcjum) dla uznania ważności oferty konieczne jest ustanowienie pełnomocnika (,,lidera") do:
6.1. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia; lub
6.2.reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączenie dla niego odpowiedniego pełnomocnictwa do oferty.
7. Ofertę należy opakować kopertą zewnętrzną zaadresowaną na Zamawiającego oraz oznaczoną: ,,Dostawa fabrycznie nowych wodomierzy w technologii ultradźwiękowego pomiaru wody zimnej ze zintegrowanymi modułami radiowymi, urządzeniami dodatkowymi wraz z rozszerzeniem oprogramowania READY Manager".
8. Wszystkie kserokopie dokumentów dołączone do oferty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kserokopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
10. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. Zmiana oferty może być dokonana przez Wykonawcę przed upływem terminu do składania ofert z zastrzeżeniem:
11.1. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie powiadomić Zamawiającego o wprowadzeniu zmian lub o wycofaniu oferty - zawiadomienie takie, oznakowane powinno być w ten sam sposób jak koperta oferty, z dopiskiem ,,zamiana" (według wskazówek wskazanych poniżej) lub ,,wycofanie".
11.2. W przypadku złożenia przez Wykonawcę kompletnej oferty zamiennej (formularz ofertowy wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami) - oferta ta powinna posiadać dodatkowo dopisek na kopercie ,,Oferta zamienna (kompletna)".
11.3. W przypadku, gdyby Wykonawca chciał wykorzystać część dokumentów ze złożonej wcześniej oferty pierwotnej:
11.3.1 należy o tym poinformować w zawiadomieniu o wprowadzeniu zmian;
11.3.2. w ofercie zamiennej należy złożyć wówczas wszystkie dokumenty oferty, których treść ulega
zmianie, opisane na każdej stronie ,,ZAMIANA DOKONANA W DNIU.............." oraz spis dokumentów
oferty pierwotnej, które stanowić będą wraz z ofertą zamienną, kompletną całość ;
11.3.3. oferta taka powinna posiadać na kopercie dopisek ,,Oferta zamienna (uzupełnienia) -Dostawa fabrycznie nowych wodomierzy w technologii ultradźwiękowego pomiaru wody zimnej ze zintegrowanymi modułami radiowymi, urządzeniami dodatkowymi wraz z rozszerzeniem oprogramowania READY Manager".
11.4. elementy wykorzystywane z oferty pierwotnej muszą być spójne z ofertą zamienną - w przypadku rozbieżności lub niekompletności, Zamawiający nie będzie traktował tego jako błąd oczywisty, ale jako błąd dyskwalifikujący ofertę i zarówno oferta zamienna jak i pierwotna będą odrzucone.
11.5. wszystkie wymagania stawiane ofercie przetargowej dotyczą również oferty zamiennej.
12. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem, określonym w pkt. od 1 do 11 niniejszego Rozdziału SWZ, ponosi Wykonawca.
13. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993r., nr 47, poz. 211 ze zm.) powinny być umieszczone w kopercie z napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa" i zawierać uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa.
14. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być kompletna.
15. Cena oferty netto musi być podana cyfrowo i słownie. Podatek VAT będzie naliczony zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury VAT.
16. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
17. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej SWZ.
18. Oferta powinna zawierać:
18.1. wypełniony i podpisany formularz oferty (każda strona zaparafowana) wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego - Załącznik nr 1,
18.2. parafowany na każdej stronie tekst umowy wg załączonego wzoru, Załącznik, nr 2,
18.3. informacja dotycząca osoby wiodącej w realizacji zamówienia wraz z podaniem nr telefonu i adresu e-mail;
18.4.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
18.5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
18.6. referencje wystawione przez podmiot, dla którego zrealizowane zostało zamówienie (zgodnie z zapisem SWZ rozdział VI Warunki wymagane od Wykonawcy).
2. Doręczenie oferty do innego miejsca niż wskazanego w pkt. 1 nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty w sposób skuteczny.
4. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania po zawarciu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość otwarcia oferty, złożonej po terminie składania ofert, o którym mowa w pkt. 3, tylko w przypadku braku danych na kopercie, co uniemożliwiałoby zwrot oferty wykonawcy.
6. Kolejność otwierania ofert będzie zgodna z kolejnością rejestracji ich wpływu do Zamawiającego.
8. Podczas otwarcia ofert Zamawiający podaje nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.
9. Informacje, o których mowa w punkcie 8, kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz protokół z otwarcia ofert przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich pisemny wniosek oraz zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego www.zuk-kielczow.pl
XII Sposób obliczenia ceny
1. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty. Cena ta powinna obejmować zakres dostaw i pozostałych wymogów określonych w Rozdziale III SWZ i zawierać wszystkie elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: wodomierze, urządzenia dodatkowe i oprogramowanie (wraz z podziałem na wskazane przedmioty zamówienia) oraz szkolenia personelu Zamawiającego.
2. Cena wyrażona będzie w złotych polskich netto. Podatek VAT zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury VAT.
3. W zaoferowanej cenie realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zawarte wszelkie podatki i inne zobowiązania podatkowe wynikające ze stosownych ustaw.
XIII Kryteria oraz sposób oceny ofert
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następującego kryterium: cena - 100%.
2. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie w toku postępowania.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
4. Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji między Zamawiającym, a Wykonawcą, dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści złożonej oferty, w tym zwłaszcza zmiany ceny.
5. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
6. Zamawiający może wezwać Wykonawców, składających oferty, do ich uzupełnienia w formie pisemnej.
7. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XIV Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego podanej w Rozdziale I.
2. Po zamieszczeniu informacji na stronie internetowej Zamawiającego o wyborze oferty, Wykonawca, którego oferta została wybrana, zostanie poinformowany o miejscu i czasie podpisania umowy, lecz nie później niż 14 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej.
XV Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia dotyczącego należytego wykonania umowy.
XVI Ogólne warunki umowy
1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego SWZ.
2. Wzór umowy nie podlega negocjacjom, a złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
3. Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaje zawarta z chwilą podpisania jej przez obie strony.
4. Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964r, nr 16, poz. 93 ze zm).
XVII Żądanie wskazania w ofercie części zamówienia powierzonej podwykonawcom
1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz ze wskazaniem podwykonawców.
2. Zamawiający nie określa części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom.
3. Wykonawca odpowiada za działania, bądź zaniechania podwykonawców jak za swoje własne.

Uwagi:
XVIII Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z artykułem 13 ust. 1 i ust 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż w przypadku uczestniczenia w procesie udzielania zamówień: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Kiełczowie przy ul. Wilczyckiej 14, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000098993, NIP 8961198303, REGON 931976499. Może się Pan/Pani z Nami kontaktować poprzez numer telefonu 71 398 80 36 lub adres email: biuro@zuk-kielczow.pl.
2. Może Pani/Pan skontaktować się z naszym inspektorem danych osobowych pod adresem e-mail: iod@zuk-kielczow.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze jakim jest przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień na wykonanie usług, dostawę towarów i roboty budowlane obowiązującego w ZUK Sp. z o. o. w Kiełczowie, a także do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
4. Pani/Pana dane mogą zostać powierzone następującym podmiotom:
a. Dostawcom systemów informatycznych, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności działania systemów;
b. Podmiotom świadczącym na rzecz Administratora: usługi kurierskie, pocztowe, księgowe, prawnicze, doradcze, serwisowe;
c. Upoważnionym z mocy prawa podmiotom na udokumentowany wniosek;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez:
a. W procesie przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego -przez ten okres;
b. W okresie realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - przez ten okres;
c. W okresie po zakończeniu realizacji umowy, o której mowa w lit. b - przez okres, w którym Administrator będzie realizował cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, które są związane przedmiotowo z umową, o której mowa w lit. b lub obowiązkami wynikającymi z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, takich jak: przepisy podatkowe, ubezpieczeń majątkowych, dochodzenie odszkodowań i likwidacji szkód, ochrony praw autorskich, ubezpieczeń społecznych, o zasobie archiwalnym.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak jest również warunkiem uczestnictwa Pani/Pana w procesie udzjelenia zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
10. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Kontakt:
6. Osoby uprawnione do porozumiewania się z dostawcą:
6.1.Anna Berezowska - Kierownik Działu Inżynieryjnego i Obsługi Klienta, tel. kom. 531042546,
pełniąca nadzór ze strony Zamawiającego; 6.2. Daria Skolasińska-Oprzędek - Koordynator BOK, tel. 535565785,
w przypadku nieobecności pełniącj nadzór ze strony Zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.