Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
510z dziś
6600z ostatnich 7 dni
25058z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup, dostawa oraz montaż składanych krzeseł

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup, dostawa oraz montaż składanych krzeseł

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach
ul. Wita Stwosza 7
40-040 Katowice
powiat: Katowice
Tel. 32-606-18-00, tel. 32/606-18-77.
do@mops.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 32-606-18-00, t
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
w sprawie: zakupu, dostawy oraz montażu składanych krzeseł do poczekalni montowanych do podłoża - dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy Ul. Wita Stwosza 7 w Katowicach.
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż składanych krzeseł, montowanych do podłoża - na korytarzach w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej przy Ul. Wita Stwosza 7 w Katowicach, w łącznej ilości 52 szt., w następującym rozkładzie:
1) na I-szym piętrze - 20 szt. (10 x podwójny typoszereg),
2) na II-gim piętrze - 12 szt. (6 x podwójny typoszereg),
3) na III-cim piętrze - 10 szt. (5 x podwójny typoszereg),
4) na IV-tym piętrze - 10 szt. (5 x podwójny typoszereg).
2. Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia opisane są w Załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Przykładowe wizualizacje krzeseł będących przedmiotem zamówienia przedstawia Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
4. Dostawca zapewni gwarancję na dostarczone krzesła na okres 24-miesięcy.
5. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy Pzp, na podstawie przepisu art. 2 ust.1 pkt. 1 cyt. ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w częściach.

CPV: 39113000-7

Składanie ofert:
IV. Miejsce, termin oraz sposób składania ofert.
1. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani realizacją zamówienia prosimy przesłać do dnia 12.06.2023r. do godz. 14.00 na adres: do@mops.katowice.pl
uzupełniony i podpisany:
- Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania - ofertę cenową wraz z wizualizacją,
- Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek do wykluczenia,
wraz z załączeniem dokumentów, o których mowa w części II pkt. 1 Zapytania ofertowego.
2. Podpisaną ofertę wraz z wszystkimi załącznikami należy złożyć zaszyfrowaną.
3. Hasło do otwarcia oferty należy przesłać w dniu otwarcia ofert tj. 12.06.2023r. od godz. 14.00 do godz. 14.30, na adres mailowy: do@mops.katowice.pl.

Miejsce i termin realizacji:
III. Istotne warunki realizacji zamówienia.
1. Koszt dostawy oraz montażu przedmiotu zamówienia jak również odbioru opakowań po dostarczonym sprzęcie pokryty zostanie przez Dostawcę.
2. Termin wykonania zamówienia - do 30 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
II. Istotne warunki udziału w postępowaniu.
1. Dostawca nie jest w stanie upadłości ani likwidacji. Na potwierdzenie tego warunku musi dostarczyć aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Dostawców, wobec których zachodzą podstawy do wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj. Zamawiający wykluczy z postępowania:
a) Dostawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w 11 związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn.
zm.3), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006", i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014" albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
c) Dostawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
co Dostawca potwierdza składając wypełniony druk Oświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. II ppkt 2.
W przypadku Dostawcy wykluczonego na podstawie pkt. II ppkt 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Dostawcy.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt. II ppkt 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
V. Kryteria wyboru oferty.
1. Ocena wszystkich nieodrzuconych ofert, będzie dokonywana wg następujących kryteriów, z uwzględnieniem niżej podanych wag procentowych:
- Cena - 90% (max. 90 pkt).
- Okres gwarancji - 10% (max. 10 pkt)
1) Cena:
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną uzyskuje max. 90 pkt. Pozostałe oferty otrzymują odpowiednią ilość punktów wg wzoru:
najniższa cena
------------------------------------ x 90
cena w badanej ofercie
2) Okres gwarancji:
Oferta Wykonawcy w tym kryterium może uzyskać max. 10 pkt. Oferty Wykonawców w tym kryterium otrzymują odpowiednią ilość punktów, wg niżej opisanego algorytmu:
- jeżeli Wykonawca zaoferuje dwuletni okres gwarancji, to oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt.;
- jeżeli Wykonawca zaoferuje trzyletni okres gwarancji, to oferta Wykonawcy otrzyma 2 pkt.
- jeżeli Wykonawca zaoferuje czteroletni okres gwarancji, to oferta Wykonawcy otrzyma 6 pkt.
- jeżeli Wykonawca zaoferuje pięcioletni okres gwarancji, to oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt.
końcowa = ilość punktów + ilość punktów
wartość za "cenę" za ,,okres gwarancji"
punktowa
oferty
Wykonawca, którego oferta otrzyma największą ilość punktów wygrywa postępowanie.
2. Oferta stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
2) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
3) Wykonawca nie wykaże spełnienia warunków udziału, określonych w pkt. II zapytania,
4) oferta zostanie przesłana niezaszyfrowana.
VI. Informacje dodatkowe.
1. MOPS zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru, szczególnie jeśli przedstawione oferty nie będą spełniały oczekiwań merytorycznych lub możliwości finansowych określonych przez MOPS Katowice.
2. W trakcie prowadzonego postępowania, Zamawiający może żądać od Dostawcy złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia brakujących lub wadliwych dokumentów, które zostały dołączone do oferty.
3. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Dostawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Koszt oferty należy podać w złotych polskich, cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi składnikami wpływającymi na ostateczną cenę, uwzględniając podatek.
5. Realizacja zlecenia wymagać będzie pisemnej Umowy pomiędzy Miastem Katowice - Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Katowicach a Dostawcą, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
6. Przedstawiając ofertę, Dostawca wyraża zgodę, aby płatność za dostarczony towar dokonywany był przelewem na konto Dostawcy w terminie 14-dni od daty otrzymania faktury VAT, po otrzymaniu towaru.
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, tj. w sytuacji gdy cena oferty będzie niższa niż kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wówczas zaoszczędzone środki finansowe mogą zostać przeznaczone na zakup dodatkowych ilości artykułów wg. opisu
9. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania Zamawiający umieści na stronie: www.mops.katowice.pl

Uwagi:
VII. Pouczenie w sprawie przetwarzania danych osobowych.
Administratorem danych osobowych ujawnionych w dokumentach wymienionych w Zapytaniu ofertowym jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem Pani/Panu praw w zakresie ochrony danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@mops.katowice.pl, lub pod nr telefonu: 32 606 18 85 oraz za pośrednictwem elektronicznej skrytki ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/f7s0tdv03y
Dane są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004r. oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia.
Pozyskiwane danych odbywa się poprzez złożenie poprzez Wykonawcę lub Podwykonawcę dokumentów wymienionych w Zapytaniu ofertowym.
Powyższe dane będą przechowywane przez okres zgodny z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt zatwierdzonym przez Archiwum Państwowe.
Dane nie będą udostępnione innym odbiorcom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie Ośrodka, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, uzupełnienia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.

Kontakt:
8. Osoba do kontaktu w sprawie oferty: P. Beata Roszczenko - Dział Obsługi Administracyjnej MOPS tel. 32/606-18-77.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.