Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczeni usług całodobowego pogotowia awaryjnego, polegających na konserwacji i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczeni usług całodobowego pogotowia awaryjnego, polegających na konserwacji i naprawach wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych oraz instalacji domofonowych

Data zamieszczenia: 2023-05-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o
ul. Witosa 7
72-100 Goleniów
powiat: goleniowski
tel. +48 91 418 28 51, +48 91 466 47 47
sekretariat@tbs.goleniow.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Goleniów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 91 418 28 5
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Pogotowia awaryjnego w zakresie wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych oraz instalacji domofonowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanych przez GTBS Sp. z o.o.".
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczeni usług całodobowego pogotowia awaryjnego, polegających na konserwacji i naprawach wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych oraz instalacji domofonowych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz na terenach przyległych do tych nieruchomości.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) określono w załączniku nr 1 do zaproszenia do składania ofert.

Dokument nr: GTBS.DTI.36.2023. AW

Składanie ofert:
VI. Termin i miejsce składania ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert do 07.06.2023 r. do godz. 12:00.
2. Miejsce składania ofert w formie elektronicznej: https://tbs-goleniow.logintrade.net/

3. Miejsce składania ofert w formie papierowej: Goleniowskie TBS Sp. z o.o. Ul. W. Witosa 7, 72-100 Goleniów, pok. nr 6 sekretariat.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji: Zamówienie przewidziano do realizacji w terminie 12 m-cy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. Warunki udziału w postępowaniu oraz inne istotne warunki zamówienia:
1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania zadania - tj. zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością głównym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda;
2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj., co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do eksploatacji oraz dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (Świadectwo Kwalifikacyjne E i D na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003 r.), oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
3. Posiadanie ubezpieczenia OC tj. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te spełniają warunki udziału w postępowaniu.
III. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria oceny ofert:
1. Oferowana cena będzie ceną netto. Do zaproponowanej ceny zostanie doliczony podatek VAT po określeniu przez Wykonawcę właściwej stawki dla określonych robót.
2. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, niezbędne do jej prawidłowego wykonania w tym koszty dojazdu do miejsca robót na terenie Goleniowa.
3. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i warunkami jego wykonania oraz uwzględnienie wszelkich czynników mogących mieć wpływ na oferowana cenę.
4. W celu obliczenia ceny netto Wykonawca musi określić i zsumować poszczególne składniki cenotwórcze:
1) Stawka za roboczogodzinę (netto) Rg................zł
2) Koszty pośrednie Kp..........% od R (robocizny) i S (sprzętu)
3) Zysk Z ..........% od R, S, Kp (robocizny, sprzętu i kosztów pośr.)
Cena netto - C = .... zł
5. Składniki cenotwórcze należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Dla robót zlokalizowanych poza terenem Goleniowa Wykonawca w formularzu ofertowym poda stawkę dojazdu .... zł netto/km.
7. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich wagą
1) Kryterium 1 - cena 90%
2) Kryterium 2 - stawka za dojazd poza Goleniów 10%
5. Składający ofertę cenową zobowiązany jest na własną odpowiedzialność i ryzyko zebrać wszelkie informacje niezbędne do złożenia oferty cenowej. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy składowe i koszty, jakie będą niezbędne do zrealizowania zamówienia.
6. Najkorzystniejsza oferta może stanowić podstawę do zawarcia umowy na realizację przedmiotowego zadania.
7. Przestawiona oferta cenowa nie będzie stanowić oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (Art. 66 Kc). Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez wskazania przyczyny w szczególności gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji ceny oferty przed ostatecznym
wyborem i podpisaniem umowy, w celu doprecyzowania jej szczegółów, warunków realizacji, w tym ustalenia ostatecznej ceny usługi, w szczególności gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. O terminie i miejscu przeprowadzenia negocjacji wybrani oferenci zostaną powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.
9. Umowa na realizację będzie obowiązywać od dnia 07.07.2023 r.
V. Dokumenty składające się na ofertę oraz sposób przygotowania oferty:
1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego.
3. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej przy wykorzystaniu bezpłatnej platformy
przetargowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.tbs.goleniow.pl w zakładce PLATFORMA PRZETARGOWA LOGINTRADE w dziale POSTĘPOWANIA Z WYŁĄCZENIEM USTAWY. Link do platformy:
https://tbs-goleniow.logintrade.net/reiestracia/przetargi.html
4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie papierowej. Ofertę należy złożyć w zamkniętej
kopercie, z zamieszczonym napisem:

OFERTA - NIE OTWIERAĆ do 07.06.2023 r. ,,Pogotowie awaryjne w zakresie wewnętrznych instalacji elektroenergetycznych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych zarządzanychprzez GTBS Sp. z o.o."
VII. Dokumenty i oświadczenia, które złoży Wykonawca na wezwanie Zamawiającego - dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona:
1. Aktualne zaświadczenie z właściwego rejestru lub potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej - wydruk z CEIDG (na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r.);
2. Wykaz zrealizowanych usług/ prac podobnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu wykonywania oraz podmiotu na rzecz, którego usługi były realizowane (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz, że zostały prawidłowo ukończone). Zamawiający nie wymaga, aby wykazane usługi realizowane były w formie ,,pogotowania awaryjnego". Za usługi główne odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługi polegające na usuwaniu awarii, dokonywaniu napraw bieżących i konserwacji w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz innych tego typu czynności.
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. Kopię opłaconej polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 100 000 złotych.
5. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - tylko w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów. Zobowiązanie musi obejmować cały okres wynikający z umowy.
IX. Klauzula informacyjna wynikająca z RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. (zwana dalej Goleniowskie TBS Sp. z o.o.) To oznacza, że odpowiadamy za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny, zgodny z umową i przepisami prawa.
- kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Goleniowskim TBS Sp. z o.o. e-mail: iod@tbs.goleniow.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp",
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli.czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne - zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat),
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
VIII. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami:
- w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - Aneta Włochowicz, tel. 91 466 47 25,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.