warmińsko-mazurskie (Giżycko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż ścieżek prowadzących i oznakowanie krawędzi schodów |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1 30-705 Kraków powiat: Kraków ezymankowska-saluga@afm.edu.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160836 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Montaż ścieżek prowadzących oraz płyt ostrzegawczych (pól uwagi) w budynkach A, B i C Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (wewnętrzne ścieżki prowadzące), ścieżek prowadzących oraz płyt ostrzegawczych (pól uwagi) na terenie Kampusu Uczelni (zewnętrzne ścieżki prowadzące) oraz oznakowanie taśmami ostrzegawczymi krawędzi schodów Powstaje w kontekście projektu POWR.03.05.00-00-A055/20 - Akademia Równych Szans Część 1 Montaż ścieżek prowadzących i oznakowanie krawędzi schodów Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiotem zamówienia jest: 1) montaż ścieżek prowadzących oraz płyt ostrzegawczych (pól uwagi) w budynkach A, B i C Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (wewnętrzne ścieżki prowadzące), 2) montaż ścieżek prowadzących oraz płyt ostrzegawczych (pól uwagi) na terenie Kampusu Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (zewnętrzne ścieżki prowadzące), 3) oznakowanie taśmami ostrzegawczymi (maty dotykowe) krawędzi schodów wewnątrz Uczelni oraz krawędzi schodów przy Dziale Rekrutacji Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego (część budynku C), przy czym oznakowanie taśmami ostrzegawczymi obejmuje demontaż i utylizację istniejących taśm ostrzegawczych oraz montaż w to miejsce nowych taśm ostrzegawczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym także schemat lokalizacji budynków Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ze wskazaniem proponowanej lokalizacji ścieżek zewnętrznych oraz wewnętrznych, określa ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Schemat lokalizacyjny budynków Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ze wskazaniem proponowanej lokalizacji ścieżek zewnętrznych oraz wewnętrznych stanowi materiał poglądowy dla Wykonawcy. W ramach przygotowania oferty Wykonawca powinien we własnym zakresie dokonać wizji lokalnej i pomiaru w celu zweryfikowania i zinwentaryzowania stanu istniejącego oraz uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Okres gwarancji Minimum 24 miesiące CPV: 45400000-1 Dokument nr: 2023-19143-160836 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-19 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat Kraków Gmina Kraków-Podgórze Miejscowość Kraków Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie dopuszcza zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy ws. realizacji zamówienia na poniższych zasadach: Zmiany istotne: Za istotne uznaje się zmiany, które zmieniają ogólny charakter umowy, albo: 1) polegają na wprowadzeniu warunków, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w postępowaniu mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, lub 2) naruszają równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie, lub 3) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy, lub 4) zmiana umowy polega na zastąpieniu wykonawcy innym wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie z Wykonawcą wyłącznie w przypadkach i na zasadach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian do umowy: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa krajowego lub UE lub zmiany wytycznych horyzontalnych lub programowych, albo ujawnienia się takiej ich interpretacji, która nie była wcześniej brana pod uwagę przez Zamawiającego i Wykonawcę, Zamawiający może dopuścić zmiany sposobu realizacji umowy lub zakresu świadczeń Wykonawcy spowodowane w/w zmianami; 2) jeżeli wskutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, związanych z realizowanym przez Zamawiającego projektem lub innymi równolegle realizowanymi projektami, bądź pozostających w związku z innymi obszarami działalności Zamawiającego, ujawni się potrzeba wprowadzenia zmian do przedmiotu zamówienia, Zamawiający może dopuścić takie zmiany; 3) jeżeli wskutek zmniejszenia budżetu realizowanego projektu ujawni się potrzeba modyfikacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może dopuścić zmiany w tym zakresie; 4) jeżeli z powodu zmian w strukturze lub organizacji Zamawiającego ujawni się potrzeba wprowadzenia zmian co do zakresu prac Wykonawcy, terminów, ilości publikacji itp., Zamawiający może dopuścić zmiany w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza ponadto zmiany warunków realizacji i zakresu umowy spowodowane: 1) zaistnieniem niezależnych od Stron okoliczności skutkujących koniecznością ograniczenia lub rezygnacji z określonej części zamówienia, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy, 2) zaistnieniem trudnej do przewidzenia okoliczności prawnej, technicznej, ekonomicznej lub organizacyjnej, skutkującej tym, że wykonanie umowy zgodnie z jej pierwotnym brzmieniem stało się niemożliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego, 3) wystąpieniem siły wyższej. Zmiana końcowego terminu realizacji zamówienia jest możliwa wyłącznie z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub ze względu na ważne okoliczności niezależne od Stron, takie jak: 1) przestoje i opóźnienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2) opóźnienia w finansowaniu projektu, 3) inne ważne przyczyny niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość wprowadzenia innych zmian do umowy w przypadku, gdy okaże się to konieczne dla wykonania umowy lub jej części z powodów, których mimo zachowania należytej staranności nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany umowy nie mogą zmieniać jej charakteru, ani naruszać równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie. Zmiany nieistotne: Zmiany nieistotne mogą być wprowadzane do umowy bez zachowania powyższych zasad. W szczególności za nieistotne uważa się: 1) zmiany terminów, o ile nie wpływa to na końcowy termin realizacji całego zamówienia; 2) poprawienie oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych; 3) zmiany danych teleadresowych, zmianę nazwy, zmianę osób upoważnionych do reprezentacji, zmiany przyjętego sposobu komunikowania się stron itp., 4) zmiany polegające na uszczegółowieniu, wykładni lub doprecyzowaniu poszczególnych zapisów umowy, o ile nie zawierają się one w zmianach określonych, powyżej jako istotne. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca musi wykazać doświadczenie przez co należy rozumieć, że: ma udokumentowane doświadczenie w realizacji zamówień na montaż ścieżek prowadzących oraz płyt ostrzegawczych wewnątrz budynków (wewnętrzne ścieżki prowadzące) oraz ścieżek prowadzących i płyt ostrzegawczych na zewnątrz (zewnętrzne ścieżki prowadzące) w budynkach użyteczności publicznej (np. muzea, przychodnie, uczelnie, szpitale, dworce) - wymagane zrealizowanie co najmniej 2 (dwóch) usług montażu ścieżek prowadzących w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat w budynkach użyteczności publicznej Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej powalającej na prawidłowe wykonanie zamówienia przez co należy rozumieć, że Wykonawca: 1) posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł, 2) nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykaz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu został określony w Zapytaniu ofertowym. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-06-01 Data ostatniej zmiany 2023-06-01 11:46:38 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena: 85 % Punkty za kryterium cena (C) zostaną obliczone wg następującego wzoru: C=Cmin/Cn x 85 gdzie: C - liczba punktów za kryterium "cena" uzyskanych przez ocenianą ofertę Cmin - najniższa cena spośród ofert ważnych Cn - cena badanej oferty Czy kryterium cenowe NIE Opis Wydłużony okres gwarancji: 15% 1)okres wynosi 2 lata:0 pkt 2)okres wynosi 3 lata:5 pkt 3)okres wynosi 4 lata:10 pkt 4)okres wynosi 5 lat i więcej:15 pkt Za kryterium wydłużony okres gwarancji (G) badana oferta może uzyskać max. 15 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Ewa Żymankowska-Saługa tel.: e-mail: ezymankowska-saluga@afm.edu.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024