Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
523z dziś
6685z ostatnich 7 dni
27068z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Oznakowanie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wójt Gminy Blizanów
Blizanów Drugi 52
62-814 Blizanów
powiat: kaliski
tel. (62) 7512-108, 62 7511066,62 7511010, Fax 62 7641113
wojt@blizanow.ug.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Blizanów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (62) 7512-108,
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe dotyczące zamówienia o wartości mniejszej niż 130 tys. złotych netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)
zaprasza do składania ofert na wykonanie : oznakowania miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego i/lub kontrastowe oznaczenie stopni na schodach ,dotykowe pasy ostrzegawcze przed schodami , tablice informacyjno-nawigacyjne przy wejściu /ciągach komunikacyjnych / , zakup pętli indukcyjnej przenośnej , ramki do podpisów , lup optycznych dla potrzeb projektu ,,Dostępny samorząd - granty", realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2018 , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego .
I. Zamawiający określa nw. wymagania dotyczące poszczególnych przedsięwzięć :

1. Wykonanie oznakowania 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych wraz z malowaniem powierzchni miejsca postojowego .

- Miejsce oznakowane wykonane zgodnie z wymogami specjalistyczną farbą drogową (powierzchnia kolor niebieski, koperta kolor biały) wraz ze znakiem poziomym P-20 z symbolem P-24 oraz znakiem pionowym D-18a i Tabliczką T-29. Montaż może się odbyć tylko w suchy dzień z temperaturą powyżej 10 0 C.

- Wymiary stanowiska: 360cm x500 cm

2. Wykonanie kontrastowego oznaczenie stopni na schodach 18 mb

- elastyczna taśma tworzywowa z powłoką mineralną zapewniającą odporność na poślizg.

- o parametrach grubość 0,9 mm, szerokość 50mm

- odporność na ścieranie, czynniki atmosferyczne, chemiczne, promieniowanie UV. Powierzchnia mineralna zapewnia

- wymóg zgodności z normą DIN 51130: R13

- Kolor RAL - 1023

- montaż przy krawędziach stopni .

3. Wykonanie dotykowych pasów ostrzegawczych przed schodami 12 mb

- płytki wykonane z wulkanizowanej, kolorowej gumy o wysokiej wytrzymałości.

- kolor płytek należy dostosować kontrastowo do podłogi, Uzyskany kontrast nie może być mniejszy niż 60 stopni w skali RV.

- płytki muszą spełniać wysokie właściwościach użytkowych (odporności na ścieranie, na czynniki atmosferyczne, na działanie związków zasadowych i kwasowych, na promieniowanie UV, zachowanie koloru itp.)

- montowane w sposób trwały za pomocą kleju polimerowego.

- dopuszczalne rozstawienie pól ostrzegawczych: punktów

15 mm górna średnica 45-63 mm odległość pomiędzy osiami, dolna średnica punktów + 10 mm +/- 1 mm do górnej średnicy
4. Wykonanie 2 szt. tablic informacyjnych przy wejściu /ciągach komunikacyjnych

- wielkość tablicy 150 cm x 100 cm

- tablice informacyjne powinny być wykonane z trwałych materiałów o matowym

wykończeniu (niedającym odblasków), aby informacje na nich zawarte były widoczne pod

różnym kątem.

- oświetlenie tablic informacyjnych i napisów nie może powodować efektu olśnienia

u użytkowników.

- czcionka pisma bez szeryfowa.

- wielkość pisma pomiędzy 3,5 cm do 7 cm

- należy zachować kontrast pomiędzy powierzchnią a pismem.

- treść napisów , ułożenie napisów i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym.
5. Dostarczenie pętli indukcyjnej przenośnej - 1 szt.

- zgodność z normą PN EN 60118-4

- wzmacniacz w klasie D

- wbudowany mikrofon

- podłączany dodatkowy mikrofon zewnętrzny (umożliwia poprawę komunikacji z osobą z

głębokim niedosłuchem)

- łatwa do dezynfekcji słuchawka jednouszna dla osób niekorzystających z aparatów

słuchowych

- wbudowany akumulator - czas pracy min. 10 h,

- diody wskazujące fakt włączenia pętli oraz sygnalizujące niski poziom naładowania

akumulatora

-- możliwość zakotwiczenia na blacie/ladzie z możliwością łatwego wyjęcia pętli

- każdy z mikrofonów odbiera mowę i przekazuje ją bezpośrednio do użytkowników aparatów słuchowych z wybraną pozycją ,,T"

- zakres działania pętli do 1 mb

- Certyfikat CE
6. Dostarczenie ramek do podpisów 4 szt.

Ramka jest przeznaczona dla osób niewidomych, słabowidzących i z problemami motorycznymi. Pozwala na złożenie odręcznego podpisu w prawidłowym miejscu.

Minimalne parametry:

- materiał wykonania ADA

- wymiary zakres od długość 100mm do 150mm x od 4 mm do 70 mm

7. Dostarczenie 4lup optycznych o parametrach:

-lupa optyczna o 3- krotnym powiększeniu (średnica soczewki 70 mm) - 1 szt.

- lupa optyczna o 5 krotnym powiększeniu (średnica soczewki 55 mm) - 1 szt.

- lupa optyczna o 7 krotnym powiększeniu (średnica soczewski 35 mm ) - 2 szt.

-dioda LED pod soczewkami

-obudowa z tworzywa sztucznego

-zasilanie bateriami

- etui do przechowywania

Dokument nr: ZP/3/2023 PFRON

Otwarcie ofert: Rozpatrzenie ofert nastąpi w dnia 07 czerwca 2023 . o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Blizanów , Blizanów Drugi 52

Składanie ofert:
Oferty w formie skanów (Załącznik nr 1 i/ lub Załącznik Nr 2 , Załącznik Nr 3 , Załącznik Nr 4, Załącznik Nr 5 , Załącznik Nr 6 , Załącznik Nr 7 ) należy przesłać mailem na adres:
z-cawojta@blizanow.ug.gov.pl lub bezpośrednio na adres Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 07 czerwca 2023 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
V .Termin realizacji zamówienia do 30 czerwca 2023r.

Wymagania:
Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty

Kryterium wyboru ofert stanowi cena: 100%
Opis sposobu przygotowania oferty:

Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wynikach postępowania.
Określenie okresu gwarancji

Zamawiający wymaga udzielenie gwarancji 24 m-ce na wykonane elementy oraz na prawidłowość ich montażu .
VI. Informacje o formalnościach:

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert, zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wynikach postępowania.

Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą zlecenie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź wycofania niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyn.
IX. Wykaz dokumentów, jakie oferenci mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Formularz ofertowy (wg wzorów w załączeniu od Nr 1 do Nr 7).

Uwagi:
VII. Klauzula informacyjna wynikająca z RODO

Realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że:

Tożsamość i dane kontaktowe Administratora:

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Urząd Gminy Blizanów, Blizanów Drugi 52, 62-814 Blizanów.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych:

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych Panem Jaromirem Dylewskim za pośrednictwem poczty e-mail: support@inbase.pl lub pod numerem telefonu: 22 350 01 40.
Cel i podstawa prawna przetwarzania danych:

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł prowadzonym w trybie nie podlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji rozliczenia umowy z Sądem Rejonowym w Kutnie.

Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie art. 6 ust.1 lit. b (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.1 lit. c (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz wewnętrznych procedur obowiązujących u Administratora.

Okres przechowywania danych:

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.

Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców:

Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz inne podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych

Prawa osób, których dane są przetwarzane:

Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Blizanowie w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają prawo do złożenia wniosku:

na podstawie art. 15 RODO o dostęp do danych oraz mogą żądać od administratora informacji o celu i sposobie przetwarzania danych, przy czym w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;

na podstawie art. 16 RODO o sprostowanie (poprawienia) danych, które są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

na podstawie art. 17 RODO o usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie;

na podstawie art. 18 RODO o ograniczenie przetwarzania, przy czym wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przewarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;

na podstawie art. 20 RODO o przeniesienie danych do innego administratora, o ile dane przetwarzane są na podstawie zgody i w sposób zautomatyzowany.

na podstawie art. 21. RODO o sprzeciw wobec przetwarzania jej danych, jeżeli podstawą przetwarzania jest interes publiczny lub prawnie uzasadniony interes administratora. Administrator nie będzie już mógł przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże, że istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w tych przypadkach, gdy przetwarzanie danych narusza przepisy prawa.

Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej:

Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa.

Informacja o wymogu podania danych:

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia poniżej 130.000,00 zł.

Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu: Marzena Kmieć , tel. (62) 7512-108

email: z-cawojta@blizanow.ug.gov.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.