Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sędziszów
ul. Dworcowa 20
28-340 Sędziszów
powiat: jędrzejowski
tel. 41 38 11 127 wew. 501
przetargi@sedziszow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sędziszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 41 38 11 127 we
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY FORMULARZ OFERTY
na wykonanie usługi poniżej 130 000 złotych [nazwa rodzaju zamówienia)
2. NAZWA ZADANIA
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sędziszów". Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją ww. zadania inwestycyjnego w branży elektrycznej - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami.
Inspektor nadzoru zobowiązany jest wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie, oraz uczestniczyć w odbiorach.
Zakres prac do nadzorowania w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sędziszów", obejmuje część nr 1 i część nr 2.
Cześć nr 1
wykonanie zgodnie z projektem technicznym opracowanym odrębnie dla każdego z obiektów wymienionych poniżej i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót:
Sędziszów, Ul. Dworcowa dz. Nr 1/7,1/16,156/1,156/16,156/17,
156/32, 323, 326/1, 330/1, 344/7, 344/8, 344/9, 597/1, 616/3, 646/2.
Sędziszów, Ul. Ogrodowa dz. Nr 405/25, 493/6, 494/1, 495/4, 496/1, 497.
Sędziszów, Ul. Orzechowa dz. Nr 157, 48/2, 84 Sędziszów, Ul. Leśna dz. Nr 597/1, 322/15
Sędziszów, łącznik od Ul. Przemysłowej do Ul. Klimontowskiei dz. Nr 507 Grazów w kierunku lasu dz. 128, 48/1 Boleścice droga gminna działka nr 63, 66/2, 67, 69/1
Część nr 2 -
Wykonanie w formule- zaprojektuj i wybuduj -odrębnie dla każdego z obiektów wymienionych Poniżej zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym:
Sędziszów, Ul. Ogrodowa Sędziszów, Ul. Leśna przy Obwodnicy Sędziszów, Ul. Gniewięcińska Sędziszów, Ul. Różana Sędziszów, Ul. Jagodowa Sędziszów, Ul. Wrzosowa Sędziszów, Ul. Makowa Sędziszów, Ul. Majowa
Sędziszów, Ul. Dworcowa (przy blokach ,,DUO PARK")
Sędziszów, Ul. Widokowa
Sędziszów, Ul. Wspólna
Sędziszów, Ul. Na Wzgórzu
Sędziszów, Ul. Działkowa
Sosnowiec, Ul. Brzozowa
Boleścice od drogi powiatowej do przystanku PKP Krzcięcice
Dla obiektów Sędziszów, Ul. Widokowa , Ul. Wspólna , Ul. Na Wzgórzu poza budową oświetlenia ulicznego w formule zaprojektuj i wybuduj- zaprojektowanie i wykonanie
kanału technologicznego dla światłowodów odrębnie dla każdego obiektu.
Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją robót.
6. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie m.in. następujące obowiązki:
1) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane;
2) dokładną znajomość dokumentacji projektowej /PFU oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami;
3) zapewnienie ciągłości nadzoru na terenie budowy. Czas pracy inspektora winien być dostosowany do pracy Wykonawcy. Zamawiający wymaga pobytu inspektora nadzoru
w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż
jeden raz w tygodniu.
W przypadku braku możliwości przybycia na teren budowy Wykonawca obowiązany jest zapewnić zastępstwo inspektora nadzoru. Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny, a to znaczy, że wszystkie czynności wymagające obecności inspektora nadzoru poza wskazanym limitem nie zwalniają go z obecności podczas tych czynności;
4) kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace realizowane są przez osoby lub podmioty zgłoszone Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego;
5) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót realizowanych w ramach zadania, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy i kalkulację zaoferowanej ceny zgodnie z PFU oraz wydzieloną szczegółową kalkulację za wykonanie kanału technologicznego dla światłowodów dla obiektów Ul. Widokowa, Ul. Wspólna, Ul. Na Wzgórzu oraz zweryfikowanie powyższych dokumentów;
6) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania prac przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
7) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacją techniczną wykonywania i odbioru robót, PFU, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej;
8] w ramach uprawnień wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.) - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy;
9) podejmowanie i ponoszenie odpowiedzialności za decyzje, w sprawach związanych z jakością i postępem robót;
10) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a także PFU.
Inspektor nadzoru nie może samodzielnie bez zgody Zamawiającego podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Sędziszów; 11] organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę;
12) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art. 10 ustawy Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązek sprawdzenia czy przedstawione przez Wykonawcę materiały są zgodne z kartami katalogowymi;
13) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad
w wykonywanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nie usunięcia tych wad;
14) egzekwowanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem, zgłoszeniem lub pozwoleniem na budowę;
15) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytku;
16) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorów końcowych a w ramach tych czynności, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad. Przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz sprawdzonej
i zaakceptowanej dokumentacji powykonawczej;
17) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia;
18) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz
o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej i PFU;
19) nadzór nad realizacją ewentualnych robót nieujętych w dokumentacji przetargowej, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji inwestycji. W przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót sporządzić protokoły konieczności;
20) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;
21) udział w uzgadnianiu dokumentacji projektowej na etapie prac projektowych,;
22) rozpoznanie, opiniowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, spisywanie protokołów konieczności;
23) poświadczenie terminu zakończenia robót;
24) informowanie o zagrożeniu nieterminowej realizacji poszczególnych prac wynikających z harmonogramu, jak również terminu końcowego;
25) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron;
26) rozliczenie umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron;
27) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska;
28) potwierdzenie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości zrealizowanej inwestycji do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy;
29) przygotowanie i załatwianie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych
z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji;
30) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą;
31) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli,
32) zlecanie usunięcia robót niewłaściwie wykonanych lub wykonanych poniżej obowiązującego standardu wykonania,
33) monitoring, kontrola, w zakresie rzeczowym i finansowym postępów w realizacji zadania;
34) Inspektor Nadzoru i Zamawiający zobowiązują się do bezzwłocznego, tj. najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych, przekazywania sobie wszelkich informacji i oświadczeń istotnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i zadania inwestycyjnego;
35) kontrolowanie wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru;
36) rozliczenie budowy z Wykonawcą robót;
37) rozliczenie budowy z Zamawiającym;
38) branie udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
39) kontrola prac podczas demontażu wszelkich urządzeń i jakichkolwiek innych elementów podlegających wymianie oraz ich przekazania protokolarnego Zamawiającemu;
40) po zakończeniu etapu inwestycyjnego sprawdzenie jakości i kompletności przygotowanych przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych dokumentów odbiorowych niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania, w ilościach i zakresie jaki wynika z prawa budowlanego.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do bezpośredniego uczestnictwa i nadzorowania robót budowlanych i prac, celem właściwej realizacji ww. zadania.

CPV: 71247000-1, 71248000-8, 71520000-9

Dokument nr: RDG.271.2.2023

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 07.06.2023 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 9:30 pok. 27, I piętro, budynek B.

Składanie ofert:
9. Miejsce i sposób złożenia oferty:
1. Ofertę należy sporządzić na druku załączonym do Zaproszenia.
2. Ofertę można składać:
o osobiście w formie pisemnej, na załączonym formularzu do Zaproszenia
w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisem: ,,Oferta -Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sędziszów RDG.271. 2. 2023" w sekretariacie, pokój nr 22 na I piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Sędziszowie, Ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów,
o pocztą w zapieczętowanej kopercie, opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisem: " Oferta-Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy SędziszówRDG.271.2.2023" na adres : Urząd Miejski w Sędziszowie, Ul. Dworcowa 20, 28- 340 Sędziszów, na załączonym formularzu do Zaproszenia,
o pocztą elektroniczną (zeskanowany i podpisany formularz oferty do Zaproszenia) na adres: e-mail: przetargi@sedziszow.pl z tematem ,,-."Oferta - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sędziszów.
10. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 07. 06.2023 ogodz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin realizacji umowy
1. Termin wykonania nadzoru inwestorskiego: po podpisania umowy i rozpoczęciu robót przez Wykonawcę.
2. Zakończenie: po odbiorze końcowym robót budowlanych i sprawdzeniu dokumentacji rozliczeniowej przedłożonej przez Wykonawcę robót budowlanych.
3. Termin świadczenia usługi nie może być krótszy niż umowa zawarta z Wykonawcą na roboty budowlane.
4. Termin świadczenia usługi może ulec wydłużeniu na okres ostatecznego zakończenia zadania tj. końcowego odbioru robót budowlanych.

Wymagania:
4. Wartość robót budowlanych.
Wartość robot budowlanych wynikająca z przeprowadzonego przetargu w trybie podstawowym na realizację inwestycji pn. ,,Budowa oświetlenia ulicznego na trenie gminy Sędziszów" (znak RDG.271.1.2023] wynosi: 2 923 882,20 zł brutto.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy:
1. złożą:
- ofertę cenową wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających nadane uprawnienia budowlane,
-załączą do niej: ,,
- ,,wykaz usług"- Załącznik nr 2,
- ,,wykaz osób" -Załącznik nr 3
2. wykażą się zdolnościami technicznymi lub zawodowymi:
a) wykaz wykonanych robót:
Na podstawie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług polegających na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych (załącznik nr 2) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnienie funkcji inspektora nadzoru na co najmniej dwóch inwestycjach polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci elektroenergetycznej, oświetlenia ulicznego lub modernizacji oświetlenia ulicznego o minimalnej wartości dla każdej roboty budowlanej 1 000 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na podstawie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 3,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobą: oposiadającą uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
odoświadczenie zawodowe min. 3 lata w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w kierunku nadzorowania budowy, przebudowy, rozbudowy sieci elektroenergetycznej, oświetlenia ulicznego lub modernizacji oświetlenia ulicznego.
o Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza a była złożona w formie skanu będzie zobowiązany do dostarczenia oferty w oryginale za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
o Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie oferty nieoznaczonej wyraźnie i niezaadresowanej zgodnie z wymogami punktów poprzedzających.
2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą podlegały rozpatrzeniu.
3. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i wypełnić w sposób czytelny na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym długopisem bądź niezmywalnym atramentem dużymi drukowanymi literami.
5. Wszelkie poprawki i zmiany w tekście Formularza oferty muszą być parafowane przez osobę /osoby podpisujące ofertę opatrzone datami ich dokonania.
6. Wykonawca określi cenę w walucie krajowej (w PLN].
7. Cenę ofertową należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową. Ofertowa cena powinna obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia.
11. KRYTERIA OCENY OFERT:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować kryterium najniższej ceny - Cena: 100%
W przypadku złożenia ofert przez dwóch różnych Wykonawców o tej samej cenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do ponownego złożenia oferty przy czym zaproponowana cena nie może być wyższa niż podana w ofercie.
12. WARUNKI PŁATNOŚCI: rozliczania pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą za wykonanie przedmiotu umowy następować będą na zasadach określonych w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego - projekcie umowy.
13. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferenta, bez podania uzasadnienia. Złożenie oferty równoznaczne jest z akceptacją faktu, iż Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w związku z unieważnieniem postępowania, w tym także kosztów poniesionych przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.
W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień brakujących dokumentów dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień/uzupełnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
W uzasadnionych przypadkach przed terminem składania ofert, Zamawiający może dokonać zmiany treści zapytania ofertowego. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie: 1] oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym niezwłocznie informuje Wykonawcę.
Zamawiający odrzuca oferty jeżeli:
1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści - dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny oferty,
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanej oferty, w terminie wskazanym w wezwaniu Zamawiającego,
5) Wpłynęła po terminie składania ofert.
Postępowanie jest prowadzone w celu udzjelenia zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr BM. 120.53.2021 Burmistrza Sędziszowa z dnia 21 czerwca 2021 roku w sprawie procedur udzielania zamówień publicznych, stosowanych w Urzędzie Miejskim, o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych. Do
niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710)

Uwagi:
14. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO" - Dz. Urz. UE L 119/1), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie jest Burmistrz Sędziszowa, 28-340 Sędziszów, ul. Dworcowa 20.
2. Jeśli ma Pani/Pana pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Sędziszowie, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Centrum Zabezpieczania Informacji Sp. z o.o - Sylwester Cieśla, ul. Wrzosowa 15 lok.14, 25-211 Kielce, email: iod@czi24.pl. Tel. 512 666 944.
3. Administrator danych osobowych - Burmistrz Sędziszowa - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie:
Obowiązujących przepisów prawa/zawartych umów/ wcześniej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na gminie Sędziszów/Urzędzie Miejskim w Sędziszowie
b. realizacji umów zawartych z kontrahentami Gminy Sędziszów
c. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt. 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Sędziszów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Sędziszowa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) prawo do przenoszenia danych,
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art.. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Sędziszowie, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, której dane dotyczą, podanie przez Panią /Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane, tj. dane osobowe konkretnej osoby nie będą analizowane w taki sposób, Abt stworzyć dokładny opis jego preferencji i cech, jak to tylko możliwe.

Kontakt:
15. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Maria Chyła tel. 41 38 11 127 wew. 501.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.