Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
49z dziś
6214z ostatnich 7 dni
26596z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa balustrad balkonowych w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa balustrad balkonowych w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Cieszynianka" w Cieszynie
Feliksa Hajduka 17
43-400 Cieszyn
powiat: cieszyński
Telefon: 33 852 24 13, (33)8520-218 w. 20 w. 46, (33)8521-020, (33)8522-046
Województwo: śląskie
Miasto: Cieszyn
Wadium: 5.000,00
Nr telefonu: Telefon: 33 852 24 1
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiot i zakres zamówienia

Budynek mieszkalny wielorodzinny zlokalizowany przy ulicy Kraszewskiego 1 składa
się z dwóch oddylatowanych i niezależnych konstrukcyjnie segmentów, posiada
4 kondygnacje nadziemne i pełne podpiwniczenie. Ściany parteru, pierwszego, drugiego
i trzeciego piętra wykonano jako murowane z cegły i betonu lekkiego SIPOREX. Ściany zewnętrzne zostały docieplone styropianem grubości 10 cm w systemie Atlas Stopter. Wysunięte płyty balkonów i płyty loggii wychodzą ze ścian.
Obecny stan balustrad balkonowych:
balustrady o konstrukcji stalowej ażurowej z płaskowników w ramie stalowej, malowane,
z widoczną miejscową korozją, wysokość balustrady ponad posadzką około 104 cm, całość mocowana do ścian.

Przewiduje się wykonanie demontażu istniejących balustrad i ponownego montażu nowych balustrad z rusztowań zewnętrznych. Balustrady po zdemontowaniu zostaną posegregowane i wywiezione na wskazane przez inwestora składowisko złomu.
W wycenie należy uwzględnić nowe balustrady stalowe, zabezpieczone poprzez ocynkowanie ogniowe i malowane proszkowo w ilości około 156,64 m b., montowane

z boku - na powierzchni czołowej płyty konstrukcyjnej balkonu lub od dołu - na spodniej powierzchni płyty balkonowej.
Technologia montażu nowych balustrad do zaproponowania przez Wykonawcę.

Balustrada zostanie wykonana na zapleczu produkcyjnym w postaci gotowego wyrobu
z dostarczeniem na budowę do bezpośredniego montażu. Przed uruchomieniem produkcji należy dokonać szczegółowych pomiarów.
Po zdemontowaniu starej balustrady elementy prętów mocujących usunąć poprzez ich odcięcie. Wszelkie prace naprawcze, jak miejscowe przetarcia po prętach oraz uzupełnienia wykonać masami klejowymi, uzupełnienia przemalować w kolorze istniejącego budynku.

2. Podstawa realizacji przedmiotu zamówienia.

Zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązujące przepisy i polskie normy oraz dodatkowe warunki zawarte w niniejszym SIWZ.

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne
do prawidłowego przygotowania oferty.
3. Warunki techniczne realizacji przedmiotu zamówienia:
a) przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania,
b) do wykonania zadania będą użyte nieposiadające uszkodzeń materiały posiadające atesty lub certyfikaty dopuszczenia do stosowania w budownictwie,
c) za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca,
d) odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich, jak i z tytułu zdarzeń losowych ponosi Wykonawca,
e) przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów ustawy Prawo budowlane
wraz z aktami wykonawczymi oraz Polskich Norm,
f) w czasie realizacji robót Wykonawca nie będzie utrudniał dojazdu
do nieruchomości, będzie utrzymywał na swój koszt i ryzyko teren robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne,
g) Wykonawca przejmuje obowiązki wytwórcy odpadów i zagospodaruje je zgodnie
z przepisami o odpadach.

Otwarcie ofert: 3. Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 103, dnia 12.06.2023 r.
o godz. 1100.

4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji.

Składanie ofert:
XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Cieszynianka",
ul. Hajduka 17, 43-400 Cieszyn, I piętro, pokój 205 lub wysłać pocztą na ww. adres. Termin wpływu ofert na dziennik podawczy Spółdzielni upływa w dniu 12.06.2023 r. o godz.1000.

2. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia robót: po podpisaniu umowy.
2. Termin końcowy wykonania zadania: 15 listopada 2023 roku.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie konkursu ofert w oparciu o Regulamin zasad wyboru wykonawców na prace projektowe, na roboty inwestycyjne, remontowe i usługi oraz pracy Komisji Przetargowej do oceny ofert i wyboru wykonawców w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Cieszynianka".

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania, udokumentowane co najmniej 2 letnią praktyką zawodową kierownika budowy
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
z aktualnym zaświadczeniem z Izby,
b) udokumentują wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch oddzielnych robót o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia - polegających na budowie konstrukcji stalowych itp. obiektów o wartości robót min. 150 000 zł brutto,
c) wyżej wymienione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie VI niniejszej specyfikacji.

2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana
wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie łącznie z ofertą mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie V.
ust. 1 pkt c) niniejszej specyfikacji są:
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie,
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie,
c) kserokopia polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Uwaga: W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub oświadczenia opisane w pkt a) i b)) zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.

2. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie V. ust.1
pkt a) niniejszej specyfikacji jest:
a) wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, zatrudnionych przez Wykonawcę (sporządzony wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji), które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania, udokumentowane co najmniej 2 letnią praktyką zawodową kierownika budowy
w specjalności instalacyjnej, należącego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z aktualnym zaświadczeniem z Izby,
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zawarte w druku OFERTA stanowiącym załącznik
nr 2 do specyfikacji.

3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie V. ust.1 pkt b) niniejszej specyfikacji są:
a) sporządzony przez Wykonawcę wykaz zrealizowanych robót (wg załącznika nr 3
do niniejszej specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, dotyczących zakresu, o którym mowa w punkcie V. ust.1 pkt b.) niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać: nazwę i lokalizację budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto zrealizowanych robót, nazwę, adres i telefon Zamawiającego,
b) dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie
np. referencje, kserokopie protokołów odbioru końcowego robót.

4. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
a) -kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458)
lub
- wycenę zakresu prac zgodnych z rozdziałem III ust.1 SIWZ w rozbiciu na 1 m b. nowej balustrady tak, aby możliwe było wyliczenie wynagrodzenia wykonawcy
z uwzględnieniem składników cenotwórczych zawartych w ofercie.

UWAGA:
Kosztorys ofertowy jest dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy także w przypadku odstąpienia od umowy,
a więc w sytuacji uregulowanej w § 7 wzoru umowy.

b) wypełniony druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
c) podpisany załącznik nr 5 - Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO,
d) dowód wpłaty wadium,
e) wyciąg z CEIDG lub KRS.

UWAGA:
Zakończone i odebrane protokolarnie prace będą rozliczanie na podstawie zatwierdzonych przez Inspektora Zamawiającego kosztorysów powykonawczych, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458), z uwzględnieniem oferowanych przez Wykonawcę składników cenotwórczych.

5. Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

6. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób.

7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem
na język polski.

8. Brak któregokolwiek dokumentu jw. wyklucza oferenta z postępowania. Zamawiający
nie dopuszcza uzupełnienia dokumentów po terminie składania ofert.

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Zamawiający dopuszcza prowadzenie korespondencji zawierającej oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje w sprawie zamówienia w formie pisemnej
lub drogą elektroniczną. Jeżeli dana informacja przekazana będzie drogą elektroniczną, to fakt jej otrzymania należy potwierdzić odwrotnie, bez wezwania, Zamawiającemu.
VIII. Wadium

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych).

2. Wykonawca wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym
za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego.

3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniężnej na konto Zamawiającego: Bank PKO 0/Cieszyn nr 06 1020 1390 0000 6102 0018 9738 z dopiskiem wadium ,,Przebudowa balustrad balkonowych w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kraszewskiego 1 w Cieszynie",
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(tj. Dz. U. 2022 poz. 2080 z późn. zm.).

4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

IX. Termin związania ofertą.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Przygotowanie oferty.
a) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym,
b) koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę,
c) oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa,
d) oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego,
e) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki
i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji,
f) dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach,
g) poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisującej ofertę,
h) wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

2. Zalecenia dotyczące opakowania i oznakowania ofert.
Ofertę należy złożyć w jednym egzemplarzu w nieprzejrzystej zamkniętej kopercie zaadresowanej: ,,Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Cieszynianka" w Cieszynie, ul. Hajduka 17,
43-400 Cieszyn" oraz opisana według poniższego wzoru:
,,KONKURS OFERT - ,,Przebudowa balustrad balkonowych w istniejącym budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kraszewskiego 1 w Cieszynie",
z dopiskiem ,,Nie otwierać przed godziną 11-tą dnia 12.06.2023 r."
Kopertę, poza oznakowaniem Zamawiającego, należy opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.

3. Oferta wspólna.
W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych Wykonawców musi spełniać następujące warunki:
a) oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela/partnera wiodącego,
b) upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie/partnerów - należy załączyć do oferty,
c) przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
d) podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań,
e) w przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, termin na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego
na wykonanie zamówienia.
. Bezpośrednio po otwarciu poszczególnych ofert przekazane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, termin wykonania zamówienia, termin płatności, okres gwarancji.

6. Oferenci mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.

1. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia uwzględniając wszystkie pozycje ujęte w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż wszystkie inne koszty związane z realizacją zamówienia oprócz robót zasadniczych wycenionych zgodnie z załączonymi przedmiarami robót powinny być ujęte w kosztach pośrednich lub innych, dodatkowo wycenionych.

3. Wycenę wszystkich robót w kosztorysie ofertowym należy sporządzić w formie kosztorysu uproszczonego zawierającego podstawę podanej wyceny w załączonych przedmiarach robót tj. opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę, muszą być zawarte w cenach jednostkowych. Cena jednostkowa po zastosowaniu upustu nie może być niższa niż koszty wytworzenia lub koszty własne.

4. Podana cena brutto jest obowiązująca w całym okresie ważności oferty, pozostaje stała przez cały okres realizacji zamówienia i nie będzie podlegać waloryzacji.

5. Wszystkie wartości cenowe w ramach przetargu będą określone w złotych polskich (zł),
a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6. Cena ofertowa winna być podana cyfrowo i słownie.

7. Za cenę oferty przyjmuje się cenę brutto (tj. z podatkiem VAT).

8. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w druku ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

XIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1. Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w niniejszej specyfikacji oraz na druku oferty - wykaz załączników do oferty.
Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego kryterium:

Koszt wykonania (cena)
80%
Udzielona gwarancja na roboty
20%

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane
są punkty za powyższe kryterium według następujących zasad:

cena najniższa brutto
Liczba punktów = --------------------------------- x 100
cena badanej oferty brutto

Udzielony okres gwarancji - wg tabelki

Okres gwarancji w latach
Liczba punktów w %

1 rok
2%

2 lata
4%

3 lata
7%

4 lata
10%

5 lat
15%

więcej niż 5 lat
20%

2. Zamawiający przyzna zamówienie i podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie
z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne.

4. Badanie ofert, sposób poprawiania omyłek, uzupełnianie dokumentów.
a) w celu wyboru Wykonawcy zamówienia, wszystkie oferty zostaną dokładnie przebadane pod względem kwalifikacji i wiarygodności Wykonawców oraz poziomu cen ofertowych, terminów wykonania zamówienia, gwarancji,
b) Zamawiający poprawi oczywiste omyłki w ofercie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
c) w przypadku innych omyłek lub wprowadzenia pozycji dodatkowych - Zamawiający odrzuci ofertę,
d) szczegółowe badanie ofert odbędzie się w sposób niejawny. Zamawiający może zwracać się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawcy są zobowiązani do udzielenia żądanych wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy.

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia zawarta zostanie w czasie nie krótszym
niż 7 dni roboczych od dnia przesłania pocztą elektroniczną zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

2. Zamawiający powiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich Wykonawców, biorących udział w postępowaniu.

3. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego.

5. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wykonawców.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania potrącenia 2% wartości robót netto zgodnie z kosztorysem powykonawczym zatwierdzonym przez inspektora nadzoru Zamawiającego objętych umową, tytułem zabezpieczenia należytego wykonania robót.
Zamawiający zdeponuje potrącone środki pieniężne na rachunku bankowym oprocentowanym zgodnie z regulaminem banku na okres gwarancji i zwróci ją do 14 dni
po okresie gwarancji wraz z należnymi odsetkami bankowymi - dotyczy to robót
o wartości powyżej 25 tys. zł netto.

XVI. Postanowienia końcowe.

1. Umowa o wykonanie zamówienia zostanie zawarta stosownie do przedstawionych istotnych jej warunków, zawartych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszej specyfikacji.

2. Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert
od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżonych przez uczestników postępowania.

3. Udostępnienie dokumentów zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:
a) zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,
b) zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów,
c) zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty,
d) zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów,
e) udostępnienie może mieć miejsce wyłącznie w siedzibie Zamawiającego w czasie godzin pracy.

4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

Kontakt:
2. Korespondencję należy kierować na adres:
?0 Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Cieszynianka" w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, Hajduka 17
?1 telefony (33)8520-218 w. 20 lub (33)8521-020
(33)8520-218 w. 46 lub (33)8522-046
?2 e-mail tpu@smcieszynianka.org.pl
?3 strona internetowa http://www.smcieszynianka.org.pl/

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.