Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1129z dziś
7289z ostatnich 7 dni
25588z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego obiektu w zakresie przyczyn odchylenia od pionu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego obiektu w zakresie przyczyn odchylenia od pionu ścian zewnętrznych budynku

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Wsi Kieleckiej
ul. Jana Pawła II 6
25-025 Kielce
powiat: Kielce
Tel : ( 4 1 ) 344-92-97, wew. 111, Tel.:(41)344-92-97
zp@mwk.com.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel : ( 4 1 ) 344-92
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego obiektu - Dworek Laszczyków, zlokalizowanego przy
ul. Jana Pawła II 6 w Kielcach w zakresie przyczyn odchylenia od pionu ścian
zewnętrznych budynku"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,wykonanie ekspertyzy stanu technicznego obiektu - Dworek Laszczyków, zlokalizowanego przy Ul. Jana Pawła II 6 w Kielcach w zakresie przyczyn odchylenia od pionu ścian zewnętrznych budynku".
2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

CPV: 71000000-8

Dokument nr: MWK.DIZ.271.12.2023

Składanie ofert:
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 należy przesłać na adres poczty elektronicznej zp@mwk.com.pl do dnia 12 czerwca 2023 r. do godz. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ OKRES RĘKOJMI ZA WADY I GWARANCJI JAKOŚCI
1. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie do 100 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Czas pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Muzeum Wsi Kieleckiej o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto, w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. póz. 1710 z późn. zm.).
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. 2022 póz. 1360 z późn. zm.).
4. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich zniszczeń dokonanych w majątku Zamawiającego i powstałych w trakcie realizacji zamówienia, a niezbędnych do wykonania ekspertyzy.
5. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane już na etapie składania oferty. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
2. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru Przedmiotu umowy bez uwag.
V. PODSTAWY WYKLUCZENIA
1. Z postępowania o udzielenie Zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę który spełnia przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2023 póz. 129 z późn. zm.)1
2. Zamawiający oceni brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których nie zachodzi podstawa do wykluczenia z postępowania, o której mowa w Rozdziale V oraz spełnią warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej - tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą skierowaną przez niego do realizacji niniejszego zamówienia publicznego - posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz tytuł rzeczoznawcy budowlanego.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę ,,wykazu osób" - wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
VII. UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU PODMIOTÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.
3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia wskazane w Rozdziale V ust. 2 Zapytania ofertowego składa każdy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązani są do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę.
VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W POSTĘPOWANIU
1. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy wg. wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego;
2) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;
4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
5) ,,wykaz osób" wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganego pełnomocnictwa albo złoży wadliwe, Wykonawca wezwany zostanie do jego uzupełnienia we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Brak uzupełnienia skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy.
3. W przypadku nie złożenia lub złożenia wadliwego dokumentu o którym mowa w ust. 1 punkt 4) i 5) Wykonawca wezwany zostanie do jego uzupełnienia we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Brak uzupełnienia skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy.
4. Zamawiający odstąpi od wezwania, o którym mowa w ust. 2 i 3, jeżeli oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
IX. WYMAGANIA W STOSUNKU DO OFERT
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym, lub w formie skanu dokumentów sporządzonych
w formie pisemnej (zawierającej zwykły podpis pisemny osoby uprawnionej) i przesłanych w formacie np. jpg, jpeg, pdf, png.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pełnomocnictwa.
4. Oferta musi obejmować całość zamówienia a jej zawartość i sposób sporządzenia musi być zgodny z postanowieniami Zapytania ofertowego.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą ,,Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1233).
7. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki:
a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą,
b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej,
c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania oferty częściowej.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
XI. TERMIN ZWIAZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA DOKUMENTÓW
1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy: MWK.DIZ.271.12.2023.
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę winny być kierowane na adres: zp@mwk.com.pl
Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze Stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż na
4 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej www.mwk.com.pl.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania. Dokonaną zmianę treści Zapytania Zamawiający udostępni na stronie internetowej www.mwk.com.pl
5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zapytania a treścią udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w pełnym zakresie objętym Zapytaniem ofertowym poprzez wskazanie w formularzu oferty (Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) całkowitej ceny brutto (wraz z podatkiem VAT).
3. Do wyliczenia ceny brutto Wykonawca zastosuje właściwą stawkę podatku od towarów i usług (VAT) w wysokości procentowej obowiązującej w dniu składania ofert.
4. Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny oferty brutto.
5. Cena musi zostać podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia -poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
6. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN).
XIV. OCENA OFERT, KRYTERIA OCENY OFERT, OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI NA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERUM OCENY OFERTY
1. W pierwszej kolejności Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym i zgodności z treścią niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Jeżeli w wyniku oceny ofert okaże się, że oferta zawiera oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający je poprawi, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania ofertowego,
b) oferta została złożona z przekroczeniem terminu wskazanego w niniejszym Zapytaniu ofertowym,
c) jej forma nie odpowiada wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym,
5. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
6. Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryterium ceny (C) - waga 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Maksymalna liczba punktów do otrzymania przez Wykonawcę w ramach tego kryterium wynosi 100.
Punkty przyznane Wykonawcy za to kryterium będą wynikały z wyliczenia na podstawie poniższego wzoru:
C min.
C =--------x 100 % x 100 [pkt]
C bad.
gdzie:
C - liczba punktów badanej oferty,
Cmin. - najniższa cena wypływająca z ważnych ofert,
Cbad. - cena oferty badanej.
7. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu i uzyska największą liczbę punktów w ramach przyjętego kryterium. Największa liczba punktów, jaką można uzyskać to 100. Ocena będzie dokonana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
9. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Informację o wyniku postępowania upublicznione zostaną w taki sposób, w jaki zostało upublicznione Zapytanie ofertowe.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą winien dostarczyć informacje o osobach umocowanych do zawarcia umowy i okazanie pełnomocnictw, jeżeli taka konieczność zaistnieje.
3. Wykonawca przedłoży umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile będzie dotyczyć).
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych złożonych ofert, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dotyczącej realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO; OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA OUDZIELENIE ZAMÓWIENIA,
0 ILE PRZEWIDUJE SIĘ MOŻLIWOŚĆ ZMIANY
1. Projektowane postanowienia umowy określone zostały w Załączniku nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, w zakresie zmiany terminu wykonania Umowy:
1) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej uniemożliwiające dotrzymanie terminów realizacji wskazanych w Umowie;
2) jeśli dotrzymanie terminów wskazanych pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca;
3) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy.
XVII. WARUNKI ZAMKNIĘCIA POSTĘPOWANIA BEZ DOKONANIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na każdym etapie, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Kontakt:
6. Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest:
Mariusz Justyniarski, tel. 41 344 92 97 wew. 111, e-mail: zp@mwk.com.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.