Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie i konserwacja cmentarzy wojennych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie i konserwacja cmentarzy wojennych

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Cybinka
ul. Szkolna 5
69-108 Cybinka
powiat: słubicki
68 391 14 40 wew. 5
zamowienia@cybinka.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Cybinka
Wadium: ---
Nr telefonu: 68 391 14 40 wew. 5
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,UTRZYMANIE I KONSERWACJA CMENTARZY WOJENNYCH W M. CYBINKA PRZY UL. LWOWSKIEJ I UL. BIAŁKOWSKIEJ"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
,,Utrzymanie i konserwacja cmentarzy wojennych w m. Cybinka przy Ul. Lwowskiej i Ul. Białkowskiej"
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot umowy obejmuje utrzymanie i konserwację cmentarzy wojennych w m. Cybinka przy Ul. Lwowskiej i Ul. Białkowskiej, w tym m.in.:
a) koszenie trawy na terenie cmentarzy,
b) grabienie skoszonej trawy,
c) grabienie liści i skoszonej trawy,
d) cięcie i formowanie żywopłotu,
e) wywóz nieczystości stałych (trawy, liści, pędów żywopłotu, gałęzi, chwastów i ich utylizacja,
f) czyszczenie pomników.

Dokument nr: RZP-II.271.36.2023

Składanie ofert:
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty na adres: Gmina Cybinka, Ul. Szkolna 5, 69 - 108 Cybinka, poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@cybinka.pl, faksem na nr: 68 411-37-39, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Gmina Cybinka, Ul. Szkolna 5, 69 - 108 Cybinka do dnia 12 czerwca 2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 10 grudnia 2023 r. lub po wyczerpaniu kwoty brutto w wysokości 46 000,00 zł; w zależności, która z okoliczności wystąpi jako pierwsza.

Wymagania:
3. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza* możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza* możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1.
2. Oferta powinna być:
a. opatrzona pieczątką firmową,
b. posiadać datę sporządzenia,
c. zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
d. podpisana czytelnie przez wykonawcę.
3. Do oferty należy dołączyć:
a. oświadczenie poświadczające uprawnienia do wykonania zamówienia oraz braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika nr 2.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. Oferent zostanie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 11 lipca 2023 r. (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert).
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca określa cenę oferty w walucie krajowej (PLN).
2. Cenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Wykonawcy należy się wynagrodzenie wynikające z rzeczywistej ilości wykonanych prac. Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń o wypłatę wynagrodzenia maksymalnego w przypadku, gdy wysokość wynagrodzenia należnego, z uwagi na mniejszą ilość wykonanych prac, będzie niższa.
4. Wynagrodzenie jednostkowe, podane przez Wykonawcę w formularzu oferty, jest wynagrodzeniem ryczałtowym, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca zobowiązany jest do wykonania z należytą starannością wszelkich prac i czynności niezbędnych do kompletnego wykonania przedmiotu umowy, w tym do poniesienia ryzyka z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływań innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
VII. OCENA OFERT
1. Ocenie będą podlegały oferty zawierające wszelkie dokumenty wskazanie w pkt IV.
2. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
a. Cena - 100,00 %
3. W przypadku dwóch lub więcej ofert z tą samą ceną Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych negocjacji cenowych z Wykonawcami.
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez zawarcia umowy bez podania przyczyny.
2. Zamawiający zamyka postępowanie bez zawarcia umowy, również w przypadku, gdy:
a. nie została złożona żadna oferta,
b. żadna ze złożonych ofert nie odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Cybinki (adres: Urząd Miejski w Cybince ul. Szkolna 5, 69-108 Cybinka, telefon kontaktowy: 68 391 14 40, adres email: sekretatriat@cybinka.pl).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634 z późn. zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
? dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
? w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
? na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
X. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Dodatkowych informacji udziela:
- Damian Sylwestrzak - Zastępca Kierownika Referatu Inwestycji, Zagospodarowania Przestrzennego, w Urzędzie Miejskim w Cybince pod numerem telefonu 68 391 14 40 wew. 5.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.