Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Relokacja oraz modernizacja pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Relokacja oraz modernizacja pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o, Grupa Orlen
ul. Jana Kazimierza 3
01-248 Warszawa
powiat: Warszawa
T:+48 885 581 713, tel. 601 456 287, tel. +48 605 113 937
edyta.kedzior@pgnig.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: T:+48 885 581 713, t
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Relokacja oraz modernizacja pomieszczeń Biura Obsługi Klienta zlokalizowanego w Zabrzu Ul. Wolności 265-267
Przedmiot zamówienia
Realizacja zadania inwestycyjnego będzie polegała na relokacji oraz modernizacji pomieszczeń nowej siedziby Biura Obsługi Klienta w Zabrzu Ul. Wolności 265-267 w ramach Projektu modernizacja BOK w standardzie BOK 2.0. Modernizacja zostanie wykonana zgodnie z przyjętą Uchwałą Zarządu Spółki nr 19/2018 wprowadzającą nowy ,,System Identyfikacji Wizualnej Architektury dla Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o."
Prace zostaną przeprowadzone w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".

Dokument nr: NP/OD/23/0662/OD/WAOG

Otwarcie ofert: Termin i miejsce otwarcia ofert
16.06.2023 10:05
Moduł EKZD

Specyfikacja:
Sposób uzyskania Specyfikacji Warunków Zamówienia
przetargi.pgnig.pl

Składanie ofert:
Termin i miejsce składania ofert
16.06.2023 10:00
Moduł EKZD - szczegółowe informacje zawarte zostały w Regulaminie postępowania, dostępnym w zakładce "SWZ/Dokumenty"

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
wymagany
Miejsce realizacji zamówienia
Zabrze Ul. Wolności 265-267

Wymagania:
Zgodnie z projektem umowy (Załącznik nr 1 do Regulaminu postępowania):
1) przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania 3 wersji koncepcji aranżacji pomieszczeń o której mowa w § 1 ust. 3 pkt 2 w ciągu 5 dni od dnia zawarcia Umowy. W przypadku dalszych zmian, kolejne koncepcje Wykonawca przedstawi w ciągu 2 dni od daty podpisania protokołu ustaleń,
2) przekazanie Zamawiającemu wizualizacji Przedmiotu Umowy, wykonanej na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego aranżacji w ciągu 14 dni od daty zaakceptowania koncepcji,
3) przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania prawidłowo wykonanej, kompletnej dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej, o której mowa w § 1 ust. 3 pkt 4-7 w ciągu 21 dni od daty zaakceptowania koncepcji aranżacji. Uzgodnienie dokumentacji zostanie potwierdzone protokołem odbioru dokumentacji bez uwag,
4) rozpoczęcie robót nastąpi nie później niż 3 dni od daty przekazania terenu budowy lub (w uzasadnionych przypadkach) daty uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń wymaganych przepisami prawa, chyba, że Strony postanowią inaczej,
5) wykonanie robót budowlanych i wykończeniowych ,,pod klucz" i jednocześnie zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy nie później niż w ciągu 30 dni od daty przekazania terenu budowy lub (w uzasadnionych przypadkach) daty uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń wymaganych przepisami prawa.
Informacje na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryteria oceny ofert
Cena brutto, Waga(%): 100
Kryteria oceny ofert - informacje dodatkowe
Warunki udziału w postępowaniu
Ofertę w Postępowaniu złożyć może Wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zakupu.
Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca wykaże, że
a) dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalnościach:
a. architektonicznej,
b. konstrukcyjno-budowlanej,
c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
oraz posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Architektów/Inżynierów Budownictwa.
b) dysponuje osobą wskazaną na stanowisko kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
c) dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia energetyczne tj. Świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji SEP G1 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz.1392).
Informację o osobie/ach wymienionych w pkt 2) lit. a)- c), posiadających w/w uprawnienia należy przedstawić wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 7 do Regulaminu postępowania, a kserokopie uprawnień oraz kopie zaświadczeń potwierdzających aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Architektów/Inżynierów Budownictwa każdej ze wskazanych osób dołączyć do oferty.
Wykonawca może wykazać, że dysponuje jedną osobą posiadającą wszystkie uprawnienia wymienione w pkt 2) lit. a)- c) powyżej lub, że dysponuje kilkoma osobami, które łącznie legitymują się uprawnieniami opisanymi w pkt 2) lit. a) -c) powyżej.
d) wykonał w latach 2018-2023, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlano-montażowych i instalacyjnych (każda na podstawie odrębnej umowy), wykonanych w systemie zaprojektuj-wybuduj (o zakresie podobnym lub tożsamym z przedmiotem zamówienia), polegających na adaptacji pomieszczeń biurowych w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda, ze wskazaniem okresu w którym były wykonywane, ich wartości brutto, nazwy podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Wykaz zrealizowanych robót budowlanych należy przedstawić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do Regulaminu postępowania. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie tych robót - Referencje lub Oświadczenie Wykonawcy.
Pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zakupu,
4) nie podlega wykluczeniu z Postępowania.
2. Z Postępowania o dokonanie zakupu wyklucza się:
1) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed Wszczęciem Postępowania wyrządzili szkodę PGNiG OD (status podmiotu oceniany według daty wyrządzenia szkody), nie realizując Zakupu lub realizując go nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia Wszczęcia Postępowania, chyba że niezrealizowanie lub nienależyte zrealizowanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
2) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego,
3) Wykonawców będących osobami fizycznymi, których prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
4) Wykonawców będących spółkami prawa handlowego, których odpowiednio urzędujących członków władz zarządzających, wspólników, partnerów, komplementariuszy, prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
5) Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w Postępowaniu, z zastrzeżeniem § 4 ust. 17,
6) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, jeżeli wadium było wymagane,
7) Wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi, pociągniętymi do odpowiedzialności na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w Polsce lub na podstawie odpowiednich przepisów państw obcych, za następujące przestępstwa: finansowanie przestępstwa o charakterze terrorystycznym, przestępstwo o charakterze terrorystycznym, handel ludźmi, praca dzieci, zatrudnianie cudzoziemców nielegalnie przebywających w warunkach szczególnego wykorzystania, pranie brudnych pieniędzy, łapownictwo czynne, łapownictwo wyborcze, łapownictwo managerskie, płatna protekcja czynna, udział w zorganizowanej grupie lub związku przestępczym, fałszowanie faktur, podawanie nieprawdy w fakturach, fałszowanie lub używanie sfałszowanej faktury z kwotą określającą mienie wielkiej wartości,
8) Wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi, pociągniętymi do odpowiedzialności na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w Polsce lub na podstawie odpowiednich przepisów państw obcych, za przestępstwa inne niż wymienione w pkt 7, jeżeli podmiot zbiorowy nie wdrożył środków naprawczych i prewencyjnych (self-cleaning),
9) Wykonawców, co do których osoby biorące udział w prowadzonym Postępowaniu mają wiedzę, że:
a) są pracownikami lub osobami najbliższymi pracowników PGNiG OD, lub
b) są podmiotami, w których pracownicy lub osoby najbliższe pracowników PGNiG OD są właścicielami, udziałowcami lub członkami organów zarządzających tych podmiotów, lub
c) są podmiotami, na rzecz których pracownicy lub osoby najbliższe pracowników PGNiG OD świadczą pracę na podstawie umowy o pracę lub innego stosunku prawnego
- jeśli fakt ten budzi uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Postępowania.
* Przez osoby najbliższe pracowników PGNiG OD należy rozumieć osoby pozostające w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostające we wspólnym pożyciu z pracownikiem PGNiG OD.
3. Z Postępowania można wykluczyć Wykonawców:
1) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego Postępowania,
2) którzy zawarli z innymi Wykonawcami porozumienie zakłócające konkurencję w Postępowaniu;
3) którzy dopuścili się tzw. poważnego wykroczenia zawodowego;
4) którzy są podmiotem przeprowadzającym audyt sprawozdań finansowych Grupy Kapitałowej do której należy PGNiG OD bądź należą do sieci tego podmiotu ,
5) którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed Wszczęciem Postępowania uchylili się od zawarcia z PGNiG OD umowy w sprawie zakupu, w sytuacji gdy jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub w sytuacji, gdy uchylił się od zawarcia Umowy, której postanowienia zostały uzgodnione w drodze negocjacji z tym Wykonawcą,
6) o których mowa w Rozporządzeniu Rady Unii Europejskiej (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, na rzecz których lub z udziałem których zakazane jest udzielanie lub dalsze wykonywanie zamówień publicznych lub koncesji, objętych zakresem właściwych dyrektyw,
7) o których mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) podlegających wykluczeniu na podstawie tej ustawy.
Wymagania dotyczące ofert
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych
Zastrzeżenie dotyczące SWZ
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian lub odwołania warunków zawartych w niniejszym Regulaminie postępowania. W przypadku wprowadzenia zmian Zamawiający opublikuje informację o zmianach w Module EKZD. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili jej opublikowania.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania
Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zostać unieważnione lub zamknięte bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty bez podania przyczyny na każdym etapie. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia Postępowania.
Inne uwagi
1. W celu przygotowania oferty Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, najpóźniej na 3 dni przed otwarciem ofert. Prośbę należy kierować bezpośrednio do osoby wskazanej ze strony Zamawiającego do kontaktu w sprawie przeprowadzenia wizji tj. do P. Mariusza Szymczyka, tel. 601 456 287, e-mail: mariusz.szymczyk@pgnig.pl oraz P. Wojciecha Kota, tel. +48 605 113 937, e-mail: wojciech.kot@pgnig.pl.
Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości.
2. Księga Standardów Biur Obsługi Klienta, Księga Identyfikacji Wizualnej oraz rzut pomieszczenia przeznaczonego do modernizacji zostaną przekazane tym Wykonawcom, którzy podpiszą (podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub podpisem zaufanym) Oświadczenie o zachowaniu poufności (stanowiące Załącznik nr 9 do Regulaminu postępowania) i odeślą na wskazany adres mailowy: edyta.kedzior@pgnig.pl przed upływem terminu składania ofert.

Termin związania ofertą
14.08.2023
Informacje dodatkowe
1. W celu przygotowania oferty Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, najpóźniej na 3 dni przed otwarciem ofert. Prośbę należy kierować bezpośrednio do osoby wskazanej ze strony Zamawiającego do kontaktu w sprawie przeprowadzenia wizji tj. do P. Mariusza Szymczyka, tel. 601 456 287, e-mail: mariusz.szymczyk@pgnig.pl oraz P. Wojciecha Kota, tel. +48 605 113 937, e-mail: wojciech.kot@pgnig.pl.
Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości.

2. Księga Standardów Biur Obsługi Klienta, Księga Identyfikacji Wizualnej oraz rzut pomieszczenia przeznaczonego do modernizacji zostaną przekazane tym Wykonawcom, którzy podpiszą (podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub podpisem zaufanym) Oświadczenie o zachowaniu poufności (stanowiące Załącznik nr 9 do Regulaminu postępowania) i odeślą na wskazany adres mailowy: edyta.kedzior@pgnig.pl przed upływem terminu składania ofert.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami
Edyta Kędzior T:+48 885 581 713, E: edyta.kedzior@pgnig.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.