Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
858z dziś
7018z ostatnich 7 dni
25317z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja stawu osadowego nr 4 w ZPW Mokry Dwór - II postępowanie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja stawu osadowego nr 4 w ZPW Mokry Dwór - II postępowanie

Data zamieszczenia: 2023-06-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. we Wrocławiu
Na Grobli 19
50-421 Wrocław
powiat: Wrocław
pawel.spiechowicz@mpwik.wroc.pl
https://mpwikwroclaw.logintrade.net/zapytania_email,23139,38eccc0332510627fb3458b2a800f8dd.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja stawu osadowego nr 4 w ZPW Mokry Dwór - II postępowanie
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu konserwacji stawu osadowego nr 4 w Zakładzie Produkcji Wody Mokry Dwór.
2. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
2.1. Oczyszczenie zbiornika z osadu,
2.2. Roboty budowlane polegające na naprawie zbiornika oraz komór,
2.3. Roboty budowlane związane z urządzeniami hydrotechnicznymi.
3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ - wymagania szczegółowe.
4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty wraz z przeprowadzeniem pomiaru geodezyjnego kubatury osadu oraz wykonaniem badania gęstości objętościowej osadu przez laboratorium akredytowane.
Koszty przeprowadzenia wizji lokalnej, w tym koszty przeprowadzenia pomiarów geodezyjnych oraz badania gęstości objętościowej osadu leżą po stronie wykonawcy.
W celu przeprowadzenia wizji należy skontaktować się z panem Szczepanem Polusem, tel. 691 900 260.
Uczestnictwo w wizji lokalnej zostanie potwierdzone Protokołem. Skan protokołu, dokumenty z pomiaru geodezyjnego kubatury osadu stwierdzające ich ilość oraz wyniki badania gęstości objętościowej osadu wykonane przez laboratorium akredytowane należy złożyć wraz z ofertą składaną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Zamawiający uznaje za aktualne dokumenty z przeprowadzenia wizji lokalnej wraz z przeprowadzeniem pomiaru geodezyjnego kubatury osadu oraz wykonaniem badania gęstości objętościowej osadu przez laboratorium akredytowane wykonane dla potrzeb pierwszego postępowania przetargowego na ,,Konserwacja stawu osadowego nr 4 w ZPW Mokry Dwór". (Oznacza to, że Wykonawca, który przeprowadził wizję lokalną wraz z przeprowadzeniem pomiaru geodezyjnego kubatury osadu oraz wykonaniem badania gęstości objętościowej osadu przez laboratorium akredytowane przed pierwszym postepowaniem na ,,Konserwacja stawu osadowego nr 4 w ZPW Mokry Dwór" nie ma obowiązku ponownego dokonywania wizji lokalnej.)
Przedmiot zamówienia:
Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Wadium Wynagrodzenie Zabezpieczenie przedmiotu umowy Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi
1. Konserwacja stawu osadowego nr 4 na ZPW MD 90513000-6 1 komplet 20000 wstępne 4% Zakład Produkcji Wody Mokry Dwór 7 miesięcy licząc od dnia przekazania terenu wykonania usługi. Czytaj

Dokument nr: Z188/43

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://mpwikwroclaw.logintrade.net/zapytania_email,23139,38eccc0332510627fb3458b2a800f8dd.html

Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
27-06-2023 12:00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://mpwikwroclaw.logintrade.net/zapytania_email,23139,38eccc0332510627fb3458b2a800f8dd.html

Wymagania:
Kryteria formalne:
Oświadczamy, że akceptujemy warunki płatności określone przez Zamawiającego wSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania
Oświadczamy, że uzyskaliśmy wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty
Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert
Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z projektem umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnej z tym projektem, niniejszą ofertą, na warunkach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
W przypadku gdy przekazujemy dane osobowe inne niż bezpośrednio nas dotyczące lub nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu
Oświadczamy, że składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wszystkimi wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zobowiązujemy się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w projekcie umowy.
Udzielamy Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na zasadach określonych w projekcie umowy.
Oświadczamy, iż spełniamy warunki, o których mowa w § 24 ust. 1 Regulaminu udzielania zamówień w MPWiK S.A.
Oświadczamy, że posiadamy kompetencje oraz uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania i w załączeniu składamy oświadczenie dotyczące spełniania wymagań związanych z zagospodarowaniem odpadów, w którym podajemy numer rejestrowy wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ- wymagania szczegółowe).
Oświadczamy, że posiadamy wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i w załączeniu składamy wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ- wymagania szczegółowe, oraz wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, dat i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ- wymagania szczegółowe.
Oświadczamy, że dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Oświadczamy, że znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadamy zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia.
Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), o którym mowa w pkt 2.8. SIWZ - regulacje ogólne.
Wraz z ofertą składamy zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wraz z ofertą składamy zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wraz z ofertą składamy potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł.
Wraz z ofertą składamy informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wraz z ofertą składamy Oświadczenie dotyczące spełniania wymagań związanych z zagospodarowaniem odpadów (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ - wymagania szczegółowe).
Wraz z ofertą składamy aktualną decyzję lub zezwolenie potwierdzające przetwarzanie i/lub zbieranie odpadów o kodzie 19 09 02 wydane zgodnie z Ustawą o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.) - odpowiednio Wykonawcy lub podwykonawcy, który będzie zagospodarowywał odpady.
Wraz z ofertą składamy Protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej (zał. nr 7 do SIWZ- wymagania szczegółowe), dokumenty z pomiaru geodezyjnego kubatury osadu stwierdzające jego ilość oraz wyniki badania gęstości objętościowej osadu wykonane przez laboratorium akredytowane.

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
Kryteria dla: Konserwacja stawu osadowego nr 4 na ZPW MD
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Uwagi
3. Cena 100%
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie wykonawców naszej firmy, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających.
5. Aby przeglądać postępowania od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie wykonawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Paweł Spiechowicz
tel:
e-mail: pawel.spiechowicz@mpwik.wroc.pl
Konserwacja stawu osadowego nr 4 w ZPW Mokry Dwór - II postępowanieOsoba kontaktowa:
Paweł Spiechowicz
tel:
e-mail: pawel.spiechowicz@mpwik.wroc.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.