Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa kotłowni wraz z wymianą kotła c.o

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa kotłowni wraz z wymianą kotła c.o

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt
powiat: wolsztyński
urzad@przemet.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Przemęt
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa kotłowni przy Przedszkolu Samorządowym w Przemęcie wraz z wymianą kotła c.o.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa kotłowni przy Przedszkolu Samorządowym w Przemęcie wraz z wymianą kotła c.o." i wymaga wykonania następującego zakresu robót:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego z docelowym przeznaczeniem na kotłownię Przedszkola Samorządowego w Przemęcie z jednoczesną rozbiórką przylegającej części z dachem jednospadowym, w której obecnie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z wymianą kotła c.o. na kocioł na paliwo stałe - ekogroszek o mocy 50kW. W wyniku robót rozbiórkowych we frontowej części przedmiotowej działki znajduje się budynek przedszkola oraz plac zabaw dla dzieci zlokalizowany w tylnej części działki. Teren działki jest płaski. Budynek kotłowni zostanie podłączony do sieci energetycznej z istniejącego budynku przedszkola kablem YKY 5x4mm2 i zaopatrzony w wodę z istniejącego budynku przedszkola rurami PE 32. Obiekt zostanie podłączony do sieci kanalizacyjnej - do istniejącej studzienki na terenie przedmiotowej działki.
Z pomieszczenia kotłowni wykonane zostanie zasilanie w ciepło c.o. istniejącego budynku przedszkola. Woda z dachów odprowadzona zostanie na nieutwardzony teren działki. Obiekt usytuowany w normowej odległości od istniejącej linii napowietrznej. Wjazd na działkę istniejący. Planowana inwestycja prowadzona będzie na obszarze założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego z XIII-XIX w. w m. Przemęt, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1329/A.
Na prowadzenie robót budowlanych na tym obszarze inwestor uzyskał Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Lesznie (Pozwolenie Nr 490/A/2022 z dnia 22 sierpnia 2022 r.). Budynek podlegający przebudowie został zaprojektowany na rzucie prostokąta, wybudowany w technologii tradycyjnej murowej, przekryty dachem stromym dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, pokrycie z dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę. Obiekt zlokalizowany został na granicy z działką sąsiednią - cmentarzem, będącą własnością Parafii. Działkę Inwestora od działki Parafii oddziela mur ceglany wys. ok. 2,20 m. Po dokonaniu rozbiórki części gospodarczej pozostawiona zostanie zewnętrzna ściana ceglana od strony cmentarza na wysokości ok. 2,20 m. Ściana ta i pozostały mur zostanie oczyszczony, uzupełnione zostaną cegły i spoiny. Wszelkie cegły spękane i zmurszałe będą wykute i uzupełnione z cegły pełnej palonej. Zwieńczenie muru wykonane będzie, jako okap ceglany - na wzór istniejącego okapu. Roboty budowlane polegać będą na: skucie wszystkich tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie nowych cementowo - wapiennych, wyburzenie ścianek działowych i wykonanie nowych ścianek działowych murowanych z cegły pełnej o odporności EI 120, malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi, a ścian zewnętrznych farbami silikonowymi, wykonanie nowych nadproży typu SBN, zamurowania wykonane zostaną cegłą pełną, rozebranie istniejących posadzek, wykonanie nowych posadzek na gruncie jako betonowe na warstwie izolacyjnej i podkładzie z chudego betonu i podsypki piaskowej. Drzwi stalowe w klasie odporności pożarowej, stolarka okienna aluminiowa w klasie odporności ogniowej. Na nieużytkowym poddaszu usunięta zostanie zalegająca polepa, elementy drewniane więźby zostaną sprawdzone, oczyszczone i zaimpregnowane, dach zostanie odeskowany i przykryty warstwą papy, należy przewidzieć wzmocnienie lub wymianę skorodowanych elementów więźby dachowej. Na łatach i kontrłatach wykonane zostanie nowe pokrycie z dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę. Przebudowana zostanie instalacja elektryczna, sanitarna, oświetleniowa i gniazd wtykowych.
3.3. Informacje uzupełniające:
3.3.1. Przy wymianie istniejącego kotła należy zamontować kocioł na paliwo stałe - ekogroszek, o mocy 50 kW.
3.3.2. Zamawiający informuje, że na rys. 2S ,,Schemat technologiczny kotłowni" (Załącznik nr 9 do SWZ) wystąpił błąd w średnicy rury między wymiennikiem ciepła a rozdzielaczem. Jest oznaczenie dn 25, powinno być dn 40.
3.3.3. Zamawiający informuje, że uwzględnione w PZT (projekt zagospodarowania terenu) utwardzenie z kostki betonowej nie jest objęte zakresem przedmiotowego zamówienia.
3.3.4. Zamawiający informuje, że parametry pomp elektronicznych przedstawiają się następująco:
Pompa kotłowa: Q=4,39m3/h, H=4m,
Pompa c.o.: Q=3,88m3/h, H=16m,
Pompa Cwu: Q=2,603/h, H=16m.
3.3.5. Zamawiający informuje, że parametry zaworu mieszającego są następujące:
Zawór temperaturowy ATV, 55 st. C, Kvs=9m3/h, DN32.
3.3.6. Zamawiający informuje, że sposób sterowania obiegami pompowymi to sterowanie pogodowe, w zależności od temperatury zewnętrznej.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: PiK Biuro Obsługi Budownictwa Patryk Pietrzak.
3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań
i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.

CPV: 45453000-7, 45000000-7,45400000-1,45111000-8, 45300000-0,45330000-9-,45331210-1,45331000-6, 45210000-2,45320000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00242540, RI.271.11.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w punkcie 13. SWZ "13. KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCAMI" oraz 14. SWZ "14. KWESTIE FORMALNE ZWIĄZANE Z PRZYGOTOWANIEM OFERTY".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator Pani/Pana danych: Wójt Gminy Przemęt z siedzibą w Urzędzie Gminy Przemęt, Ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, dane kontaktowe: urzad@przemet.pl, 65 549 60 71, 65 615 69 49.
2. Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@przemet.pl oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610.
3. Cele przetwarzania | podstawa prawna
o Przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w zw. Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
o Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
o Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której dane dotyczą przez okres trwania umowy,
o Dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami | art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych art. 42 ust. 5.
4. Okres przechowywania: Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane na podstawie art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, jednak dane osobowe mogą być przechowywane dłużej tj. przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przez okres dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
5. Odbiorcy:
o osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (tzw. danych wrażliwych / szczególnej kategorii danych),
o Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
6. Przysługujące Pani/Panu prawa:
o Prawo żądania dostępu do danych - (zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 75 ustawy PZP),
o Prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia danych - (zgodnie z art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników),
o Prawo żądania usunięcia danych,
o Prawo żądania ograniczenia przetwarzania - (zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania),
o Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umów oraz ich realizacji.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej, na profilu nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/przemet

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

Wymagania:
12.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa kotłowni przy Przedszkolu Samorządowym w Przemęcie wraz z wymianą kotła c.o." i wymaga wykonania następującego zakresu robót:
3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku gospodarczego z docelowym przeznaczeniem na kotłownię Przedszkola Samorządowego w Przemęcie z jednoczesną rozbiórką przylegającej części z dachem jednospadowym, w której obecnie znajduje się pomieszczenie kotłowni wraz z wymianą kotła c.o. na kocioł na paliwo stałe - ekogroszek o mocy 50kW. W wyniku robót rozbiórkowych we frontowej części przedmiotowej działki znajduje się budynek przedszkola oraz plac zabaw dla dzieci zlokalizowany w tylnej części działki. Teren działki jest płaski. Budynek kotłowni zostanie podłączony do sieci energetycznej z istniejącego budynku przedszkola kablem YKY 5x4mm2 i zaopatrzony w wodę z istniejącego budynku przedszkola rurami PE 32. Obiekt zostanie podłączony do sieci kanalizacyjnej - do istniejącej studzienki na terenie przedmiotowej działki.
Z pomieszczenia kotłowni wykonane zostanie zasilanie w ciepło c.o. istniejącego budynku przedszkola. Woda z dachów odprowadzona zostanie na nieutwardzony teren działki. Obiekt usytuowany w normowej odległości od istniejącej linii napowietrznej. Wjazd na działkę istniejący. Planowana inwestycja prowadzona będzie na obszarze założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego z XIII-XIX w. w m. Przemęt, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1329/A.
Na prowadzenie robót budowlanych na tym obszarze inwestor uzyskał Pozwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu delegatura w Lesznie (Pozwolenie Nr 490/A/2022 z dnia 22 sierpnia 2022 r.). Budynek podlegający przebudowie został zaprojektowany na rzucie prostokąta, wybudowany w technologii tradycyjnej murowej, przekryty dachem stromym dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, pokrycie z dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę. Obiekt zlokalizowany został na granicy z działką sąsiednią - cmentarzem, będącą własnością Parafii. Działkę Inwestora od działki Parafii oddziela mur ceglany wys. ok. 2,20 m. Po dokonaniu rozbiórki części gospodarczej pozostawiona zostanie zewnętrzna ściana ceglana od strony cmentarza na wysokości ok. 2,20 m. Ściana ta i pozostały mur zostanie oczyszczony, uzupełnione zostaną cegły i spoiny. Wszelkie cegły spękane i zmurszałe będą wykute i uzupełnione z cegły pełnej palonej. Zwieńczenie muru wykonane będzie, jako okap ceglany - na wzór istniejącego okapu. Roboty budowlane polegać będą na: skucie wszystkich tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie nowych cementowo - wapiennych, wyburzenie ścianek działowych i wykonanie nowych ścianek działowych murowanych z cegły pełnej o odporności EI 120, malowanie ścian wewnętrznych farbami emulsyjnymi, a ścian zewnętrznych farbami silikonowymi, wykonanie nowych nadproży typu SBN, zamurowania wykonane zostaną cegłą pełną, rozebranie istniejących posadzek, wykonanie nowych posadzek na gruncie jako betonowe na warstwie izolacyjnej i podkładzie z chudego betonu i podsypki piaskowej. Drzwi stalowe w klasie odporności pożarowej, stolarka okienna aluminiowa w klasie odporności ogniowej. Na nieużytkowym poddaszu usunięta zostanie zalegająca polepa, elementy drewniane więźby zostaną sprawdzone, oczyszczone i zaimpregnowane, dach zostanie odeskowany i przykryty warstwą papy, należy przewidzieć wzmocnienie lub wymianę skorodowanych elementów więźby dachowej. Na łatach i kontrłatach wykonane zostanie nowe pokrycie z dachówki karpiówki układanej w podwójną koronkę. Przebudowana zostanie instalacja elektryczna, sanitarna, oświetleniowa i gniazd wtykowych.
3.3. Informacje uzupełniające:
3.3.1. Przy wymianie istniejącego kotła należy zamontować kocioł na paliwo stałe - ekogroszek, o mocy 50 kW.
3.3.2. Zamawiający informuje, że na rys. 2S ,,Schemat technologiczny kotłowni" (Załącznik nr 9 do SWZ) wystąpił błąd w średnicy rury między wymiennikiem ciepła a rozdzielaczem. Jest oznaczenie dn 25, powinno być dn 40.
3.3.3. Zamawiający informuje, że uwzględnione w PZT (projekt zagospodarowania terenu) utwardzenie z kostki betonowej nie jest objęte zakresem przedmiotowego zamówienia.
3.3.4. Zamawiający informuje, że parametry pomp elektronicznych przedstawiają się następująco:
Pompa kotłowa: Q=4,39m3/h, H=4m,
Pompa c.o.: Q=3,88m3/h, H=16m,
Pompa Cwu: Q=2,603/h, H=16m.
3.3.5. Zamawiający informuje, że parametry zaworu mieszającego są następujące:
Zawór temperaturowy ATV, 55 st. C, Kvs=9m3/h, DN32.
3.3.6. Zamawiający informuje, że sposób sterowania obiegami pompowymi to sterowanie pogodowe, w zależności od temperatury zewnętrznej.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa opracowana przez: PiK Biuro Obsługi Budownictwa Patryk Pietrzak.
3.5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych.
3.6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.7. Do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzenie wszystkich koniecznych badań
i poniesienie wszystkich kosztów z tym związanych oraz ustawienie i utrzymanie oznakowania na czas trwania robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.2.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
11.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena - waga kryterium 60%,
b) okres gwarancji - waga kryterium 40%.
11.2.3. Zasady oceny kryterium "Cena" (C)
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc
po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Cena najtańszej oferty [PLN]
C = ------------------------------------------- X 60
Cena badanej oferty [PLN]
gdzie:
C - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium "Cena"
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium "Cena" - 60 pkt. (waga kryterium - 60%).
11.2.4. Zasady oceny kryterium "Okres gwarancji" (G)
W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
długość gwarancji w miesiącach
badanej oferty
G = --------------------------------------------------------- X 40
60 [miesiące]
gdzie:
G - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium "Okres gwarancji"
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji" - 40 pkt (waga kryterium - 40%).
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub nie poda okresu gwarancji, Zamawiający do obliczeń przyjmie wartość 36 miesięcy gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest określić długość gwarancji w pełnych miesiącach.
Gwarancja liczy się od daty ostatecznego, protokolarnego odbioru robót.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto ich wartości.
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego
i podanych w SWZ).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,
że dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej ,,postępowaniem", zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
8.10. Informacje dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP
8.10.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 8.6.1. ppkt b) SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.10.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
8.10.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. SWZ:
a) wykaz robót budowlanych - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu znajduje się
w załączniku nr 4 do SWZ.
b) wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnienia, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
14.1.16. Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2a i 2b do SWZ;
c) oryginał dokumentu wadium, a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wniesienia wadium;
d) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa dla osoby/ osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
e) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich
w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy;
f) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 8.4. SWZ - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 7.2.3. - załącznik nr 7 do SWZ, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów;
h) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 7a do SWZ;
i) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
12.1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100);
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 8.6.1. i 8.6.2. SWZ.
9.2. Wykonawcy, o których mowa w 9.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika
do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
9.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w paragrafie 18 projektu umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 11.2.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania,
b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
11.2.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
a) cena - waga kryterium 60%,
b) okres gwarancji - waga kryterium 40%.
11.2.3. Zasady oceny kryterium "Cena" (C)
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc
po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Cena najtańszej oferty [PLN]
C = ------------------------------------------- X 60
Cena badanej oferty [PLN]
gdzie:
C - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium "Cena"
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium "Cena" - 60 pkt. (waga kryterium - 60%).
11.2.4. Zasady oceny kryterium "Okres gwarancji" (G)
W przypadku kryterium "Okres gwarancji" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
długość gwarancji w miesiącach
badanej oferty
G = --------------------------------------------------------- X 40
60 [miesiące]
gdzie:
G - ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium "Okres gwarancji"
Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta za kryterium "Okres gwarancji" - 40 pkt (waga kryterium - 40%).
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Przy okresie gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy dla celów przyznania punktacji w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęta wartość 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca poda okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub nie poda okresu gwarancji, Zamawiający do obliczeń przyjmie wartość 36 miesięcy gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest określić długość gwarancji w pełnych miesiącach.
Gwarancja liczy się od daty ostatecznego, protokolarnego odbioru robót.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-15

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.