Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu elewacji ściany od strony zachodniej wraz z izolacją piwnicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu elewacji ściany od strony zachodniej wraz z izolacją piwnicy

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina miasta Gdańska
Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
powiat: Gdańsk
58 520-43-95
biuro@awmtwa.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160873
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: 58 520-43-95
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2022 wykonanie remontu elewacji ściany od strony zachodniej wraz z izolacją piwnicy budynku przy Ul. Salwator 1/4 w Gdańsku . (dz. nr 271/3, obr. 80)
Powstaje w kontekście projektu
RPPM.08.01.01-22-0003/17 - Rewitalizacja Biskupiej Górki i Starego Chełmu w Gdańsku

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2022

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest;
wykonanie remontu elewacji ściany od strony zachodniej wraz z izolacją piwnicy budynku przy Ul. Salwator 1/4 w Gdańsku . (dz. nr 271/3, obr. 80).
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera:
- Przedmiar stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- Opis techniczny prac stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
- Projekt stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45261320-3, 45320000-6, 45324000-4, 45421000-4, 45442110-1, 45443000-4

Dokument nr: 2023-7606-160873, 1/2022

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-16

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
TERMIN REALIZACJI UMOWY:
Przedmiot całego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie do dnia 30-09-2023 r
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk

Wymagania:
4. Zamawiający posiada dokumenty administracyjne wydane przez wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska Zaświadczenie WUiA-V.6743.110-2.2018.KT.22552 z dnia 09.11.2018 r. o braku sprzeciwu do złożonego przez Wspólnotę Mieszkaniową zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 29.01.2018r., dotyczącego: robót budowlanych polegających na remoncie elewacji wraz z izolacją fundamentów na terenie nieruchomości zlokalizowanej w Gdańsku, ul. Salwator 1/4, działka nr 271/3, obręb 80 oraz decyzję nr BMKZ.4125.1764.2017.OD, z dnia 27. grudnia 2017 r. i decyzję nr ZN.5142.1245.2022.OT z dnia 23.09.2022, stanowiące załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
5. Informację o rozwiązaniach równoważnych stosowanych przy opisie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do zapytania ofertowego.
6. Informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych osób kontaktowych, pełnomocników, reprezentantów zawiera załącznik nr 12 do zapytania ofertowego.
7. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie ponosi Wykonawca. Wizje lokalną można odbyć za wcześniejszym porozumieniem z przedstawicielem Zamawiającego.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje prawo do zmiany warunków umowy, w zakresie zapisów obejmujących: termin realizacji przedmiotu zamówienia, termin płatności, wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, podwykonawców, podmioty odpowiedzialne za wykonanie przedmiotu zamówienia, dokumentację projektową.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany warunków umowy, o których mowa w ust 1 w poniższych przypadkach:
a) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania inwestycji w całości lub w części,
b) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
c) dotyczą terminu zakończenia robót, w przypadku zaistnienia okoliczności, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
1) działania siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się wyjątkowe wydarzenia lub okoliczności zaistniałe po zawarciu Umowy, na którą Strona nie ma wpływu oraz której Strona nie mogła uniknąć i przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, oraz której, gdyby wystąpiła, taka Strona nie mogłaby uniknąć ani przezwyciężyć oraz której powstanie nie jest lub nie było w jakikolwiek sposób zależne od Strony. Jako Siła wyższa traktowane będą w szczególności takie zdarzenia jak: eksplozja, huragan, pożar, powódź, pandemia, epidemia, skażenie chemiczne lub inne katastrofy, naturalne lub państwowe, ogłoszone przez władze państwowe lub lokalne, stan wojenny, stan wyjątkowy, strajk lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, które są skutkiem sporów pracowniczych na szczeblu państwowym ,akty władz państwowych uniemożliwiające wykonanie przez Stronę zobowiązań umownych,
2) gdy z uwagi na realizację robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania lub opóźnienia robót objętych przedmiotem zamówienia,
3) zmiana związana będzie z wydanymi decyzjami, jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpią nowe fakty i okoliczności, mogące doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia budynku,
4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
5) wprowadzenia przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) realizacji dodatkowych robót od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się one niezbędne do wykonania i zgoda na nie została wyrażona przez Zamawiającego,
7) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, pozwoleń, badań, ekspertyz lub decyzji administracyjnych,
8) zmiana regulacji prawnych, wprowadzone w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujące potrzebę zmiany Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
d) w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych w pkt c) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót objętych umową w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania okoliczności,
e) zmiany osób reprezentujących Strony Umowy, adresu lub oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy,
f) zmiany technologii wykonania robót budowlanych, materiałów, parametrów technicznych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia,
2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust.1 prawa Budowlanego,
3) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkana niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
4) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
5) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy.
g) gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót od dotychczasowego Wykonawcy, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, instalacji lub usług, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
3) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków.
h) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie zakresu robót będących przedmiotem Umowy, o ile wskutek okoliczności nieznanych Stronom w dniu zawarcia Umowy stanie się konieczne. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszt niewykonanych robót obliczony wg wartości cen jednostkowych wskazanych w ofercie stanowiącej Załącznik nr 3 do Umowy.
UWAGA dalszy ciąg warunków zmiany umowy znajduje się w zapytaniu ofertowym.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
a) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje doświadczenie obejmujące należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 (pięć) lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) inwestycje polegającą na wykonaniu remontu izolacji fundamentów i renowacji elewacji budynku ( w ramach jednej inwestycji ) - lista (wraz z załącznikami) wykonanych przez Oferenta prac stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Oświadczenie winno zostać podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę. Dowodem potwierdzającym należycie wykonanego zamówienia są referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty o podobnej wartości dowodowej.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj: kierownika budowy posiadającym:
- ważne na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r. poz.1333 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz.1278),
- aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016r., poz.1725).
Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień budowlanych, które zostały wydane na podstawie wcześniejszej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem zapisów Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Dopuszcza się również posiadanie równoważnych kwalifikacji, zdobytych w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r. poz. 1202), a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65).
Dowodem potwierdzenia kwalifikacji zawodowych, osób zdolnych do wykonania zamówienia określonym w punkcie V.3b zapytania ofertowego, niezbędnych do wykonania zamówienia są odpowiednie dokumenty dołączone do Wykazu osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia stanowiącego załącznik nr 6 i podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 115000,00 PLN (słownie: sto piętnaście tysięcy złotych). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego oraz dowód opłaconej polisy ubezpieczeniowej (według art. 809 § 1 Kodeksu cywilnego jest to dokument, potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczeniowej) /dokumentu ubezpieczenia. Wymóg opłacenia polisy ubezpieczeniowej/dokumentu ubezpieczenia powinien być wypełniony na dzień upływu terminu składania ofert.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu z uwagi na osobowe lub kapitałowe powiązanie z Zamawiającym polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawianiu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dla potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 do zapytania ofertowego.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835,2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz.1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Ustawy.
Dla potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 13 do zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty;
a) formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami,
b) kosztorys ofertowy - kosztorys szczegółowy z wykazami składników cenotwórczych (R,Kp, Kz i Z) oraz cenami materiałów zastosowanymi w kosztorysie ofertowym. Kosztorys ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno-finansowych dla stron, a jedyną cena wiążąca oferenta jest kwota wpisana w formularz ofertowy (załącznik nr 7) sporządzona na podstawie całości dokumentacji przetargowej. Odstępstwa kosztorysów od przedmiarów nie będą skutkowały odrzuceniem oferty,
c) oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego,
d) zaakceptowany /zaparafowany/ projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do niniejszego zapytania ofertowego,
e) wykaz osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia wg wzoru załącznik nr 6,
f) lista zrealizowanych prac w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 inwestycje wraz z załącznikami - wg wzoru załącznik nr 5,
g) klauzula informacyjna z art.13 RODO - podpisany załącznik nr 10,
h) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych osób kontaktowych, pełnomocników, reprezentantów - podpisany załącznik nr 12
i) pełnomocnictwo do działań w imieniu Wykonawcy - jeśli dotyczy /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem/,
j) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego oraz dowód opłaconej polisy ubezpieczeniowej/dokumentu ubezpieczenia.
k) oświadczenie w trybie art 7 ust 1 Ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-01
Data ostatniej zmiany
2023-06-01 14:08:00

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
- Cena brutto (PLN) - 85% - odpowiada maksymalnej liczbie wartości 85 pkt.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen opis kryterium znajduje się w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
- Okres gwarancji - 15% - odpowiada maksymalnej wartości 15 pkt.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pełen opis kryterium znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ewa Niewierowska
tel.: 58 520-43-95
e-mail: biuro@awmtwa.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.