śląskie (Katowice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Puszcza Mariańska)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Bielsko-Biała)
śląskie (Radlin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa narzędzi i elektronarzędzi |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Generała Władysława Andersa 47 44-121 Gliwice powiat: Gliwice 4wog.kancelaria@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/4wog/public/postepowanie?postepowanie=47867101 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części: Część 1 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Gliwice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, o Załącznik nr 4 do SWZ - Formularze cenowe dla każdej części Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części: Część 2 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Bytom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, o Załącznik nr 4 do SWZ - Formularze cenowe dla każdej części Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części: Część 3 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Tarnowskie Góry Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, o Załącznik nr 4 do SWZ - Formularze cenowe dla każdej części Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części: Część 4 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Katowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, o Załącznik nr 4 do SWZ - Formularze cenowe dla każdej części Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części: Część 5 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Opole Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, o Załącznik nr 4 do SWZ - Formularze cenowe dla każdej części Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części: Część 6 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Bielsko-Biała Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, o Załącznik nr 4 do SWZ - Formularze cenowe dla każdej części Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i elektronarzędzi dla 4 WOG Gliwice w podziale na 7 części: Część 7 - Zakup z dostawą narzędzi i elektronarzędzi do SOI Lubliniec Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, o Załącznik nr 4 do SWZ - Formularze cenowe dla każdej części CPV: 44510000-8, 44511500-0 Dokument nr: 2023/BZP 00241358, 4WOG.1200.2712.47.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/4wog 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/4wog 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. 3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/4wog 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. 6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania. 7. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. 8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 9. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia: - posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania: - w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek - w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP): a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning. 10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 11. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 12. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest bezpłatne. Więcej informacji znajduje się w rozdz. VII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: o 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, Ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238; o Portal PZP Sp. z o.o., Ul. P. Bardowskiego 4 lok. U2, 35 - 005 Rzeszów. b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.47.2023 prowadzonym w trybie podstawowym. d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. o Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. o zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu do ich wniesienia. Więcej informacji znajduje się w rozdz. XXII SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/4wog/public/postepowanie?postepowanie=47867101 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 08:30 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/4wog Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2023