dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Płock)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z doposażeniem szkół w symulatory rowerów |
Data zamieszczenia: | 2023-05-31 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI pl. Władysława Łokietka 1 87-880 Brześć Kujawski powiat: włocławski (54)2316310, faks (54)2316324 urzad@brzesckujawski.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Brześć Kujawski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (54)2316310, faks (5 |
Termin składania ofert: | 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z doposażeniem szkół w symulatory rowerów Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1) Budowa miasteczka ruchu drogowego przy Brzeskim Centrum Kultury i Historii Przedmiot zamierzenia budowalnego obejmuje budowę miasteczka ruchu drogowego. Obszar przeznaczony pod lokalizację miasteczka ruchu drogowego stanowi własność Gminy Brześć Kujawski i znajduje się przy budynku użyteczności publicznej - Brzeskim Centrum Kultury i Historii "WAHADŁO", przy Ul. Kolejowej 44, na działce o nr ewidencyjnym 83/10, obręb Miasto Brześć Kujawski 2. Działka zlokalizowana jest przy drodze wojewódzkiej DW 268 oraz sąsiaduje z drogą krajową nr DK 62. W obszarze oddziaływania inwestycji, znajdują się 2 przejścia dla pieszych (jedno na drodze wojewódzkiej, drugie na drodze krajowej). Na placu miasteczka ruchu drogowego - "jezdnie i chodniki" przeznaczone do ruchu pieszego i rowerowego, wykonane zostaną z nawierzchni asfaltowej w kolorze neutralnym oraz częściowo malowanego na kolor czerwony. Proponowana budowa miasteczka ruchu drogowego umożliwi urządzenie na tym terenie placu szkoleniowego do ćwiczeń zachowań w ruchu drogowym. Miasteczko powstanie na potrzeby szkoleniowe szkół z terenu gminy Brześć Kujawski. Powstały w wyniku realizacji projekt, będzie udostępniany głównie szkołom podstawowym, nieodpłatnie. Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu pieszych i innych uczestników ruchu, poprzez zwiększenie świadomości uczniów o ruchu drogowym i przeprowadzanie ćwiczeń terenowych, a także umożliwi przygotowanie do egzaminu oraz jego przeprowadzenie kartę rowerową/ motorowerową. Na tym terenie będzie również możliwość doskonalenia jazdy na rowerze, czy hulajnodze. W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach. Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej. Termin wykonania: 09-2023 r. Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót). Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax). Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Część 2) Doposażenie szkół w symulatory rowerów W ramach realizacji inwestycji dostarczone zostaną 4 komplety symulatorów szkoleniowych roweru. Symulatory szkoleniowe rozlokowane zostaną w 4 szkołach podstawowych na terenie Gminy Brześć Kujawski (po jednym symulatorze przeznaczonym dla każdej ze szkół): - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Łokietka (ul. Królewska 21, 87-880 Brześć Kujawski, działka nr ewidencyjny 226/8, 227/1, obręb ewidencyjny Miasto Brześć Kujawski 2), - Zespół Szkół Nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego (ul. Konarskiego 63, 87-880 Brześć Kujawski, działka nr ewidencyjny 297/1, obręb ewidencyjny Miasto Brześć Kujawski 1), - Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Wieńcu (ul. Szkolna 1, 87-880 Brześć Kujawski, działka nr ewidencyjny 265/1, obręb ewidencyjny Wieniec), - Szkoła Podstawowa w Brzeziu im. Leopolda Juliana Kronenberga (Brzezie 63, 87-880 Brześć Kujawski, działka nr ewidencyjny 65/2, obręb ewidencyjny Brzezie). Symulator szkoleniowy roweru jest urządzeniem przeznaczonym do użytkowania w placówkach szkolących dzieci i młodzież w zakresie bezpiecznego poruszania się rowerem po drogach publicznych. Symulator umożliwia: - bezstresową naukę kierowania rowerem w ruchu drogowym, - obniżenie kosztów szkolenia, - szkolenie niezależnie od warunków atmosferycznych na zewnątrz - naukę podejmowania decyzji podczas kierowania rowerem, - naukę zasad pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach, - naukę zachowania na drodze w niekorzystnych warunkach atmosferycznych (np. mgła, noc, deszcz, śnieg). dodatkowo: - symulacja jazdy po spożyciu alkoholu (0,5/1/2 promile) włączana na stałe lub o wartości zmieniającej się dynamicznie Symulator kontroluje następujące zachowania ucznia: - zatrzymanie się na STOPIE, - zachowanie wobec sygnalizacji świetlnej, - zachowanie wobec innych użytkowników drogi, - zachowanie wobec pieszych, - prędkość jazdy na odcinkach gdzie jest ona ograniczona. Opisy błędów są wyświetlane na ekranie, a ponadto zapisywanie w raporcie dostępnym po zakończeniu ćwiczenia (po podłączeniu drukarki jest możliwość łatwego wydruku raportu). Wymiary symulatora przygotowanego do pracy: (szer. x dł. x wys.): (+/- 100 mm) 2200 x 3200 x 1600 mm. Zamawiający wymaga transportu, montażu, uruchomienia i przeszkolenia z obsługi. W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach. Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej. Termin wykonania: 09-2023 r. Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót). Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie będzie współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. CPV: 45111200-0, 45233220-7,45212140-9, 34150000-3 Dokument nr: 2023/BZP 00241555, BI.II.271.21.2023.KO Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuję, że: 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; 2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-19 09:30 Miejsce składania ofert: http://e-propublico.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024