Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup oraz dostawa farb, pędzli i różnych technicznych środków materiałowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup oraz dostawa farb, pędzli i różnych technicznych środków materiałowych

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
17-go Marca 20
82-200 Malbork
powiat: malborski
tel. 261536200 fax. 261536275, tel. 261 536 258, tel.: 261 536 707
22blt.przetargi@ron.mil.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Malbork
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261536200 fax.
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup oraz dostawa farb, pędzli i technicznych środków materiałowych dla 22. BLT Malbork i 49. BLot Pruszcz Gdański - II postępowanie.
Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
Nazwa zadania: ,,Zakup oraz dostawa farb, pędzli i technicznych środków materiałowych dla 22. BLT Malbork i 49. BLot Pruszcz Gdański - II postępowanie".
zapraszamy Państwa do złożenia propozycji cenowej na realizację zamówienia publicznego pn. ,,Zakup oraz dostawa farb, pędzli i technicznych środków materiałowych dla 22. BLT Malbork i 49. BLot Pruszcz Gdański - II postępowanie".
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa farb, pędzli i różnych technicznych środków materiałowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres dostawy oraz warunki zamówienia zostały określone w załącznikach do Zaproszenia:,
Zgodne z załącznikami:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zaproszenia,
- Formularz cenowy - załącznik nr 2 do zaproszenia,
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone.
5. Obowiązki Wykonawcy:
- Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania dostawę przedmiot zamówienia zgodnie z Formularzem ofertowym oraz Formularzem cenowym.
- Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z realizacją umowy.
- Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były nowe, dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji i parametrów technicznych oraz instrukcje obsługi.
- Wykonawca wraz z dostawą załączy karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego.
- Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym. W przypadku takiego oznaczenia Wykonawca przy dostawie towaru zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa nie zostanie przyjęty.
- W przypadku gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia, zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego niezgodności towaru w ,,Protokole odbioru" towaru.
- W przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych towaru, których nie dało się stwierdzić w dniu dostawy, po zgłoszeniu przez Zamawiającego w formie ,,Protokołu reklamacyjnego" - Załącznik nr 4 do Umowy, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt i odpowiedzialność dokonać odbioru wadliwego towaru w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia wad przez Zamawiającego oraz dostarczenia towaru wolnego od wad w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego niezgodności towaru.
- Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone towary na okres 24 miesięcy licząc od dnia odbioru oraz dostarczy produkty objęte opisem przedmiotu zamówienia. Okres przydatności produktów chemicznych nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy - liczony od daty wskazanej w protokole przyjęcia przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę. Terminy i miejsca dostawy do terminu wskazanego w ofercie, z możliwością wcześniejszej dostawy.
- W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika).
- Palety EURO, zwykłe, nietypowe(w tym palety ze szkła) i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru.
- DOSTAWA powinna być realizowana w godz.ch od 8.00 do 14. W dni robocze (od poniedziałku do piątku).
- Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje:
a) numer umowy, której dotyczy faktura,
b) nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru do magazynu Zamawiającego.
- Podstawą do wstępu cudzoziemców na teren kompleksów wojskowych przed przystąpieniem do realizacji umowy jest otrzymanie pozwolenia jednorazowego na wstęp na teren chroniony obiektów wojskowych w wyniku uzyskania pozytywnej opinii Dyrektora Zarządu Operacyjnego Służby Kontrwywiadu Wojskowego poprzez Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub otrzymanie jednorazowego pozwolenia wydanego przez Dowództwo
Generalne Sił Zbrojnych (wymóg uzyskania zgody SKW zgodnie z zasadami wynikającymi z decyzji nr 107/MON Ministerstwa Obrony Narodowej z dnia 18.08.2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021 r. , poz. 177).
- Wykonawca zobowiązuje się do określenia telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą.
- W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
- Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji Umowy zapozna się z procedurami wstępu na teren kompleksów wojskowych obowiązujących u Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega, że przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz: dokumentowania, fotografowania, nagrywania, rejestrowania obiektów i urządzeń wojskowych, a także rozpowszechniania informacji dotyczących działalności użytkowników obiektów wojskowych i urządzeń wojskowych oraz zakaz przetwarzania, powielania, kopiowania i przekazywania informacji instytucjom lub osobom fizycznym, w celach innych niż związane z realizacja usługi pod rygorem odpowiedzialności prawnej.

CPV: 44000000-0, 44100000-1, 44800000-8

Dokument nr: 22. BLT.SZP.2612.58.2023

Otwarcie ofert: - otwarcie ofert nastąpi dnia 13.06.2022 r. godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w budynku nr 12, w sekcji zamówień publicznych.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w języku polskim, w formie pisemnej.
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Ofertę można złożyć z wypełnionym i podpisanymi (wraz z pieczątką) załącznikami wybranym poniżej sposobem:
- osobiście, bądź drogą pocztową, w zamkniętej kopercie na adres:
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
Kancelaria Jawna
Budynek nr 1, pokój nr 118
ul. 17 Marca 20,
82 - 200 Malbork;
z dopiskiem OFERTA - Sygn. Sprawy: 22.BLT.SZP.2612.58.2023
- w formie elektronicznej na adres: 22blt.przetargi@ron.mil.pl (w formie skanu dokumentów - plik pdf)
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 13.06.2023 r. godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
8. Termin realizacji zmówienia:
30 dni od daty podpisania umowy
9. Miejsce świadczenia usługi:
Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie administrowanym przez 22. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Malborku pod adresami:
22. Baza Lotnictwa Taktycznego , Ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
w godz.ch od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku)

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zaproszeniu.
3. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający przewiduje podstawy wykluczenia:
3.1 zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy wykluczy:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dokumenty, jakie należy złożyć na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia:
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
a) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia
Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca,
- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)
10. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa cena.
11. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) W zaoferowaną cenę należy wliczyć wszystkie koszty, które Wykonawca musi ponieść do realizacji zamówienia, uwzględniając wszystkie zapisy, ilości i wymagania w tym: koszty osobowe Wykonawcy, koszty dojazdu i inne.
2) Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - należy wyliczyć w ,,Formularzach cenowych" i tak obliczoną wartość całkowitą brutto przenieść do ,,Formularza ofertowego".
3) Zamawiający zastrzega, aby żadna z cen pozycji Formularza cenowego nie została określona wartością 0,00 zł.
4) Brak wyceny lub wartość 0,00 zł skutkować będzie to odrzuceniem oferty.
5) Zamawiający wymaga, aby wartość była podana z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Kwota wykazana w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania, tj.:
? ułamek kończący się cyfrą od 0 do 4 należy zaokrąglić w dół;
? ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 należy zaokrąglić w górę;
6) Oferta musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku.
7) Cena brutto ma zawierać podatek VAT.
8) Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
9) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
10) Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi/dostawy będącej przedmiotem zamówienia powiększonej o obowiązujący podatek VAT.
11) Cena jednostkowa podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji.
12. Sposób przygotowania oferty
Propozycja cenowa ma zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia,
b) wypełnione i podpisane Formularze cenowe - zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zaproszenia,
c) wypełnione o podpisane Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zaproszenia.
Oferta powinna zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferta powinna obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) nierozpatrywania propozycji cenowych, otrzymanych po terminie,
b) wezwania do uzupełnienia wymaganych dokumentów lub wyjaśnienia treści oferty,
c) poprawienia oczywistych pomyłek rachunkowych i pisarskich,
d) wyboru kolejnego wykonawcy w przypadku uchylania się wykonawcy, którego wybrano, jako najkorzystniejszego od podpisania umowy,
e) odwołania postępowania bez podawania przyczyn. (podstawa prawna art. 701 § 3 Kodeksu
Cywilnego),
f) stosowania w ramach postępowania, zasad wynikających z procedury udzielenia zamówień publicznych wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. ,,Prawo zamówień publicznych" (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).

17. Inne:
a) Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
b) Informujemy, iż zaproponowane ceny i inne warunki będą porównywane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.
c) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: nie dotyczy,

Uwagi:
d) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO1 do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, tel.: 261-536-216, fax:261-536-75;
? z inspektorem ochrony danych, Elżbietą Więckiewicz, można się skontaktować pod numerem telefonu 261536287 lub mailowo: e.wieckiewicz@ron.mil.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup oraz dostawa farb, pędzli i technicznych środków materiałowych dla 22. BLT Malbork i 49. BLot Pruszcz Gdański - II postępowanie", sygnatura sprawy: 22.BLT.SZP.2612.58.2023;
? prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 ust. 1 ustawy 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.
___________________________
1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
14. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami:
sprawy merytoryczne:
st. chor. szt. Tomasz DRZEWIŃSKI tel. 261 536 258
sprawy proceduralne:
- p. Agnieszka KUPIŃSKA, tel.: 261 536 707.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.