Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1272z dziś
7123z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa efektywności energetycznej w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa efektywności energetycznej w budynku

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Siennica
ul. Mińska 33
05-332 Siennica
powiat: miński
gmina@ugsiennica.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siennica
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na wykonanie zadania pn.: ,,Poprawa
efektywności energetycznej w budynku Szkoły Podstawowej im. Zawiszy Czarnego w Żakowie".
II. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana w budynku Publicznej szkoły Podstawowej im. Zawiszy
Czarnego w Żakowie, Żaków 48A następujących okien:
a) 16 okien o symbolu O4 z zestawienia stolarki okiennej. Wymiana na piętrze budynku.
b) 13 okien o symbolu O10 z zestawienia stolarki okiennej. Wymiana na parterze budynku.
2. Zestawienie stolarki okiennej stanowi załącznik nr 4 zapytania ofertowego.
3. Okna stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad
fizycznych i prawnych, posiadać wymagane atesty, deklaracje lub certyfikaty zgodności z Polskimi
Normami i innymi wymaganiami dla wyrobów budowalnych, w tym stolarki okiennej.
4. Wykonawca po zapoznaniu się z Zapytaniem ofertowym, a przed sporządzeniem oferty
samodzielnie dokona pomiarów otworów okiennych oraz zdobędzie wszelkie niezbędne
informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty.
5. W celu wykonania pomiarów należy umówić się telefonicznie z Dyrekcją Szkoły Podstawowej
w Żakowie tel. 25 757 22 70.
6. Okna muszą być wykonane w pakiecie trzyszybowym.
7. Zamontowane okna powinny wykazywać współczynnik przenikania ciepła 0,9 W/m2K.
8. Okna z PVC w kolorze białym.
9. Okna wyposażone w nawiewniki.
10. Ostateczny podział, otwieranie oraz miejsca umiejscowienia klamki do uzgodnienia z
użytkownikiem.
11. Podokienniki zewnętrzne z blachy 0,7 mm z boczkami PVC w kolorze blachy - kolor uzgodnić z
użytkownikiem.
12. Wykonawca zobowiązuje się, że na własny koszt dokona utylizacji starych okien.
113. Wymiana stolarki okiennej obejmuje następujące prace:
a) demontaż starych okien i ich utylizacja,
b) poprawne mocowanie nowych okien wraz z piankowaniem z uwzględnieniem istniejących
starych parapetów wewnętrznych,
c) obróbka okien przy użyciu tynku i malowanie glifów,
d) regulację okien.

Dokument nr: RR.7013.5.2023.JC

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 czerwca o godz. 10.30.

Składanie ofert:
V. Termin i miejsce składania ofert
1. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Siennicy Ul. Mińska 33, 05-332 Siennica w zamkniętej
kopercie z dopiskiem ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynku Szkoły Podstawowej im.
Zawiszy Czarnego w Żakowie - oferta nie otwierać" do dnia 12 czerwca 2023 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
Zakończenie do dnia 28 sierpnia 2023 r. Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę odbioru
końcowego.

Wymagania:
Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej zwanej ustawa Pzp, a jego
treść została określona na podstawie Zarządzenia Nr RO.0050.9.2021 Wójta Gminy Siennica
z dnia 7 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Siennica
zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł.
IV. Kryteria oceny ofert
1. Kryterium oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:
Cena brutto - 100 %
2. Najkorzystniejszą ofertą w danej części będzie oferta z najniższą ceną brutto, nie podlegająca
odrzuceniu.
3. Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymaganiom określonym
w niniejszym zapytaniu ofertowym.
4. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy za wykonanie zamówienia jest wynagrodzeniem
ryczałtowym.
5. Cena za wykonanie zamówienia zawiera w sobie koszt demontażu i utylizacji starych okien,
dostawy, montażu i obróbki nowych okien.
6. Cenę należy podać z rozbiciem na cenę 1 szt. okien O4 i O10.
7. Na formularzu ofertowym należy także wskazać cenę 1 szt. okna O1, których zakup nastąpi w
sytuacji posiadania przez Zamawiającego wolnych środków finansowych.
VI. Sposób przygotowania oferty
1.
Oferta musi zawierać:
1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1);
2) Oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. s o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) (załącznik nr 2)
2. Oferty niekompletne, nieczytelne, lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste błędy rachunkowe oraz pisarskie, zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu, w przypadku braku środków na
wykonanie zapytania ofertowego, tj. zmniejszenie ilości okien podlagających wymianie.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zakresu, w przypadku wolnych środków na
wykonanie zapytania ofertowego, tj. wymianę dodatkowych okien O1 (na piętrze budynku).
4. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania be podania przyczyny.
25. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
VIII.
Zapytania o przedmiot zamówienia
Pytania
dotyczące
przedmiotu
zamówienia
j.chrzanowska@ugsiennica.pl
należy
kierować
na
adres
e-mail:

Uwagi:
IX.
Klauzula Informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie",
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Siennica - reprezentowany
przez Wójta (adres: 05-332 Siennica ul. Mińska 33, e-mail: gmina@ugsiennica.pl, nr tel. 25 757 20
20).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@ugsiennica.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym
z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc
od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na
podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu
działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w
związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020
r. poz. 713 z późn. zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora,
mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie
administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług
informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o
finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych
jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
? dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia
przetwarzania,
? w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia
służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
? na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c Rozporządzenia.
310. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie
żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania
danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie
udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia,
o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega
Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.