Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1213z dziś
7385z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Uporządkowanie terenu z odpadów (II)

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Uporządkowanie terenu z odpadów (II)

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
ul. Myśliborska 32
66-400 Gorzów Wielkopolski
powiat: Gorzów Wielkopolski
zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl
https://kowr.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/397275
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Uporządkowanie terenu z odpadów (II)
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie odpadów: gruz, plastiki, azbest w ilości ok 75 m3, transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów oraz utylizacja odpadów z działki nr 9/7 obręb Niwica gm. Trzebiel pow. żarski.

Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest:
o usunięcie odpadów budowlanych i komunalnych (meble, zabawki, butelki) w ilości ok 75 m3, transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów oraz utylizacja odpadów z działki nr 27 obręb Łaz gm. Zabór pow. zielonogórski;
o usunięcie odpadów: 3 opony, 5 zderzaków, zbiornik na paliwo, 1 kubik ubrań, ok 20 płyt azbestowych, ok 30 pustaków betonowych, kontener o wymiarach 11x2m, transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów oraz utylizacja odpadów na składowisku z działek nr 15/5, 15/6 obręb Kamionka gm. Nowogród Bobrzański pow. zielonogórski.

Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 3 jest usunięcie odpadów: gruz z ziemią, opony, plastiki, sprzęt AGD, meble, baloty siana, gruz ceglany gałęzie, liście, szkło butelki w ilości ok 275 m3, transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów oraz utylizacja odpadów na składowisku z działki nr 127/8 obręb Borowe gm. Iłowa pow. żagański.

Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 4 jest usunięcie odpadów: kartony, zmieszane odpady komunalne, worki tekstylne w ilości ok 75 m3, transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów oraz utylizacja odpadów na składowisku z działki nr 105/3 obręb Bieżyce gm. Gubin powiat krośnieński.

Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 5 jest usunięcie odpadów: sprzęt RTV, plastiki, opony, gabaryty, zmieszane odpady komunalne - około 37m3 i 12 szt. opon, transport do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania) odpadów oraz utylizacja odpadów z działki nr 3/31 obręb Miodnica gm. Trzebiel pow. żarski.
UWAGA!
Działka jest zabudowana budynkami wpisanymi do rejestru zabytków pod nr KOK-I-279/61 oraz L-892/A. Z związku z tym należy przy porządkowaniu terenu stosować przepisy Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Odpady znajdują się wewnątrz jednego z zabytkowych budynków oraz w jego otoczeniu, na działce nr 3/31 obręb Miodnica. Prace wewnątrz budynku należy wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności przy porządkowaniu obiektu. Ponadto wszelkie historyczne elementy i materiały budowlane (stolarka i jej fragmenty, dachówki i ich fragmenty, elementy posadzek, podłóg itp.) należy oddzielić od odpadów i zgromadzić w jednym pomieszczeniu. Nieruchomość na której znajdują się odpady jest obiektem zamkniętym, należy wcześniej ustalić datę przekazania terenu.

CPV: 90511300-5, 90512000-9, 90533000-2

Dokument nr: 2023/BZP 00242008, GOR.WOP.260.8.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-13 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej - pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w nagłówku strony tytułowej niniejszej SWZ. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Korzystanie z Platformy zakupowej jest nieodpłatne. Korzystanie z Platformy zakupowej wymaga zarejestrowania konta na Platformie zakupowej. Opis sposobu rejestracji oraz czynności technicznych koniecznych do złożenia oferty lub innych dokumentów znajduje się w rozdziale 16 SWZ przedmiotowego postępowania - https://kowr.eb2b.com.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie odnosi się do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, które zawiera katalog (załącznik nr 2) dopuszczalnych formatów przesyłanych danych: pliki o wielkości do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades, .xls, xlsx. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy zakupowej określa Regulamin Platformy zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej, określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; b) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader. Zamawiający, zgodnie z § 11 rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w rozdziale 28 SWZ przedmiotowego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kowr.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/397275
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-13 08:00
Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.