Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Doposażenie placów zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Doposażenie placów zabaw

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brańszczyk
ul. Jana Pawła II 45
07-221 Brańszczyk
powiat: wyszkowski
tel. 29/ 59 22 310, fax 29/ 74 22 811, tel. (29) 29 59 29 331
zamowienia.publiczne@branszczyk.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Brańszczyk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 29/ 59 22 310,
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Doposażenie placów zabaw w Gminie Brańszczyk/DOSTAWA i montaż urządzeń"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
o Wyposażenie placu zabaw w Knurowcu w skład którego należy zamontować huśtawkę podwójną
z bocianim gniazdem oraz sześciokąt wielofunkcyjny.
o Zakup urządzenia wielofunkcyjnego dla dzieci na plac zabaw w skład którego należy zamontować
zestaw domek ze zjeżdżalnią dla miejscowości Białebłoto - Stara Wieś.
o Wyposażenie placu zabaw w siłownię w miejscowości Ojcowizna gdzie należy zamontować
orbitrek oraz wyciskanie pojedyncze siedząc.
W ofercie można zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot
lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych,
funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W takim przypadku
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację z której w sposób nie
budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub
lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu
określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że w razie
gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe za ofertę równoważną uznaje się ofertę
spełniającą parametry wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wymagane jest , aby
wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką
budowlaną. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy
ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni
zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na
Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia że produkt jest równoważny. Wykonawca składając
ofertę równoważną, w przypadku wygrania przetargu i realizacji zadania, ponosi pełną odpowiedzialność
za osiągnięty efekt. Wykonawca oferując produkty równoważne zobowiązany jest potwierdzić, że spełniają
stawiane im wymagania poprzez dołączenie do oferty: nazwy producenta lub marki oferowanego produktu,
pełnej nazwy produktu, jego dokładnego opisu, karty charakterystyki, atesty lub certyfikaty niezależnej
jednostki certyfikującej

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Urząd Gminy w Brańszczyku, Ul. Jana Pawła II 45, 07-221 Brańszczyk, pokój nr 7 - Sekretariat
- do dnia 09.06.2023 r. do godz. 1200 w formie pisemnej osobiście lub listownie.
Dopuszcza się przesłanie oferty elektronicznie na adres: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl lub faksem
na nr 29 74 22 811.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zadania należy wykonać w terminie do 30 września 2023 r.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł - (art. 2
ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).
III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Wykonawca przystępujący do wykonania zamówienia powinien:
- posiadać niezbędne doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny do wykonania
zamówienia.
- dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot
zamówienia.
13) Oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową i podpisem Wykonawcy oraz zawierać datę
sporządzenia i termin wykonania zamówienia.
4) Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się miejscem realizacji zamówienia w terenie.
V. KRYTERIA OCENY OFERT:
Cena - 100 %,
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Umowa zostanie podpisana z firmą, która
przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki
odwoławcze. Wynagrodzenie Wykonawcy w niniejszym zamówieniu jest wartością ryczałtową.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Ofertę należy sporządzić wyłącznie na załączonym druku: ,,Formularz oferty"
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy w Brańszczyku. Oferty złożone po
wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania
przyczyny.

Uwagi:
IX. Ochrona danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45, 07-221
Brańszczyk reprezentowana przez Wójta Gminy Brańszczyk.
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod.ugb@branszczyk.pl*
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września
2001 r. ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 ze zm.) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów
ogólnych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny
do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
- na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
29) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora
lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osobą upoważnioną do udzielania wyjaśnień i informacji oraz kontaktu z oferentami jest:
Paweł Kulesza tel. (29) 29 59 29 331

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.