Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
472z dziś
6632z ostatnich 7 dni
24931z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót izolacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót izolacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kobyłce
ul. Żymirskiego 2
05-230 Kobyłka
powiat: wołomiński
Tel. 22 786 22 44, 22 182 25 80, tel. 669 387 389
sekretariat@mspzoz.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobyłka
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 22 786 22 44, 2
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót izolacyjnych z wykorzystaniem produktów systemu typu Penetron lub równoważnym w pomieszczeniu archiwum w podziemiu budynku Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce, Ul. gen. F. Żymirskiego 2
3. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych i zabezpieczających przed wilgocią środkiem typu Penetron lub równoważnym ścian podziemia pomieszczenia archiwum w budynku MSPZOZ w Kobyłce, według przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 oraz Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót oraz opisu robót izolacyjnych z wykorzystaniem produktów systemu typu Penetron lub równoważnym w pomieszczeniu archiwum w podziemiu budynku Ul. gen. F. Żymirskiego 2 w Kobyłce stanowiącej załącznik nr 1A do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Wykonawca przyjmuje do wykonania obowiązki, które obejmują zakres zawarty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym w oparciu o Specyfikację Wykonania i Odbioru Robót oraz opis robót izolacyjnych z wykorzystaniem produktów systemu typu Penetron lub równoważnym w pomieszczeniu archiwum w podziemiu budynku Ul. gen. F. Żymirskiego 2 w Kobyłce. 3. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej. 4. Zakres współpracy wskazany został w umowie, która stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: 02/ZO/2023

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin złożenia oferty Ofertę należy złożyć do dnia 7 czerwca 2023 r. na adres e-mail MSPZOZ w Kobyłce sekretariat@mspzoz.pl lub w siedzibie Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kobyłce - sekretariat, Ul. Żymirskiego 2, 05-230 Kobyłka - na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z niezbędnymi dokumentami/załącznikami.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia i sposób zapłaty Kompleksowe wykonanie robót izolacyjnych z wykorzystaniem produktów systemu typu Penetron lub równoważnym w pomieszczeniu archiwum w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 14 lipca 2023 r.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia 1) Postępowanie prowadzone jest na zasadach ogólnych przepisów Kodeksu Cywilnego. 2) Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych t. jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1170 ze zm.). 3) Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Miejskim Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kobyłce", Dział III ,,Zamówienia publiczne o wartości poniżej 130 000 zł (netto)", wprowadzonego Zarządzeniem nr 10/2021 z dnia 06.08.2021 roku
1. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia wypłaconego przez Zamawiającego będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę. 2. Podstawą wystawienia faktury będzie odbiór przedmiotu Umowy udokumentowany protokołem odbioru podpisanym bez zastrzeżeń przez strony umowy, po wykonaniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 3. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne w całości po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
5. Kryteria oceny oferty Cena oferty (brutto) -100%
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pzp oraz art.7 ust.l ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, która została w dniu 15 kwietnia 2022 r. ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod póz. 835, tj.: ,,Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Dokumenty, które Wykonawcy musza złożyć wraz z oferta:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2. Przedmiar robót, kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3. Dokumenty potwierdzające np.: POLISA lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzone! działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4. Wykaz robót budowlanych - Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na robotach izolacyjnych w wykorzystaniem produktów systemu typu Penetron lub równoważnym - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencie bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, w celu potwierdzenia spełniania
przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. 5. wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, ti.: a) doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył o minimum 2 roboty budowlane polegające na robotach izolacyjnych w wykorzystaniem produktów systemu typu Penetron lub równoważnym o wartości robót nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto* (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla ww. zakresu. Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych robót w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). * W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. b) kwalifikacji zawodowych: o Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże iż dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy**, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu budynku; ** Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 póz. 1186 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019r. póz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z ort. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w ort. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.2020 póz. 220 ze zm.) c) gwarancji i rękojmi: o Okres gwarancyjny na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Rękojmia - zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego.
7.Sposób przygotowania oferty oraz osoby do kontaktu 1. Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną - w formie skanu podpisanej oferty lub w siedzibie MSPZOZ w Kobyłce - w formie papierowej w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę zamówienia. 2. Złożenie oferty na inny adres niż wskazany powyżej skutkuje nieważnością oferty. 3. Oferty należy składać na specjalnie przygotowanym Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dołączyć:
1) wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 4 wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej; 2) kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą minimum 50 tyś. zł, 3) wykaz osób stanowiący załącznik nr 5; 4) oświadczenie dotyczące przesłanek obligatoryjnego wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 6. 4. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. Przed upływem terminu do składania ofert Wykonawca może zmienić lub wycofać swoją ofertę. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert. 10. Wynik wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie wykonawcom przesłany e-mailem. 11. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany albo odwołania niniejszego zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny.
9. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.
10, Zamawiający dopuszcza negocjacje złożonej oferty.
11. W przypadku nie dołączenia do oferty wymaganych dokumentów bądź jednego z nich oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.
12. Termin związania ofertą 1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.

Kontakt:
12. Osoba do kontaktów ze strony Zamawiającego: Urszula Starużyk, tel. 669 387 389, e-mail: dyrektor@mspzoz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.