Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
413z dziś
6528z ostatnich 7 dni
25035z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup systemu do transmisji sesji oraz systemu konferencyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup systemu do transmisji sesji oraz systemu konferencyjnego

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
Plac Wolności 25
42-440 Ogrodzieniec
powiat: zawierciański
tel: (32) 6709700, (32) 6709721
oferty@ogrodzieniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ogrodzieniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: (32) 6709700, (
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup systemu do transmisji sesji oraz systemu konferencyjnego
I. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu do transmisji sesji, systemu konferencyjnego, montaż i konfiguracja dostarczonego sprzętu oraz dzierżawa serwera służącego do transmisji, retransmisji oraz do elektronicznej dystrybucji materiałów przedsesyjnych.
2. Szczegółowe parametry techniczne sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, kompletny (posiadający wszelkie akcesoria, przewody niezbędne do jego użytkowania), gotowy do użytku, wolny od wad technicznych i jakościowych oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów prawa.

CPV: 32360000-4, 32340000-8, 32330000-5, 48820000-2

Dokument nr: ZP.271.1.96.2023

Otwarcie ofert: 7. Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia ofert z udziałem Wykonawców.

Składanie ofert:
3. Oferty na formularzu ofertowym dołączonym do Zaproszenia należy składać do dnia 07.06.2023 r. do godz. 10:00 w formie:
a) elektronicznej (w formie skanów) na e-mail: oferty@ogrodzieniec.pl LUB
b) papierowej na adres: Urząd Miasta i Gminy w Ogrodzieńcu, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, Kancelaria pokój nr 2 - decyduje data wpływu do Urzędu.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: do 20 czerwca 2023 r.
4. Miejsce dostawy (po wcześniejszym ustaleniu terminu i godz. dostawy z Zamawiającym): Sala Narad Rady Miejskiej (,,Trójbudynek" w Ogrodzieńcu), Plac Wolności 42, 42-440 Ogrodzieniec. Osoba odpowiedzialna za realizację: Pan Piotr Kaczkowski tel. 667 211 687.

Wymagania:
na podstawie Regulaminu wewnętrznego UMiG Ogrodzieniec o wartości szacunkowej nie przekraczającej 130 000 zł
zgodnie z Regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień nieobjętych ustawą Prawo zamówień publicznych
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z:
a) kartami gwarancyjnymi / certyfikatami CE / deklaracjami zgodności;
b) instrukcjami obsługi i dokumentacją techniczną oferowanego sprzętu w języku polskim;
c) dokumentami określającymi zasady świadczenia usług przez autoiyzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na zaoferowany sprzęt - 24 miesiące.
II. Kryteria i termin wykonania
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena -100 %
Kryterium ,,Cena" będzie liczone w następujący sposób: najwyższą liczbę punktów za to kryterium (100 pkt) otrzyma oferta o najniższej cenie brutto, pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do wzoru:
najniższa zaoferowana cena brutto
A =....................----------------.................x 100 punktów
cena brutto oferty badanej
2. Cenę oferty należy podać łącznie z należnym podatkiem VAT - cena brutto, wraz ze wskazaniem stawki (procentowej) podatku VAT i jej wartości.
III. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących warunków udziału w postępowaniu.
IV. Miejsce i termin składania ofert.
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę oraz ponosi on wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.
Ofertę należy umieścić w nieprzejrzystej i szczelnie zamkniętej kopercie oraz opisać nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą i adresem Zamawiającego, a także napisem ,,Zakup systemu do transmisji sesji oraz systemu konferencyjnego'" (Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za oferty złożone w innym miejscu).
4. Zawartość oferty:
a) formularz ofertowy zgodny z treścią Załącznika nr 2 do Zaproszenia;
b) oświadczenie dot. wykluczenia z konkursu zgodne z treścią Załącznika nr 3 do Zaproszenia;
c) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego - o ile dotyczy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oiyginałem notarialnie. W przypadku przesyłania dokumentów e-mailem, Zamawiający dopuszcza skan pełnomocnictwa.
5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę, wymaga to jednak złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia Wykonawcy.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. Omyłki, wyjaśnienia oraz uzupełnienia oferty
1. Zamawiający poprawi w ofercie: omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
2. Za omyłkę rachunkową Zamawiający uzna:
a) wszystkie omyłki w działaniach arytmetycznych na liczbach;
b) omyłki polegające na rozbieżności w cenie oferty wpisanej liczbowo i słownie, przyjmując za poprawny zapis, który wynika z poprawnie wykonanych obliczeń arytmetycznych.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw.
4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzieli wyjaśnień (za brak wyjaśnień zostanie uznane również złożenie wyjaśnień lakonicznych, ogólnikowych, niepopartych dowodami), o których mowa powyżej.
5. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VI. Podstawy odrzucenia oferty
Zamawiający odrzuci ofertę:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona niezgodnie z procedurą określoną przez Zamawiającego;
3) jeżeli jej treść nie odpowiada treści określonym w OPZ, wzorze umowy czy innych dokumentach zamówienia;
4) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
5) jeżeli zawiera niemożliwe do poprawienia błędy w obliczeniu ceny;
6) nieważną na podstawie odrębnych przepisów.
VII. Inne postanowienia.
1. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.

2. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich.
3. Warunki płatności:
a) płatność zostanie zrealizowana przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze VAT znajdujący się w bazie podatników VAT na tzw. ,,białej liście", w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT;
b) podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo-odbiorczy (przygotowany przez Wykonawcę) podpisany przez przedstawicieli obu Stron;
c) Adresatem i Odbiorcą faktur jest Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec;
d) datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego;
e) Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatność za faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w oparciu o art. 108 a ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
f) Wykonawca oświadcza, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany na fakturze jest rachunkiem, dla którego zgodnie z Rozdziałem 3 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. -Prawo Bankowe, prowadzony jest rachunek VAT;
g) W przypadku wskazania na fakturze rachunku bankowego nieujawnionego w wykazie podatników VAT, Zamawiający uprawniony będzie do dokonania płatności na inny rachunek bankowy ujawniony w wykazie podatników VAT lub zapłaty na rachunek bankowy podany na fakturze z jednoczesnym powiadomieniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego.
VIII. Wybór najkorzystniejszej oferty / Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Zamawiający wyśle informację o wyborze oferty najkorzystniejszej / unieważnieniu wszystkim uczestnikom niniejszego postępowania, którzy złożyli oferty.
2. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia zlecenia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert lub unieważnić konkurs. Zamawiający uzna za uchylanie się Wykonawcy od zawarcia zlecenia w przypadku, gdy upoważniony przedstawiciel Wykonawcy nie podpisze go w jednokrotnie wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - bez wyznaczania kolejnego terminu na jego podpisanie.
3. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
4) na podstawie innych przyczyn, istotnych dla Zamawiającego.
X. Komunikacja
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, adres: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl.
2. W tytule należy wpisać nazwę konkursu lub numer referencyjny.
3. Zamawiający dopuszcza składanie zapytań do Zapytania ofertowego.
Załączniki do zaproszenia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Formularz ofertowy, Oświadczenie dot. wykluczenia z konkursu oraz Wzór umowy.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ogrodzieniec reprezentowana przez Burmistrz Miasta i Gminy Ogrodzieniec;
2) administrator - wyznaczył Inspektora ochrony danych, którym jest Pan Jacek Orłowski, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Urzędu Miasta i Gminy Ogrodzieniec lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: iodfałogrodzieniec.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, dodatkowo dane mogą być ujawnione podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu świadczenia określonych w umowie usług np. utrzymanie systemów IT;
5) Pani/Pana dane będą przechowywane: - do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, - przez okres niezbędny do realizacji określonego celu/celów, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa;
6) przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu poodejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;
7) podanie danych osobowych jest obowiązkowe, jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.