Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1272z dziś
7123z ostatnich 7 dni
24376z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace na rzekach i budowlach hydrotechnicznych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace na rzekach i budowlach hydrotechnicznych

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Żelazna 59a
00-848 Warszawa
powiat: Warszawa
przetargi_warszawa@wody.gov.pl
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow/r16561,Prace-na-rzekach-i-budowlach-hydrotechnicznych-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-Piotr.html
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace na rzekach i budowlach hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni
w Piotrkowie Trybunalskim.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na rzekach i budowlach hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 1.1 do nr 1.5 (opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia) SWZ, oraz załączniki od nr 3.1 do nr 3.5 (formularz wyceny ofertowej dla każdej części zamówienia). Część nr 1 - Naprawa jazu w km 1+806 rz. Goleszanka.
Stosownie do art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na rzekach i budowlach hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 1.1 do nr 1.5 (opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia) SWZ, oraz załączniki od nr 3.1 do nr 3.5 (formularz wyceny ofertowej dla każdej części zamówienia). Część nr 2 - Zabezpieczenie prawego brzegu rz. Pilicy od km 225+925 do km 226+000 w m. Sudzin.
Stosownie do art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na rzekach i budowlach hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 1.1 do nr 1.5 (opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia) SWZ, oraz załączniki od nr 3.1 do nr 3.5 (formularz wyceny ofertowej dla każdej części zamówienia). Część nr 3 - Zabezpieczenie lewego brzegu rz. Pilicy w m. Mysiakowiec.
Stosownie do art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na rzekach i budowlach hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 1.1 do nr 1.5 (opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia) SWZ, oraz załączniki od nr 3.1 do nr 3.5 (formularz wyceny ofertowej dla każdej części zamówienia). Cześć nr 4 - Odmulenie rz. Wąglanki w km 0+050 - 1+000.
Stosownie do art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na rzekach i budowlach hydrotechnicznych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 1.1 do nr 1.5 (opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia) SWZ, oraz załączniki od nr 3.1 do nr 3.5 (formularz wyceny ofertowej dla każdej części zamówienia). Część nr 5 - Odmulenie rz. Drzewiczki w km 34+600 - 35+010.
Stosownie do art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części przedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki, Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.

CPV: 45244000-9

Dokument nr: 2023/BZP 00243050, WA.ROZ.2710.43.2023/ZZPT

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia - zwanej dalej ,,SWZ" - komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowaniaprzetargow
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane
zostały w Instrukcji dla Wykonawców. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla wykonawcow/4147,Instrukcja-dla-Wykonawcow-dla-Platformy Zakupowej.html Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 - 14.6 SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj". Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej. Do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 781 ustawy Kodeks Cywilny). Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy
ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON 368302575, NIP 5272825616;
b)kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem: e-mail: iod@wody.gov.pl;
c)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2710.43.2023/ZZPT, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
d)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
e)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
g)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
h)posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i)nie przysługuje Państwu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-19 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa - https://www.przetargi.wody.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.