dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
kujawsko-pomorskie (Świekatowo)
mazowieckie (Sierpc)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dróg rolniczych - wykonanie nawierzchni betonowej |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM Gródek nad Dunajcem 54 33-318 Gródek nad Dunajcem powiat: nowosądecki 18 440 10 35 przetargi@gminagrodek.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gródek nad Dunajcem |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 18 440 10 35 |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja dróg rolniczych - wykonanie nawierzchni betonowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Modernizacja drogi rolniczej dz. nr 34 w m. Roztoka-Brzeziny, obejmująca następujące roboty (w km 0+000 - 0+484): 1. Roboty ziemne, 2. Formowanie i zagęszczania nasypów, 3. Podbudowa z kruszywa łamanego, 4. Nawierzchni z betonu cementowego C30/37 5. Pobocza z kruszywa łamanego, Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań: 1. Mapa (szkic z lokalizacją robót) 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. Przedmiar robót. Część 2 - Modernizacja drogi rolniczej dz. nr 34 w Jelnej, obejmująca następujące roboty (w km 0+057 - 0+166): 1. Rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych, 2. Roboty ziemne, 3. Podbudowa z kruszywa łamanego, 4. Nawierzchni z betonu cementowego C30/37 5. Pobocza z kruszywa łamanego Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna składająca się z następujących opracowań: 1. Mapa (szkic z lokalizacją robót) 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3. Przedmiar robót. CPV: 45233140-2, 45233220-7 Dokument nr: 2023/BZP 00241935, IZP.271.4.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a5966ba-fbf0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ. 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gminagrodek.pl (nie dotyczy składania ofert). 7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje Wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że: 1. administratorem danych osobowych w/w osób jest Gmina Gródek nad Dunajcem, reprezentowana przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gródek nad Dunajcem jest Pan Robert Koterla, kontakt: rkoterla@gminagrodek.pl.Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXVI SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-15 12:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024