Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1272z dziś
7123z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usuwanie wyrobów zawierających azbes

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie wyrobów zawierających azbes

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
Szczecińska 16a
72-003 Dobra
powiat: policki
telefon 91 311 30 48 fax 91 424 15 45
gmina@dobraszczecinska.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Dobra
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 91 311 30 48
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 1710 z późn. zm.) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi:
1) Demontaż pokrycia dachowego lub innych wyrobów zawierających azbest.
2) Zbieranie i zabezpieczenie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami (m. in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią).
3) Ważenie na miejscu zdemontowanych/zebranych wyrobów zawierających azbest przy użyciu własnych (posiadających legalizację ) urządzeń Wykonawcy.
4) Załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca rozbiórki lub składowania do miejsca unieszkodliwienia.
5) Przekazanie do unieszkodliwiania poprzez przekazanie odpadu niebezpiecznego na składowisko odpadów niebezpiecznych.
2. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest:
1) Załadunek/transport/utylizacja (składowane) z 8 posesji - 14,464 [Mg]
2) Demontaż/załadunek/transport/utylizacja (pokrycia dachowe) z 10 budynków -25,678 [Mg]
Razem: 40,142 [Mel
Ze względu na to, że powyższe dane są tylko danymi szacunkowymi Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części powyższego zadania, bądź możliwość zwiększenia ilości zamówienia o nie więcej niż 50 %, lub możliwość przesunięcia pomiędzy ww. pozycjami. W przypadku, gdy planowana ilość ulegnie zmianie Wykonawcy nie przysługują roszczenia wobec Zamawiającego.
Ponadto:
3. Wykonawca przy realizacji robót obowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w:
1) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., nr 71, poz. 649 z późn.zm).
2) Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 699 z późn. zm.).
3) Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz, U. z 2022 r. póz. 2556 z późn. zm.).
4) Ustawie z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2020 r. póz. 1680).
5) Ustawisz dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 2147).
6) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005r. Nr 216, poz.1824).
7) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 201 lr. Nr 8, poz.31),
8) Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 682 z późn. zm.).
4. Przygotowanie do transportu, ważenie odpadów w miejscu odbioru, załadunek i transport azbestu na miejsce składowania (utylizacji) leży po stronie Wykonawcy. Transport może wymagać użycia samochodów o różnym tonażu ze względu na konieczność dojazdu do miejsc trudnodostępnych (wąskie ulice), z zachowaniem przepisów o przewozie towarów niebezpiecznych.
5. Demontażu wyrobów azbestowych mogą dokonywać jedynie osoby przeszkolone w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
6. Usuwane odpady zawierające azbest powinny być składowane na składowiskach odpadów niebezpiecznych lub na wydzielonych częściach składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. Wykonawca robót zobowiązuje się więc do utylizacji materiałów z rozbioru (przekazania na składowisko odpadów).
7. Wykonawca jest zobowiązany do ważenia materiałów zawierających azbest z każdej nieruchomości objętej wykazem i dla każdego rodzaju zadania oddzielnie przy udziale właściciela lub użytkownika wieczystego lub zarządcy nieruchomości (z której odbierane są materiały zawierające azbest). Urządzenie ważące winno posiadać odpowiednie atesty i/lub certyfikaty i/lub dokumenty potwierdzające prawidłowy pomiar wagi.
8. Zakres prac i szczegółowy termin wykonania będzie ustalany pomiędzy Wykonawcą i właścicielem nieruchomości, w tym celu Zamawiający udostępni Wykonawcy dane kontaktowe do właścicieli nieruchomości. Zadanie będzie realizowane zgodnie z kolejnością ustaloną w harmonogramie prac opracowanym przez Wykonawcę po uzgodnieniu z właścicielami (zarządcami) nieruchomości. Harmonogram prac Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nie później niż na 14 dni przed przystąpieniem do realizacji zadania.
9. Wykonawca zobowiązuje się do przyjazdu w celu wykonywania zleconych prac tak często, jak często okaże się to niezbędne do wykonania całego przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową.
10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
11. Wykonawca winien zgłosić zamiar przystąpienia do wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z § 6 ust. 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 póz. 649).
12. W czasie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację:
1) Zbiorczą kartę przekazania odpadu na składowisko odpadów niebezpiecznych.
2) Protokoły sporządzone dla każdej nieruchomości zawierające informacje dot:
a) imię i nazwisko właściciela wyrobów zawierających azbest,
b) miejsce odbioru - adres,
c) datę odbioru,
d) ilość, masę odebranych wyrobów zawierających azbest,
e) oświadczenie o uporządkowania terenu po wykonaniu usługi,
f) oświadczenie o nie wyrządzeniu szkód w czasie realizacji usługi,
g) podpis właściciela nieruchomości i przedstawiciela Wykonawcy.
Protokoły winny być sporządzone w 3 egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy, Właściciela nieruchomości i Zamawiającego.
3) Dokumentację fotograficzną potwierdzającą wykonanie usługi (na płycie CD) potwierdzającą wykonanie usługi, sporządzoną w sposób umożliwiający identyfikację nieruchomości (2-4 fotografie),w tym 1 zdjęcie ilustrujące masę zważonego odpadu (pomiar wagi).

Dokument nr: WSOiOŚ.OŚ.271.1.2023.MMN

Składanie ofert:
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy, Ul. Szczecińska 16a, 72-003 Dobra .
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 7 czerwca 2023 roku o godz. 14;00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZADANIA
Od dnia 1 lipca do dnia 31 sierpnia 2023 roku.

Wymagania:
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
1) Opatrzona pieczątką firmową.
2) Posiadać datę sporządzenia.
3) Zawierać wszystkie dane wyszczególnione w formularzu ofertowym.
4) Podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (ręcznie (czytelnie), na komputerze). Na kopercie proszę o zamieszczenie dopisku ,,Oferta na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobra"
Do formularza ofertowego wykonawcy dołączają dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dokumenty potwierdzające wymagania pkt. VII.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do UG Dobra.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana na stronie internetowej
pod adresem: www.bip.dobraszczecinska.pl w zakładce: Zamówienia publiczne/
Zamówienia publiczne/ Zamówienia publiczne do 130 000 złotych/ 2022. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia niniejszego zapytania ofertowego bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
VI. KRYTERIA WYBORU OFERT: 100% cena.
Jedynym kryterium jest łączna najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w piet. II. Wykonawca deklarując wolę wykonania zamówienia za cenę jednostkową usługi podaną w formularzu ofertowym, akceptuje w całości postanowienia niniejszego zapytania ofertowego, co jest równoznaczne z pozbawieniem się możliwości żądania zapłaty za elementy, które wynikają z tego opisu, a nie zostały uwzględnione przy obliczaniu ceny. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich (PLN), podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza ( do dwóch miejsc po przecinku).
VII. WYMAGANIA, JAKIE POWINNI SPEŁNIAĆ WYKONAWCY ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
2. W tym celu należy załączyć do formularza ofertowego:
1) Umowę ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest.
2) Uprawnienia do transportu odpadów niebezpiecznych.
3) Indywidualny numer rejestrowy w bazie BDO.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Dokumentację potwierdzającą przeszkolenie w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest oraz posiadającymi odpowiednie uprawnienia przewidziane do realizacji zamówienia.
6) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadań o podobnym zakresie (demontaż i/lub usuwanie materiałów/odpadów zawierających azbest) każde wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów
(poświadczeń) dotyczących najważniejszych prac, określających, czy prace te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone (protokół odbioru, referencje.).
7) Dokumentację potwierdzającą posiadanie i stosowanie urządzenia pomiarowego do stwierdzenia masy odpadu na miejscu.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.