Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lidzbark Warmiński
ul. Krasickiego 1
11-100 Lidzbark Warmiński
powiat: lidzbarski
telefon (089) 767 32 74
a.debicka@gminalidzbark.com
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lidzbark Warmiński
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon (089) 767 32
Termin składania ofert: 2023-06-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie
Lidzbark Warmiński"
I. 1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie Lidzbark Warmiński" we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanych Programów funkcjonalno - użytkowych (PF11) oraz opracowanej na ich podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego związane jest z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem procesem robót budowlanych, egzekwowaniem warunków umowy od Wykonawcy robót budowlanych.
Zakres prac związanych z realizacją zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie Lidzbark Warmiński" znak sprawy: IZP.271.1.4.2023.DA zawierają dokumenty znajdujące się pod następującym linkiem:
https://platfonnazakupowa.pl/transakcja/732000
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego musi być zgodne z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 202lr., poz. 2351 z późn. zm.).
Szczegółowy zakres obowiązków określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
W celu zapewnienia właściwego nadzoru wymagana jest obecność inspektora na budowie minimum ł raz w tygodniu w okresie prowadzonych prac, a w przypadkach nagłych, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego, w ciągu tego samego dnia roboczego.
Zadanie pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie Lidzbark Warmiński" jest współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Dokument nr: IZP.271.2.2.2023.DA

Składanie ofert:
III.2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 06.06.2023 r. do godz. 10;00 w formie skanu podpisanego formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania wraz z wymaganymi załącznikami na adres: a.debicka@gminalidzbark.com z dopiskiem
w pozycji e-mail Temat: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. ,,Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie Lidzbark Warmiński".

Miejsce i termin realizacji:
I. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia dokonania odbioru inwestycji, tj. podpisania protokołu odbioru robót oraz ostatecznych rozliczeń z Wykonawcą robót budowlanych. Planowany termin zakończenia realizacji zadania to 31.08.2024 r.

Wymagania:
Zamówienie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn.zm.).
II. Warunki udziału w postępowaniu - złożenia oferty cenowej
II. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., póz. 1710 z późn. zm.);
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
0 szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., póz. 835 z późn. zm.);
3) Nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia przewidziane w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z 8.4.2022, str. 1);
4) Nie są powiązani w żaden sposób z zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym: Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
5) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
1 osobami zdolnymi do należytego i terminowego wykonania zamówienia, tj. posiadają
uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz posiadają wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021, póz. 2351 z późn. zm.) do projektowania w branżach koniecznych do prawidłowej realizacji zadania;
6) Dysponują co najmniej jedną osobą - przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującą roboty budowlane w branży ogólnobudow lanej, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie, tj. co najmniej 36 miesięcy doświadczenia zawodowego i udział w realizacji co najmniej 3 inwestycji związanych z obiektami kubaturowymi polegającymi na budowie, przebudowie lub termomodernizacji w branży ogólnobudowlanej o wartości robót minimum 1.000.000,00 zł brutto każda. Dopuszcza się łączenie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w kilku specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych rodzajów uprawnień i doświadczenia. Osoby wskazane do realizacji zamówienia powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
7) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację całego zamówienia;
8) Zaakceptują bez zastrzeżeń wszystkie warunki niniejszego Zapytania ofertowego.
II .2. Wykonawca niespełniający warunków, zostanie z postępowania wykluczony.
Wykluczenie oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
II.3. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych
w Fonnularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz załączonych do oferty
dokumentów.
III. Opis sposobu przygotowywania ofert oraz miejsce i termin składania ofert
III. 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
111.3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt III.2. nie będzie rozpatrywana.
111.4. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
111.5. Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
111.6. Oferta ma obejmować całość zamówienia.
II 1.7. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
III.8. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacji firmy oferenta.
II 1.9. Oferta ma zawierać następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego, w którym znajduje się m.in. wycena całego zamówienia z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, w tym ewentualną wizję lokalną oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów, jak również koszty dojazdów do miejsca inwestycji. Podana przez Wykonawcę cena jest ostateczna za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia;
2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego;
3) Kserokopia uprawnień budowlanych oraz wpisu do Izby Inżynierów, o których mowa w pkt II.1.5) niniejszego Zapytania ofertowego;
4) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy;
5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wydruk z CEIDG.
III. 10. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane, z zastrzeżeniem pkt III. 12.
III. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jej treść lub sposób złożenia nie odpowiada treści Zapytania ofertowego, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Zamawiający ma prawo również poprawiać inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona - Wykonawca w takim przypadku ma 3 dni na to, by nie wyrazić zgody na poprawienie takiej omyłki. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody w tym terminie na poprawienie innej omyłki, jego oferta podlega odrzuceniu;
2) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zaoferowana cena budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
3) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
5) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
III. 12. Zamawiający może wtoku badania i oceny ofert zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, a także wezwać do uzupełnienia oświadczeń i dokumentów, jeżeli oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości. Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do ich udzjelenia w terminie i formie przez siebie wskazanych.
III. 13. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający może wyjaśnić treść lub pozostawić taki wniosek bez rozpoznania.
III. 14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IV. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie
IV. 1. W cenę oferty należy wliczyć:
1) Wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
2) Koszty transportu;
3) Obowiązujące podatki (w tym VAT).
IV.2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która spełnia wszystkie wymogi określone w zapytaniu oraz uzyska najlepszą ocenę punktową.
IV.3. W przypadku rozbieżności pomiędzy oferowaną ceną wyrażoną liczbowo, a oferowaną ceną wyrażoną słownie, Zamawiający przyjmie jako prawidłową cenę wyrażoną liczbowo.
IV. 4. W przypadku błędów rachunkowych w obliczeniu ceny brutto, Zamawiający poprawi omyłki przyjmując za niezmienną cenę jednostkową netto.
V. Opis kryteriów, który mi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
V.l. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: a) Cena brutto za całość zamówienia - 100 %
V.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wynikającą z działania:
C = C min / C bad x 100 gdzie:
C = liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium ,,cena"
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert C bad - cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
V.3. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta to 100 pkt.
V.4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu n^i to, że dwie lub więcej ofert zostaną złożone z taką samą ceną, Zamawiający wezwie Wykonawców
do negocjacji. Wykonawca nie może w negocjacjach zaoferować niższej ceny, niż w złożonej ofercie.
V.5. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest poza trybem zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., póz. 1710 z późn. zm.), jednakże z zachowaniem zasad konkurencyjności w formie zapytania cenowego.
V. 6. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

Kontakt:
VI. Osoby wskazane do kontaktu
VI. 1. Osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie wykonania zamówienia jest: Agnieszka Dębicka, Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień publicznych i Funduszy Zewnętrznych, tel. 89 767 32 74, a.debicka@gminalidzbark.com (imię i nazwisko, stanowisko służbowe, nr telefonu, adres e-mail).

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.