Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
492z dziś
6664z ostatnich 7 dni
23901z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku Ośrodka Kultury, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku Ośrodka Kultury, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: BIELAŃSKI OŚRODEK KULTURY
ul. Carla Goldoniego 1
01-913 Warszawa
powiat: Warszawa
sekretariat@bielanski.waw.pl
https://bielanski.ezamawiajacy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie, w tym remont pokrycia dachowego, a także remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest: remont pokrycia dachowego w budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy ul.Estrady 112 w Warszawie na podstawie przekazanej Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie właściwym niniejszej części.
Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku.
Remont pokrycia dachowego będzie wykonywany na czynnym obiekcie, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń. Tymczasowe zabezpieczenia i wyłączanie części budynku i instalacji z użytkowania nie mogą uniemożliwiać korzystania z pomieszczeń Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury.
2. Zakres prac, w szczególności obejmuje: Roboty budowlane, tj.
demontaż instalacji odgromowej na dachu (zwodów poziomych, masztów oraz uchwytów) obróbek blacharskich, pokrycia papowego oraz wełny mineralnej dachu w 100%, demontaż istniejących wpustów dachowych, wykonanie nowego pokrycia dachu z ociepleniem oraz montażem dwóch nowych podgrzewanych wpustów odwodnieniowych.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych (wyłącznie na płytach CD/DVD), zapisaną w formacie doc, xls, jpg, pdf w ilości trzech egzemplarzy płyt oraz trzy egzemplarze woluminów wydrukowanych na papierze wraz z wykazem elementów składowych Dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w odniesieniu do Części I zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących Załącznik nr 2A do SWZ - dla Części I zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres oraz warunki i zasady realizacji określają
4.1.Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści - stanowiące: Załącznik nr 2A do SWZ.
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest: remont elewacji wraz z cokołem oraz opaską w budynku Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury przy Ul. Estrady 112 na podstawie przekazanej Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót w zakresie właściwym niniejszej części.
Celem inwestycji jest poprawa stanu technicznego budynku.
Remont cokołu oraz elewacji wraz z wykonaniem opaski będzie wykonywany na czynnym obiekcie, co będzie wymagało wykonania tymczasowych zabezpieczeń. Niniejsze nie może uniemożliwiać korzystania z pomieszczeń Filii Bielańskiego Ośrodka Kultury.
2. Zakres prac, w szczególności obejmuje: Roboty budowlane tj.
skucie spękanej i zdegradowanej cegły na wysokości cokołu, wykonanie naprawy muru na wysokości cokołu (ok. 35-40 cm od ziemi), gruntowanie warstwy wyrównawczej, ocieplenia cokołu, wykonanie warstwy wzmacniającej siatka/klej, gruntowanie oraz wykonanie wyprawy tynkarskiej tzw. mozaiki, wykonanie nowej opaski wokół budynku szer. 50 cm, z płyt betonowych 50x50 na podsypce piaskowej, częściowe odświeżenie elewacji przez umycie, zagruntowanie oraz malowanie farbami zewnętrznymi.
Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia - w wersji elektronicznej na nośnikach elektronicznych (wyłącznie na płytach CD/DVD), zapisaną w formacie doc, xls, jpg, pdf w ilości trzech egzemplarzy płyt oraz trzy egzemplarze woluminów wydrukowanych na papierze wraz z wykazem elementów składowych Dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia do Części II zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy - stanowiących Załącznik nr 2B - dla Części II zamówienia.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres oraz warunki i zasady realizacji określają
4.1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści - stanowiące Załącznik nr 2B do SWZ.

CPV: 45261000-4, 45000000-7,45111100-9,45111220-6,45320000-6,45311200-2, 45443000-4, 45111100-9,45111220-6,45452000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00243523, 1/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bielanski.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bielanski.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia związane bezpośrednio z postępowaniem dostępne są pod adresem wskazanym w pkt 19. SWZ.
2. Pytania do SWZ należy przesyłać za pośrednictwem systemu informatycznego dostępnego pod adresem wskazanym w pkt 19. SWZ (Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce ,,Baza wiedzy") albo drogą mailową na adres wskazany w pkt 1. SWZ ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczą. Zadawanie pytań nie wymaga opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zamawiający prosi o przekazywanie pytań do SWZ jednocześnie w formie edytowalnej, gdyż skróci to czas udzielania wyjaśnień.
3.Przekazywanie ofert:
1).Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:
o Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;
o komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
o Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
o Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2). Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych:
o Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 2 GB;
o Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3). Kodowanie i czas odbioru danych:
o Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
o Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.
4). Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:
4.1) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:
o Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;
o Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;
o Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
o Zainstalowana aplikacja Szafir Host
o Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku ,,SPRAWDŹ PODPIS".
4.2)W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadać (dotyczy postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne):
o E-dowód osobisty osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie;
o Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;
o Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej;
Z uwagi na ograniczenia w liczbie znaków możliwych do zamieszczenia, pozostałe informacje zostały wskazane w sekcji IX - pozostałe informacje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, dalej: Rozporządzenie) Bielański Ośrodek
Kultury przedstawia następujące informacje:
1. Administratorem danych jest Bielański Ośrodek Kultury (dalej jako ,,BOK"), Ul. Carla Goldoniego 1, 01-913 Warszawa, NIP: 1180130577, REGON: 000276268 - Samorządowa instytucja kultury wpisana do rejestru prowadzonego przez Miasto Stołeczne Warszawa.
2. Z Administratorem można się skontaktować osobiście lub poprzez adres poczty elektronicznej: sekretariat@bielanski.waw.pl, pisemnie: Ul. Carla Goldoniego 1 01-913 Warszawa.
3. W BOK został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez iod@bielanski.waw.pl lub pisemnie (na adres siedziby BOK). Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
4. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez Administratora danych w celach:
1) wykonywania usług, a w szczególności w celu podjęcia niezbędnych działań związanych z zawarciem i wykonywaniem umowy z BOK- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia,
2) ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez BOK, tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
3) wykonywanie zadań z zakresu rozpoznawania, rozbudzania i zaspokajania potrzeb oraz zainteresowań kulturalnych mieszkańców- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. e Rozporządzenia,
4) statystycznych i raportowania wewnętrznego- podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.
5. Okres przechowywania danych:
1) w zakresie przetwarzania w celach statystycznych i raportowania wewnętrznego- do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów BOK stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu,
2) w celach określonych Pani/Pana dobrowolnym oświadczeniem- przez okres wynikający z oświadczenia,
3) w pozostałym zakresie- przez okres obowiązywania umowy, jak również przez okres niezbędny do ustalenia i dochodzenia roszczeń związanych z wykonywaniem Umowy lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami.
6. Dane są przeznaczone dla BOK oraz mogą być przekazane następującym odbiorcom:
1) pracownikom BOK,
2) innym podmiotom świadczącym na rzecz BOK usługi związane z realizacją przedmiotu Umowy, bądź w zakresie dochodzenia należności wynikających z Umowy,
3) podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych i prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania na warunkach wynikających z Rozporządzenia. W zakresie w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu BOK, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Z uwagi na ograniczenia w liczbie znaków możliwych do zamieszczenia, pozostałe informacje zostały wskazane w sekcji IX - pozostałe informacje.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://bielanski.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 10:00
Miejsce składania ofert: https://bielanski.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.